•prima zi de scoala( 9/16 sept, nuj sigur, 2019)-ba sincer credeam ca esti super misto si de treaba. stiu ca vorbeai cu roxana cat de asemanatoare sunteti in privinta a nuj ce. ceva ce mi.a tras atentia de atunci, ai zis de ceva tipa bi sau ceva pe acolo de pe tik tok si eu, om destept, si dupa vestimentatie si asa mi.am zis "asta clar e bi sau ceva". asta a fost prima impresie:))
•prima luna de scoala-stateai ca fraiera cu anna in banca si te credeam tocilara de aia de citeste zilnic si are 10 pe linie. ma gandeam totusi ca stai si cu roxana si erai asa vibey si clar imi placeau prezenta ta si caracteru tau. apoi cand am vazut ca stai cu mine de fiecare data cand nu venea flori si am reusit cat de cat sa ne cunoastem, nu te mai credeam tocilara, doar fraiera. sincer in perioada asta nu imi amintesc prea multe din cauza factorilor externi:)) si imi pare rau, macar de as fii inteles si eu de ce am inceput sa te plac.
•restul primului semestru clasa a 9a-ne apropiam din ce in ce mai mult si incepea sa imi placa de tine din ce in ce mai mult. efectiv stiu ca stateam langa tine uneori si ma gandeam la faptu ca te placeam si ma lua naspa rau cu anxietate. si ma gandeam si cum sunt eu touchy-feely asa sa nu ti se para suspect sau ceva sau sa te simti inconfortabil. si pe langa astea, incercam si sa.mi dau seama daca esti bi sau ceva si daca doar asa e personalitatea ta si ca pur si simplu esti balanta.
cred ca pe aici vorbeam si cu roxana ce parere am despre tine si stiu ca mi.a pus ceva intrebare daca cred ca esti bi si draguta si daca as fii cu tine si eu credeam ca ma intreaba ca ai pus.o tu si nu i.am raspuns:)).
•vacanta intersemestriala-ma gandeam efectiv constant la tine si ca abia astept sa te revad si imi era frica sa nu ne indepartam(asta o am cu absolut orice om care ma intereseaza, te rog nu te crede speciala, multumesc). plus ma mai gandeam si cum ar fii sa o fii lasat pe ioana pt tine, ca in capul meu aveam toate sansele din lume cu tine:))).
•semestru 2-era ampulea ca ne certasem eu si roxana si totusi tu stateai in continuare cu mine. gen ma alegeai pe mine peste ea, ceea ce inca mi se pare amuzant. si nu stiu cum am ajuns noi sa stam impreuna dar nu regret ABSOLUT. mai e faza aia cu fumatu tau pula mea, ti.am explicat ca te placeam si voiam sa te protejez si eram brain washed de proasta de peste drum sa cred ca tigarile sunt rele si cacaturi. am mai discutat noi.
•carantina-ti.am zis ca esti motivul pentru care m.am despartit de aia si ca ma gandeam la tine constant. atunci mi.am recunoscut mie ca te placeam din octombrie dracu. efectiv turbam acolo ca nu voiam sa te plac. efectiv plangeam si ma taiam pentru 2 persoane in acelasi timp:)).
•vara 2019-atunci le.am zis deliei si lu mami ca te placeam. imi amintesc foarte clar cum stateam cu delia pe jos inholul ei si ne ziceam dramele din momentu ala si efectiv plangeam acolo amandoua. in ziua aia ma hotarasem ca o sa incerc sa nu te mai plac dar nu mi.a mers, clar:)). si dupa m.am dus acasa la mami si am pus.o sa ghiceasca de cine imi place si surprinzator nu a comentat nimic ca sincer cred ca nu avea chef de mine. in rest nu.mi prea amintesc sincer, dar clar te placeam si ma gandeam la tine, dar nu mai stiu cat de des interactionam direct cu tine.
•27 august 2020-sa mor de mai tin minte pentru ce e importanta data asta. stiu doar ca a fost party la tine si ca am ramas noi 2 si eu muream de somn. ne.am uitat la my little pony si tot ziceai tu de emisiunea ta cu pesti. nu.mi amintesc sa fii fost ceva breakthrough in prietenia noastra sau ceva:)) BA DA COAIE, TI.AM ZIS CA MA TAIAM. shiiit. am uitat:))
•inceputul clasei a 10a-credeam ca nu ma suporti, ca ori ti.ai dat seama ca te plac si voiai sa ma indepartezi ori ca tu ma placusesi si incercai sa scapi de mine oricum. avea niste stari ampulea grav pe atunci.
nu pot sa procesez ma coaie ca acum 6 luni dracu eram a 10a, cel putin inceputul primului semestru se simte ca alta viata pentru mine. mi se pare ca ne.am schimbat asa de mult de atunci incat mi se pare stupid ca e asa recent.
