yoksun. atom bombaları yağmadı başıma. yoksun ölmedim nabzım atıyor hala. yoksun. şarkılar güzelliğinden hiçbir şey kaybetmedi devam ediyor dans. yoksun. yaz bitmedi ne kar ne yağmur ne istanbulda birazcık fırtına.yoksun çocuklar top oynuyor sokakta. yoksun. kuşların kanatları bugün de sapasağlam. gökyüzü kanat izleriyle bezeli tam yanağından öpmelik.
yoksun. akşam yemeğinde mis gibi ızgara hellim salata. yoksun kartlar yeniden dağıtılmadı ortadoğuda. yoksun durmadan çalkalanan marmaranın baş belası fay hattı bile kayboldu ortadan. yoksun. saçlarım dökülmedi hiç. mavisi yeşile döndü biraz o kadar da olsun. yoksun. gece aynı gece. gündüz aynı gündüz. akşamüstü gökyüzü hala çok güzel nasılsa.
yoksun. çiçek topladım parktan. yoksun salıncak sırası bekledim çocuklarla. yoksun çok su içtim böbreklerimde bayram. yoksun. okullar galiba açılacak. yoksun. neredeyse pandemi tarihe karışacak. yoksun. dişim bile ağrımadı oysa aramızda kalsın, ilk gün öleceğim sanmıştım.
yoksun caddeler ışıl ışıl. göz kırpıyor durmadan. yokluğun bir vapur seferini ertelemeye bile yetmedi. aklım alıyor bu durumu ama kalbim.
yoksun. günaydın diyor her gün önünden geçtiğim simitçi. yoksun uyuyorum iş mi bu şimdi. yoksun. aynı evde hem kedi hem kuş hem balık besliyorum. yoksun. biz niye kedi köpek gibi.
yoksun. sakat kalmadım eksilmedim çoğalmadım. sadece üç kez aynı bileğimi burktum. sızısı bugün geçti. yoksun. saatim bile durmadı. yoksun. bu seferlik benden olsun dedi büfedeki delikanlı. yoksun. deniz dalgasız. sahil sakin. üst üste kıyametler kopsun diye bekledim. kimse sura üflemedi.
yoksun. her gün makyaj yapıyorum dışarı çıkarken. yoksun balkonda dans ediyorum çamaşırlarla. yoksun dün mimoza gördüm kanlıcada. yoksun. kahvaltıda çikolatalı pizza.
yoksun. çeyrek yükseldi biraz. yoksun. anahtarı evde unuttum. yoksun. seni de unutsam nasıl olurdu.
yoksun. üstüme üstüme gelmedi dünya. yoksun. ben üstüne yürüdüm onun. yumruğumu gösterdim. yanağımı sıktı. yoksun. aslında çok kızgınım. yoksun. olsan fena mı olurdu.
yoksun. hiçbir felakete uğramama gerek yokmuş. yoksun. özlüyorum nasıl geçer bu.
-normalde alıntı yapmak âdetim değildir ama bu yazıya haddinden fazla bağlandım sanırım.
alıntı: tumblr / tugbakarademir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
medusa'nın kanlı gözyaşları.
Spiritualmedusa ölümü seçti. geriye bir hatıra kaldı. kanlı gözyaşları. yaşanılan tüm günler anısına.