Keesokan harinya
" chaehyun, ada orang nak jumpa kau kat luar!" teriak ketua kelas.chaehyun keluar dan melihat sunwoo sedang berdiri di situ.
" hyeji datang tak?" tanya lelaki itu sambil menggaru leher yang tidak gatal.
" dia tak datang. Katanya pening kepala."
" sunbae tak rasa ke dia macam nak mengelat dari sunbae?" sambung gadis itu.
Sunwoo terlihat seperti sedang memikirkan perkara itu.
" pfft gurau -gurau, hyeji memang tak datang harini. Rasanya esok dia datang kot."jelas chaehyun.
Waktu balik
' nampaknya dia memang tak datang harini. Betulke dia nak mengelak dari aku?' fikir lelaki itu dalam hati." harini lepak kat rumah aku macam biasa eh." ajak hyunjae.
sunwoo dan chanhee mengangguk.
Keadaan di rumah hyeji
[ hyeji's ]
aku nak mandi, mandi petang gitu. Sakit kepala aku dah mula baik hoho.sabun aku habislah pula.
aku cari stok sabun-sabun kat dalam stor tapi tiada pula.. seingat aku, hyunjae yang simpankan semua stok tu sebaik saja selepas eomma beli benda tu.
haish mesti dia letak sepah-sepah ni.
aku menjenguk ke luar tingkap. Ha itu pun dia dah balik rumah.
" hyunjae! Kau simpan dekat mana stok sabun?"
" hyunjae!"
" hyunjae oppa!"
" WOII"
ish memang nak kena betul abang aku sorang ni. Pekak betul.
Jadi aku buat keputusan untuk turun bawah dan menjerit sekuat hati.
" KAU LETAK KAT MANA STOK SABUN YANG EOMMA BARU BELI—." kata-kataku terhenti sebab-
C-CHANHEE OPPA?
D-DAN ... kenapa mereka ada kat rumah aku ni?
YOU ARE READING
hate ➳❥ ksw
Fiksi Remaja❝ I hate you but I love you ❞ -ˋˏ [ completed, malay ] ˎˊ starteu: 10/11/21 end: 30/11/21 ©mehme08