•restul clasei a 10a-ne.am apropiat mult. in continuare te placeam si incercam sa ascund asta pe cat posibil, nu stiu cat de mult imi iesea. in online turbam ca nu puteam sa vb cu tine ca lumea ca imi era rusine sa iti dau mesaj despre absolut orice, si cand puneai story pe spam, era mana cereasca, era sansa mea sa ma bag in seama ca idiotu.
•revelion 2020-2021-pe langa party.ul in sine, personal mai important mi se pare a doua zi de dupa gen, dimineata aia. efectiv stiu ca eram toate la tine in camera si eu scriam despre tot ce aveam in cap in notite, cum am trecut prin 2 revelioane gandidu.ma la tine cand eu de fapt vorbeam cu alte persoane. si dupa ce au plecat restul fraierelor am ramas noi 2 si ti.am zis ca atunci voiam sa fac CEVA si nu regret ca n.am facut, ba chiar mai bine. dar eram aproape fizic si doar la asta puteam eu sa ma gandesc, imi pare rau. mi.a placut ziua aia prea mult si sincer n.as mai fii plecat de la tine.
•27 februarie 2021-nici nu stii cat de bine si cat de rau s.a simit sa iti zic in final ca te plac dupa aproape un an jumate dracu. nu stiam cat o sa schimbe acea cOnFeSiUnE. in capul meu, momentul in care iti ziceam ca te.am placute, era momentul in care prietenia noastra se ducea pe pula, asta era principalul motiv pentru care nu voiam sa iti zic, preferam sa sufar doar eu in prostia mea decat sa te pierd definitiv. n.as fii putut sa ma impac cu ideea ca te.am avut ca prietena si te.am pierdut ca fraieru din cauza cacatului meu de minte.
•finalul clasei a 10a-in continuare te cam placeam desi nu voiam, si nu prea stia nimeni. in capu meu faptul ca urma sa facem hot girl summer era un lucru bun ca stiam clar ca o sa te vad vara asta.
•vara asta-a fost ok. ne.am vazut. cel mai rau imi pare ca am petrecut 27 august fiind a 3a roata in loc sa stau cu tine sa bem. imi place sa cred ca undeva prin iulie cand am renuntat la mine insumi ca persoana, m.am oprit si din a te place, in final. zic ca ti.a ajuns 1 an si vreo 9 luni. e ok si eu ma urasc pentru asta. eu tot nu stiu parerea ta completa despre faptul ca te.am placut.
•momentul actual-suntem efectiv mai apropiați ca niciodata de efectiv vinerea trecuta. mi se pare prea misto si am inceput sa inteleg de ce anii de liceu sunt cei mai misto.
closing thought asa: nu te mai plac si am trecut peste toata faza, dar mai sunt anumite momente sau gesturi care ma transpun fix cum eram in a 9a cand muream dupa tine si cumva imi dau seama ca o foarte mica parte din mine spera ca am fii putut sa iMpArTaSiM aCeLe SeNtImEnTe.
niciodata nu o sa stiu daca ai inteles gravitatea sentimentelor mele fata de tine si cat de mult ai insemnat cu adevarat pentru mine. poate nu m.am expriamat nici eu cel mai bine, dar aia e. te pup, te iubesc, te respect, ai fost reprezentantul unei ere EXTREM de proaste din viata mea dar trecem peste. de atunci o duc doar in jos asa ca, macar a fost o era buna comparativ cu cele ce.au urmat:)).
cred ca sunt mai multe de zis, dar nu vreau sa ma repet sau sa dau atat de mult din casa. zic ca.ti ajunge ca imi pun tot ce.a mai ramas din sufletu meu in a scrie cacatu asta. e the bare fucking minimum ce pot face sa iti arat cat de mult tin la tine. deci da.
rezumat: te.am placut, am suferit, am trecut peste👍🏻.
https://youtube.com/playlist?list=PL78-XC-028oBXDQ_GHxGVu1qVE67p5wa6