Nama: Ishikawa Kaoru(Mira_1125)
Umur: 16 tahunPerangai: Lemah lembut dan berhati tisu sedikit, garang kalau dah tak tahan, blur, bengong sikit, bijak, pandai menambah idea2 yang menarik dan menyeronokkan, rajin, melepaskan aura kekejaman kalau ada org menyakiti dan melukakan hati org yang yang dia sayang, suka membuat muka yang comel dan itu membuatkan orang suka padanya.
Phobia: Trypophobia (Phobia terhadap benda yang berlubang)
Like: Music, benda manis, Gojo🌚, komik, membuat kerja rumah. (RUMAH eh bukan sekolah), haiwan yang comel dan jinak(Mostly kucing dan arnab), berangan.
Dislike: Tauge, ketam, udang, kerja sekolah, serangga terutamanya lipas dan cicak, pick me girl/boy, lelaki yang annoying dan suka mengacau kehidupan orang.
Fav color: Hitam, Putih, Biru.
Nama: Hoshino Ichika
(MissIchika1803)
Umur: 17Perangai: Family Clown, nampak serius tapi macam monyet, trouble maker, pemalas, melawak tak kira tempat dan situasi, savage person, kadang-kadang berhati lembut, suka main violin, susah untuk melihat dia menangis (kalau org yang dapat tgk dia menangis kira untunglah), overprotective terhadap Kaoru, membuat muka bengis dan itu membuatkan org luar takut, caring sebenarnya.
Phobia: Thalassophobia (Phobia terhadap laut dalam)
Like: Music from Leo Need and others, benda manis, buku, violin, cari masaalah, cari fasal(mostly dengan Suzuki), haiwan yang ganas dan jinak(Mostly kucing dan kuda), berangan, tidur, cabaran.
Dislike: Lipas, Theme Park, bunyi bising, tempat yang sempit, lelaki(yang suka kacau org sampai org tu menyampah, yang jenis suka mengorat, playboy, pick me boy), tak suka orang dekat dengan orang yang dia sayang(lebih tepat Keluarga dia), pick me girl.
Fav color: Hijau, Hitam, Putih, Biru pucat.
Nama: Chikara Suzuki (Author)
Umur: 17 tahunPerangai: Agak dingin semasa berada di luar dari kawasan rumah(contoh= kedai, rumah orang, jumpa orang yang tak dikenali or tak rapat), gila (di rumah), kadang2 jadi trouble maker(di rumah), overprotective terhadap Kaoru, membuat pandangan tajam dan wajah yang dingin membuatkan orang menjauhkan diri padanya(padahal dia tak buat apa2 pon tapi mmg muka dia gitu), sangat caring sebenarnya, blur.
Phobia: Ligyrophobia (phobia terhadap bunyi yang terlampau kuat).
Like: Haiwan yang ganas dan jinak(Mostly kucing dan serigala), benda manis, tolong orang, music, violin(dramatic violin), menyanyi, menari, berimaginasi, berangan, bergaduh dengan Ichika, cabaran, art, komik.
Dislike: Lipas, kerja rumah kalau dipaksa, kerja sekolah, pick me girl/boy, lelaki yang suka mengacau kehidupan orang dan annoying, orang rosakkan barang dia secara sengaja, diri dia sendiri.
Fav color: Hitam, Putih, Biru laut, Biru pucat, Biru crystal, Pastle color.
(Muka Suzuki aku hidekan dulu nnti, dah masa sesuai aku tunjuk muka dia k?)
So semua tu ada yang betul ada yang tak betul. Macam yang author cakap kat author note tu. Perangai diorang ada yang betul ada yang tak betul. Mungkin 50/50 lah betul or tak perangai drg. Anyway
✨CHIAUUU✨
YOU ARE READING
𝑇𝐻𝐸 𝑨𝑹𝑪𝑯𝑬𝑹𝑺
Fantasy~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "ARGHHH!!!" "MAMA!!!" "Kamu okey?" "AKU TAKKAN TERPEDAYA LAGI!" "Hah.. hah.." "Ichika..D-darah.." "TUMMMPP!!!" "Teruskan perjuangan kita" "PERGIIIII!!" ༆Other 𝐀𝐑𝐂𝐇𝐄𝐑𝐒 Are Not My 𝐄𝐧𝐞𝐦𝐲. 𝐈 𝐒𝐓𝐀𝐍𝐃 𝐖...