BÖLÜM 2

48 6 5
                                    

bir şey demeden odama cıkmıştım zaten hep böyleler eve kız alırlar beni hep dışlarlardı tek istediğim ölmekti ama ne yapsamda ölemiyordum ama hayalerim vardı ama artık izin verirlermiydi okumama beni sevmiyorlar kimse ama bir gün o mutluluk bana gülücekti"

ben doktor olacaktım hayelerimden pes edersem hiç bir şey yapamazdım herkese göstericem özeliklede bu şahıslara "

aşağıdan babam diyen şahis beni cağırıyordu koşarak aşağa indim çünkü eğer gitmezsem döverdi beni.

baktığımda keyifliydi baktığımda herkes burdaydı.

EGE:" baba önemli olan şey neydi bizi mutlu edecek yoksa bu sürtüğü yetimhaneye mi burakıyoruz bu beni mutlu eder"

öyle bir şey değil ama kurtuluyoruz artık 

hemen bağırmaya başladım

"napıcaksın bana senin gibi babam olmaz olsun sizin gibi bir aiilem var diye utanıyorum kendimden ben size naptım ne suç işledim ben sizden sadece biraz sevgi istedim senin gibi bir "

devamını getirmeden tokatı yemiştim 

seni şimdi gebertirdim de artık sana aiilen baksın sen benim gercek kızım değilsin bebekleri karıştırmışlar ama belli değil şimdi  hastaneye gidiyoruz eminim ki bu kız benim kızım değil hazırlan gidiyoruz kutuluyoruz senden"

hemen odama gidip bir tişort bir de pantolanımı giyip aşağa indim herkes bir arabaya binmişti benide abi dediğim şahis saclarımdan tutup arabaya zorla bindirdi.

hızla calıştırdı arabayı  bir yandan da konuşuyorlardı.

"senden kurtuluyoruz he artık sürtüklüğü de o aiileye yaparsın artık"

bir şey demeden yola baktım baktığımda geldiğimizi anladım hemen iceriye gecmişlerdi beni beklemeden.

baktığımda babamla bir adam tokalaşmaya başladı etrafa baktığımda bir kadında vardı bana benziyordu ama bana özlemle bakıyordu hemen gözlerimi kaçırıp benim yaşımdaki kız baktığımda aynı sürtükler gibi giyinmişti ağzında sakız çiğniyordu.

aiilemdekiler kıza gülümsüyorlardı  bana göstermediği sevgiyi bu kıza gösteriyorlardı acıdım halime baktığımda doktor konuşmaya  başladı.

"hemen tahlil yapalım sonuclar da iki saat sonra cıkar"

hemen o yere gitmiştik kolumu uzatım ama o kızın bir bağırması kulağım cınlıyordu.

benim iğneye alerjim var lütfen yapmayın hemen bayılmıştı.

herkes gülmüşlerdi.

sonra herkesi burakıp dışarı cıktım düşündüm ya bu aiile ise onlar gibiyse beni onlar da döverlerse baktığımda aiilem o kıza sarılıp buraya geliyorlardı o aiile de 

sonuclar cıktı mı neden sarılıyorlar :

sonuclar cıktı kızım sen benim kızımsın şükürler olsun ki kızıma kavuştum

ayağa kalkıp gidiyordum ki gözlerimi kapatıp buraktım kendimi karanlığa.


son


inşallah beğenmişsinizdir biraz gec yazdım kusura bakmayın 

allaha emanet olun...


@_Aylis_Yaren teşekür ederim yorumlar için bi de çok güzel kitap yazar onun kitaplarını da okursanız sevinirim.



MASALIN HAYATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin