\ Buda Benim Hayatımdan \

22 1 0
                                    

Çok var aslında..Fakat bir tanesi var, bugüne kadar halen sebebini anlayamadığım. Garip...Sadece garip.

Bizim evin konumu fazlasıyla korkunçtur. Issız ve tuhaf. Evimizin tam karşısında terk edilmiş, sahipleri ölmüş evler var. Tam 4 tane. O evlerin hepsi de korkunç geçmişlere sahip izbe mekanlar...Ailem, o evlerden birinin yanından geçerken evden atak sesleri gelmiş. Bu, tek başına bile çok korkunç... 
Ve evimizin tam karşısında mezarlık var. Evimizin etrafında çok sayıda mezar var. 
Geçmişte, evimizin çevresinde cin ve ruh görülme olayları da olmuş. Ve bir incir ağacımız varmış. Bilirsiniz. Cinler, incir ağaçlarının diplerinde olmayı severler. Halam buna resmen şahit olmuş. Bir gece vakti onu çağırmışlar. Oğlunun suretinde...
Konuya geliyorum... Evimizin yakınlarında 2 adet kuyu var. Eskiden bu kuyulardan su çekilirmiş. Ama artık o kadar pisler ki... Ve o kuyular hiç te iyi bilinmiyor. Bir kişi bu kuyulardan birine düşmüş ve neredeyse boğuluyormuş! 
Ben de hep merak ediyordum ne kadar derinlikte ve içinde ne var diye. Bu kuyular beni hep kendine çekiyordu...Oraya uzun uzun bakar ve resmen kendimden geçerdim. Bir gün kuyuya bakarken tam emin olamadığım bir şey gördüm..Suyun içinden, dipten yukarı gelen, gittikçe yüzeye çıkan bir adet göz gibiydi.. O görüntüyü hiç unutamıyorum. Sonra midemin bulandığını hatırlıyorum. Oradan ayrılıp ve eve gidecektim. Kuyuyu biraz geçtim. Arada az bir mesafe vardı. Erikler gördüm. Daha önce hiç görmediğim bir erik ağacıydı. Dalından koparıp yemeye başladım. Az önce midem bulanıyordu. Korkuyla eve gitmeye çalışıyordum. Şimdiyse erikleri yedikçe yiyordum. Bir anda çıtırdama duydum. Kendimi zar zor geriye atabildim. Sapasağlam erik ağacı birden üstüme yıkıldı! 
Şoka uğradım. Bunu kimseye anlatamadım. Bu, bende gizem olarak kaldı.

Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin