Annem ve Uygun Talipler:)
Evet ben de bir zamanlar bekardım. Kesinlikle her anne gibi benim annem de iflah olmaz derecede kısmet açma duaları, okunmuş sular ve oraya buraya bağlanan teller, adaklar döngüsünün bir parçasıydı. Nişan kurdelesi yutmuşluğumun bile olmasının sanırım su götürmez bir gerçek oluşu beni bir azize kılabilir. Eh o vakitlerde benim de farklı planların yok değildi elbet. Millet şehir dışına, yurt dışına gelin gitme gibi maksimum absürtlükte hayaller kurarken ben Dünya dışına gitme hayalleri kuruyor olsam gerek ki hayallerimin aşkının bir uzaylı olacağı kanısındaydım. Anneciğime hayallerimden bahseder, hayallerimin aşkı bir uzaylı anne derdim. Bir gün gelecek dayayacak dağ gibi ufosunu kapımıza, inecek yeşil yeşil dört bacağıyla, bir elinde kozmik çiçek, bir elinde Kızıl Gezegen çikolatası, isteyecek beni sizden Allahın emri, peygamberin kavli, kainatın gücüyle.
Eh tabi benim deli saçması hayallerim olsa da sonuç itibariyle benim hayallerimdi, lakin! Gel gör ki annem hiç de böyle basite almıyordu olayı.
Mantıken her anne ne der? Uzaktan güdümlü terliğiyle kısa bir ihtardan sonra, malum anne olmanın olmazsa olmaz şartıdır, aptal aptal konuşma diye küçükten bir çimdirir değil mi? Yok benim annem yapmaz:) O ne mi yapar? Tabi ki de Allah’ın Kabul edeceği saatine denk gelmesi ihtimaline karşın tüm önlemlerini alarak güdümlü terlik tehdidiyle tövbeye zorlar. Tövbe ya rabbim, yeminle tövbe! Deli saçması fikirleri içime verdiğin için binlerce tövbe dememe kalmadı gerçekten annemin korkuları gerçek oldu.
2001 yılının Haziran ayı. Hava sıcak. İnsanlar mutlu mesut hayatlarında ki normal kaoslarına kahrolurlarken olan oldu. Annemin onlarca defa ettirdiği tövbelerin sonucu benim hayallerimin uzay mekikli prensi kalktı küçük bir adres şaşkınlığıyla (E haliyle beni istemeye gelecekti zavallım, heyecan yaptı zaar. Bir kara denizli babadan kız alacak olmanın efsanevi gerçekliği dizilerimizden ve filmlerimizden yayılan frekansla ta oralara kadar varmıştır zannımca.) Uşak’ın Eşme ilçesine iniş yaptı! Bizim canımız cananımız köylülerimizse tüm misafirperverliklerine rağmen bir yabancıya adres anlatmanın derdine düşerek garibim yârimi taşladılar! (İnanmayanlar bakınız o tarihin yayınlanan büyük gazete haberlerine.) Sonuç ne mi oldu? Elbette benim kozmik yârim tasını tarağını topladığı gibi kaçtı. Kaçış ki ne kaçış. Bir daha kendini göstermediği gibi 2005 yılında düğünümde tufan gibi yağan yağmurun yekten sorumlusu oldu:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIM HAKKINDA
HumorKadına yaşı sorulmaz bana da sormayın! Her türk evladı gibi bir zamanlar ben de bekardım. Ben de okul yollarını aşındırdım ve ben de iş kapılarında işsiz gezdim. Mobing nedir çok iyi biliyorum. Nereden mi? Elbette ki ben de bir kurbanıyım da ordan...