Perspectief Yanis.
Okey dus wat we allemaal gaan doen is dus we moeten op zakenrijs ongeveer binnen een week . En wie er gaat zijn ik en mvrw. Ahlam . We moeten daar dingen regelen via het buitenland dus dat heeft ook te maken met samenwerkingen . Ik weet nog niet of we naar meerdere Landen moeten gaan of Alleen 1 land . En Natalie jij gaat dus het werk van Ahlam doen als we weg zijn dus de Inkopen van de huizen , het zijn er in totaal 5 dus dat is nog wat . Ahlam gaat tegen je vertellen wat je moet halen en wat niet mr daar denk ik wel dat jullie er over gesproken hebben ....
~20min later ~
Zo de vergadering is voorbij ik pak mijn spullen en loop naar beneden niet bang zijn ik heb al iedereen gedag gezegd ik sluit het kantoor dus 'ons' werkplek.
Zij is ook al weg want zij moet meer dingen doen dan ik voor de bruiloft . Mr mhm .
Thuis aangekomen. Heb ik toch niets te doen dus ga ik boodschappen doen want dat moet ook weer ooit gebeuren dus ik leg alles neer ik trek een trina (trainingspak). Ik stap de auto in en rij richt appie(AH) enzo......Perpectief Ahlam.
Ik ben net thuis gekomen en het is nu 4
16u dus binnen een uurtje ga ik naar Amira en ga ik kijken hoe het bij haar is en dan ga ik richting de zaal om 18u of later mr sowiso moet ik daar zijn om 19u zijn .
Dus ik neem al mijn outfitje dus jurken en hakken en nog andere dingen en die doe ik vervolgens in een koffer omdat dat veel makkelijker is mhm ik trek nu snel ff iets tranqilo aan dus iets chill en je raad het al jah hoor een pak ofzo dit is het ⬇️En laat mijn haren gwn los . Mijn ouders en broer zijn ook druk bezig die zijn niet thuis die zijn ook nog de laatste dingetjes gaan halen . Ik doe de koffer in de achterbak en ik stap in ik heb ook nog honger dus kga ff naar appie.
Bij de appie aangekomen neem ik een winkelmandje en loop de AH binnen .
Ik ga gelijk naar de snoep en chocola afdeling. Ik neem wat dingetjes en ik hoor ineens een stem. "die zijn net zo lekker als jij . Jij kan van mij zijn hoor 😏😌" ik draai me gelijk om en geef hem wahed box op zijn neus en geef hem een knie in z'n jah gevoelige plekje .
En hij ligt kreunend op de grond .
E ik zeg nog. Praat zo tegen mij en dit gebeurd er vieze akzin (hond) . En zijn zeggen nog oooeeeh wlh ze heeft je wel gepakt man e dinge ik neem mijn mandje en loop gwn verder naar de chips afdeling....Perspectief Yanis
Il ben nu in de appie en ik neem een karretje , ik loop de winkel in en ik neem eerst alle nodige dingen en dan pas loop ik de snoep afdeling in . Ik zie dat een vrouw een man wahed goede box heeft gegeven en een knietje tegen zijn ❌ wjw ze kan goede klappen uitgeven en mskien die gast ligt op de grond en die rare 'vrienden' van hem kijken gwn nr hem mr ok . Als ik goed kijk komt die vrouw me echt bekend voor mr ik kan haar niet goed zien door haat pet . Ik loop dichter en pak ondertussen snoep enzo en dan zie ik dat het Ahlam is WJW IS DAT AHLAM WJWJW haar moet je dus niet boos maken . Ik loop naar haar toe want natuurlijk ben ik benieuwd wrm zij hem klappen heeft gegeven want damn zij kan dat goed. Dus maak haar vooral niet boos .
Ehm Ahlam ....Perspectief ahlam
WESH WIL JE MEER KLAPPEN NIG HEB JE NOG NIET GENOEG GEKREGEN !!.
Ik draai me om om te kijken en ik zie ineens tot mijn verbazing Yanis .
Ayema wlh srry ik dacht je was die ene zwerver daar wlh als ik hem nog een keer tegen kom hij goede klappen krijgen . TFOE man kijk nu heb ik niet eens zin meer in . Wmr wollahheta ik haal yallah allee kriva (allee krivaa eet je hart op kennen jullie haar /hun😅😅) .....Perspectief Yanis .
HAHAHAHAHA . EYEMA WLH SRRY MAN .En ik kijk weer sirieus. Yallah wat heeft deze homo gezegd dat je zo boos bent (ben je echt zo boos 😅😅). 'Sffe laat maar ik ga mijn dag niet verpesten door deze poep mens die net uit zijn baarmoeder komt . En al zeker niet deze dag . Hoe laat is het zelfs . Wajoow .' Ik zie haar nog snel andere dingetjes nemen en in haar winkelmandje dien.
Kom ik betaal wel en ik volg je naar de zaal want jij moet er eerder zijn dan mij.
"Neeh neeh ik ga gwn snel snel betalen "
Ik pak de winkelmandje uit haar handen en loop snel naar de zelf scan die gelukkig vrij is en ik begin snel haar spullen te scannen en de mijne er door heen zo dat al zeker niet meer gaat betalen 😉😌.
Wlh eteched ships ni Insha ' Allah. ' HAHAHAHA wlh welk gedachten heb jij HAHAHAH. " Wlh ik pak je nog terug en dat is goed ook op dit moment aangezien we bijna weg moeten he . " Aiii wlh wel wa3ala hersenen dat je hebt gwn iq 2000.
Okey mr ga dan ik kop wel achter je aan snel voor dat je gaat verhongeren a hamster yallah ga . Ze keek me raar aan
"Ehhm sorry vanwaar haal je hamster" ah gwn je bent klein en je hebt honger duuh .
Ik zie haa raar kijken en weg lopen . " DENK ERAAN IK PAK JE NOG TERUG " AHAHHH . Er komt ineens een oud vrouwtje en ze zegt . 'Jullie zijn een leuk en schattig stelletje moge Allah jullie voor altijd bij elkaar houden .' Ah nee geltie we zijn geen stelletje . ' uhu dat zie ik . ' a weldie ik zie de liefde in je ogen .'
Okey dan tegenwoordig zien oude vrouwtjes alles via ogen dacht ik bij mezelf . Ik lach gwn en loop de winkel uit met mijn gedachten van wat ze zei . Mischien is het ook waar . NEEH NEE sowiso niet ik stap de auto in en rij richting de zaal voor dat die kleintje op mij gaat springen HAHAH......10 STEMMEN GAAN WE VOOR DIT DEELTJE . DUS STEMMEN MAAR . ⭐⭐.
^ 1067 woorden .^
JE LEEST
Yanis & Ahlam {Voltooid}
Randomje ziet zelf wel..... Grapje. 😁 Het gaat over een jonge dame genaamd Ahlam ze is 23 jaar en gaat werken bij een bedrijf als een privé of terwijl een persoonlijke secretaresse/ assistent voor een jonge man genaamd Yanis er zijn ook een paar probleem...