𝐇𝐚𝐢 𝐠𝐚𝐢𝐬👋
𝐍𝐢 𝐜𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐤𝐞𝐝𝐮𝐚. 𝐀𝐬𝐭𝐚𝐭𝐢𝐤😚👌
𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓: 𝑵𝒂𝒎𝒂 𝒂𝒕𝒖𝒌 𝒕𝒖 𝒂𝒑𝒂?
𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓: 𝑯𝒎𝒎?
𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓: 𝑵𝒂𝒎𝒂 𝒂𝒕𝒖𝒌 𝒕𝒖 𝒂𝒑𝒂?
𝑨𝒖𝒕𝒉𝒐𝒓: S𝒆𝒅𝒂𝒏𝒈 𝒎𝒆𝒏𝒄𝒂𝒓𝒊.
𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓: 𝑶𝒉𝒉,𝒔𝒆𝒅𝒂𝒏𝒈 𝒎𝒆𝒏𝒄𝒂𝒓𝒊.....꧁☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎꧂
Di pasar
("Hah...Beratnya..")
Suzuki dan Ichika mengeluh.Kenapa?
Sebab diorang kena angkat bahan masakan yang dibeli tadi. Kaoru didepan mereka pula hanya berjalan santai(?) sambil mencari bahan-bahan untuk dibeli. ("Kenapalah aku ikut jugak.") Rungut Ichika didalam hati.
Kaoru berpaling dan mereka berdua terus berdiri tegak dan senyum.
"Ada apa apa ke?"
"Hehehe...Tak tak. Takkde pape."
"( ͠° ͟ʖ ͡°)"
"(Glupp) Ehehehe.."
"Hmmm( ͠° ͟ʖ ͡°)..."
"Ehhehehe..."
"Hmmm...Ok *berpaling*"Fuhh..." Mereka berdua melepaskan nafas lega. Kalau dia tau mau dia bagi ceramah tengah-tengah pasar tu. Mereka berdua berpandangan sesama sendiri.
Author: "Boleh pandang-pandang♪ Jangan pegang-pengang♫︎ HARROOOMMM.."
Lalu mereka berdua mengangkat kening. Macam conversation tak berkata kata gitu.
Ichika: 🤨( Kau pun sama?)
Suzuki: 🤨(Sies ah?)
Ichika: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Suzuki: ( ͡° ͜ʖ ͡°)Mereka berdua pun ber'high five' sesama sendiri dan tersenyum senyum kerana mempunyai fikiran yg sama. Tidak mau diceramah kerana merungut.
Reader: Patutlah korang dua taknak pergi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Suzuki: Tch😒
Ichika: Hmmp🙄Author: And Kaoru ni kalau gi pasar dia bukan nk beli bahan untuk masak je dulu, dia macam gi shopping. Sebab tu dah banyak plastik yang Suzuki ngan Ichika pegang padahal belum beli bahan untuk masak pun lagi( ͡° ͜ʖ ͡°).
Kaoru: *Sedia nak baling kuali kat author*
"Korang." Kaoru berpaling dan mereka berdua terus menghadap ke arah Kaoru dengan muka biasa mereka.
"Hmm?"-Ichika
"Ya?"-Suzuki"Korang 2 boleh tolong beli bahan masakan tak?"
"Boleh (Alahhh...Maleh aku.)"-Ichika
"K(Aduhhh..Tangan, sediakan mental mu.)"-SuzukiTangan belike: (ง'̀-'́)ง Sedia tuan! *Tabik*
"Heh(•̀ᴗ•́)...Kalau macam tu Ichika tolong belikan halia dengan bawang putih. Suzuki pulak tlg beli ayam. Boleehhhh?~" Kata Kaoru sambil mengedip ngedip matanya.
YOU ARE READING
𝑇𝐻𝐸 𝑨𝑹𝑪𝑯𝑬𝑹𝑺
Fantasy~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "ARGHHH!!!" "MAMA!!!" "Kamu okey?" "AKU TAKKAN TERPEDAYA LAGI!" "Hah.. hah.." "Ichika..D-darah.." "TUMMMPP!!!" "Teruskan perjuangan kita" "PERGIIIII!!" ༆Other 𝐀𝐑𝐂𝐇𝐄𝐑𝐒 Are Not My 𝐄𝐧𝐞𝐦𝐲. 𝐈 𝐒𝐓𝐀𝐍𝐃 𝐖...