Efsaneye göre Lisa adında bir kız, ailesi geç saatlere kadar çalıştığı için evde genelde yalnız vakit geçirmek zorunda kalır. Bu sebeple ailesi hem arkadaş olsun hem de onu tehlikelerden koruyabilsin diye bir köpek alırlar. Lisa, yine anne ve babasının işten geç döneceği bir akşam uykusu geldiği için odasına gider. Köpeği Lisa’nın yatağının altında uyuduğu için o da yerini alır ve birlikte uykuya dalarlar.
Gece Lisa’nın uykusu su damlama sesiyle bölünür. Anne ve babasının eve geldiğini, sesin onlardan geldiğini düşünür ve önemsemez. Ancak ses kesilmez. Yatağından kalkıp mutfağa gider ve ailesinin gelmediğini fark eder. Musluğu sıkıca tekrar kapattıktan sonra yatağına döner. Elini yatağının altına doğru uzatır, köpeği elini yalar. Bu onlar için bir nevi selamlaşmadır. Ancak ses kesilmemiştir. Yine yatağından kalkar ve banyonun musluklarını kontrol etmeye gider. Onları da iyice sıktıktan sonra yatağına döner. Yine elini yatağının altına uzatır ve köpeği elini yalar. Uyumaya çalıştığı sırada sesin hala kesilmediğini fark eder. Sese odaklanıp nereden geldiğini anlamaya çalışır. Ses anne ve babasının yatak odasından gelmektedir. Odaya girer, sesi takip eder, sesin tam olarak odadaki dolabın içinden geldiğini anlar ve dolabın kapısını açar.
Dolabın içindeki askılığa asılmış ve boynu kesilmiş bir halde köpeğini görür. Damlama sesleri köpeğin boynundan akıp damlayan kandan gelmektedir. Dolabın içinde de bir kağıt vardır ve üstünde şu cümle yazar: “İnsanlar da yalayabilir.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Hikayeleri
HorrorKorku Hikayeleri adlı kitapta korku dolu olaylarla karsılasabilirsiniz .