Hyeji memandang lelaki yang bernama sunwoo itu. Gadis itu menggelengkan kepala ke arah chanhee.
" ala takpe, saya tahu awak nak saya yang ajar sebab saya pandai. Tapi kawan saya ni pun pandai matematik juga." kata chanhee.
" tapi— ." belum sempat hyeji berkata-kata, lelaki itu sudah berlalu pergi.
" ha soalan yang mana" tanya sunwoo sambil memasangkan muka datar.
" kau pekak ke? Kalau takde soalan, aku bla dulu." dengus lelaki itu apabila hyeji tidak menjawab pertanyaan dia tadi.
" psst, kau buat apa? tanya jelah. Bukan ada orang lain pun yang kau boleh rujuk." bisik chaehyun dengan nada yang sedikit marah. Geram pula dia dengan kawannya yang memilih orang.
" err bang, soalan yang ini." ucap chaehyun.
Sunwoo menerangkan soalan itu beserta jalan kiranya sekali. Dia sebenarnya bukanlah mahir sangat, tapi dengan bantuan sahabatnya chanhee, dia ada juga improve sikit.
[ hyeji's]
ish pagi tadi panggil orang pendek, sekarang panggil orang pekak pula. Aku langsung tak tahu apa salah aku kat dia. Kenal pun tak. Tapi cara dia cakap macam cari gaduh.Bila dia cakap dengan orang lain, boleh pula berlembut.
[ sunwoo's ]
aku rasa aku terlepas cakap tadi. Ah lantaklah, bukan dia kisah pun." termenung jauh nampak. Fikir awek?" sergah hyunjae tiba-tiba.
" ah...aku rasa aku——." kata-kataku terpotong apabila cikgu telah masuk ke kelas untuk memulakan pelajaran.
ah aku tak boleh terlalu yakin. Ia terlalu awal.
YOU ARE READING
hate ➳❥ ksw
Roman pour Adolescents❝ I hate you but I love you ❞ -ˋˏ [ completed, malay ] ˎˊ starteu: 10/11/21 end: 30/11/21 ©mehme08