Sevgili Kocam Pavyonda
Kocamın yolu bir gün pavyone düşerse ne olur diye hiç merak ettiniz mi? Ben artık etmiyorum. Neden mi? Çünkü bastım! Ama çok rahatım, benim canım cicim kocikim pavyonda başını kaldırıpta noluyor demeyenlerdenmiş :) Yok olmaz, sen bilmezsin, efendime söyliyim yanlış görmüşsündür diyenlere baştan top yekûn diyeyim ben görmedim, kocamın yalancısıyım. Ha şimdi diyeceksiniz ki a be kadın madem bastın nasıl görmedin? Görmedin nasıl bastın? Eee o da benim maharetim ;) Taktikleri istediğinizi duyar gibiyim. Anlatayım o halde.
O sabah da tüm diğer sabahlar gibiydi. Gün bu defa ayan beyan doğmuş anneme bıraktığım çocukların yokluğunun derin sessizliğiyle her sabah uyanmamak için bin takla atan bünyeyi dürterek uyandırmış. Ne hikmetse bir uyuyayım dediğin günler hep dinç bir şekilde gece hiç de geç yatmamış gibi yüz volt ampul misali dikiliverirsin. Ah işte tam da o yüz volt ampul pozisyonundayım. Sağa dön yok, sola dön yok! Deli olacağım uyuyamıyorum! Düşünsenize sabahın kör bilmemnesi ve uyuyabileceğin onca saat daha varken sen uyuyamıyorsun. Lakin buna karşın sevdiceğim hor pıs hor pıs uyuyor! O yastıktan düşmüş boynuyla horladıkça da senin malum gözler araba farından kelli açılıveriyor! Allahtan reva mı? Elbette değil. Eh ben de buna sığınaraktan tabi ki de başladım dürtüklemeye. Homur da pıs derken tabi en nihayetinde sevdiceğim açıverdi günümü aydınlatan gözlerini:) “Hı? Ne? Ha?” bir de demesin mi tuh tam da pavyondaydım!
Evet, evet, evet! Doğru duydunuz! Benim filmden başka pavyonu anca Aksaray’da yol tıkandığında arabanın camından gören kocam rüyasında pavyonda! İlahi dürtük bu olsa gerek ki bende ki radarıma takılıvermiş hemen. Bir kadının uykusu boş yere kaçmaz. Doğal olarak benim ki de boşa kaçmamış ve hemen damarlarımda akan kanın genetiğine şükür şak diye durumu ele alıvermişim. Tek kaş havaya pozisyonunu alırken, ki bu pozisyon evlilikte hayat kurtarır- bir nevi anne terliğinin evlilik versiyonu gibi, bir yandan da en manidar “Hıııııı” mı çıkarıvermişim. Demesin mi ki tam da ezogelin çorbasının üzerine etli patatesi bitirmiş mevsim salataya geçmek üzereydim! Çüş!!!! :)
Çüş tabi doğru duydunuz! Kocam esnaf lokantasını pavyon sanıyor! Aminiiinnnn :):):) Adamda ki rahatlığa bak dediğinizi duyar gibiyim ama yokkkkkk!!! Aldanmayın! Bu işin tatlısı var. Tabi benim hassas bünye zannımca tatlıyı sezinlemiş olacak ki mevsim salatasının karmaşasınsan kocamın bünyeyi çekip kurtararak onca etli patatesin üzerinde erken kahvaltı sofrasını kurmak zorunda kaldım. Neme lazım işi sağlam tutmak gerek. Ya pavyonda tatlı diye profiterol veriyorlarsa :):):):)
Esas merak ettiğim olası bir konsomasyonda masaya kimin geleceği? Bülent Ersoy la Huysuz Virjin arasında karasızım;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIM HAKKINDA
HumorKadına yaşı sorulmaz bana da sormayın! Her türk evladı gibi bir zamanlar ben de bekardım. Ben de okul yollarını aşındırdım ve ben de iş kapılarında işsiz gezdim. Mobing nedir çok iyi biliyorum. Nereden mi? Elbette ki ben de bir kurbanıyım da ordan...