7.Bölüm

166 3 0
                                    

Kalp atışlarım hızla artarken Güney döndüm ve kolunu tuttum Güney'in bakışları bana döndü
"Güney hadi sen sınıfa git ben geliyorum"dedim tam adamın yanına gidecekken Güney kolumdan tutup,
"Nereye gidiyorsun.Ada son zamanlarda niye böylesin?Bir sorunmu var?"
"Evet sana anlatıcam"deyip banka doğru yönlendirdim.Nasıl anlatım ki.
"Güney hani İdil'in hastanede olduğu gün Fırat'la kavga ettikten sonra hastanenin arkasına gittim.Sonra yanıma bir adam geldi.Adamın yanında bir çanta vardı çantadan annemin bana aldığı oyuncak baykuşum gece çıktı.Sonra adam beni bir eve götürdü.Bu ev o adamla annemin tanıştığı yermiş.Yani şurdaki adam benim babam."kapıdaki adamı gösterirken devam ettim"Adı Tolgaymış.Güney ben o adama nasıl baba diyeyim."Güney'in gözleri hala o adamdaydı.Adamın elinde kitaplar vardı.Adam elindeki sigarayı yere attı ve üzerine bastı.Zil çaldı,yoksa bu adam bu okuldamı öğretmendi."Ada aslında Tolga bizi aradı ama..."ne diyo ya.Ciddimi bana nasıl söylemez.Gözlerimden iri iri damlalar düşerken bağırmaya başladım.
"Güney ne diyosun sen.Babam sizi arıyo ama siz bana söylemiyosunuz."çantamı aldım ve çıkışa doğru koşmaya başladım Güney gelmiyordu başını öne eymişti.Allah'ım bana yardım et.Bana nasıl söylemezler.Ama ne olursa olsun ben o adama baba demeyeceğim.

GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin