1.

17 0 1
                                    

Peter Parker nebyl ani zdaleka obyčejný, ale ze všech sil se to snažil skrýt. A nepochopitelně se mu to i dařilo. Když si vzpomněl na všechny okamžiky, kdy málem vyzradil svou tajnou identitu, na všechna prořeknutí a přeřeknutí, nemohl uvěřit svému štěstí. Ale i štěstí mělo své meze. Někdo si nějaké jeho chyby musel všimnout. A taky že všiml. MJ si uvědomovala, že něco nehraje už dřív a její podezření, že Peter něco skrývá, stále rostlo. Když poté zemřela jeho teta a Peter šel bydlet ke svému vzdálenému strýci, bylo jí jasné, že žádný vzdálený strýc neexistuje. A pak tady byla samozřejmě ta stáž. Věděla, že by si Peter jen tak nevymýšlel, ale něco na tom nehrálo. Ovšem to, jak blízko k odhalení pravdy je, MJ netušila.

Ten den začal stejně jako každý jiný. Petra vzbudilo Thorovo bušení na dveře, následoval krátký trénink, sprcha a snídaně s ostatními obyvateli Stark tower.
,,Co se děje ve škole?" zeptal se najednou Tony a Petera tím zaskočil.
,,Ehm..nic moc. Pořád to samý. Nuda."
,,Tak to se těš na dnešek," řekl Tony spíš pro sebe.
,,Co se bude dít dneska?" zeptal se Peter a rozhlédl se po Avengerech okolo stolu. Natasha upřeně hleděla na svoji snídani, Thor se díval do stropu a něco si pro sebe mumlal a Wanda si tvořila obrázek z cereálií. Ještě chvíli se z nich Peter snažil něco dostat, ale pak se zvedl a řekl:
,,Měl bych jít, protože dneska evidentně nechci o školu přijít." Když se mu nedostalo žádné reakce otočil se a zamířil do garáží, kde už na něj čekal Happy u černého Mercedesu.
,,Náhodou nevíte, co se bude dnes dít ve škole?" Peter se uvelebil na zadním sedadle.
,,Ha, tobě toho říkají podstatně víc než mě. Takže ne, nemám nejmenší tušení." Auto se dalo pomalu do pohybu. Peter nervózně ťukal prsty o sklo okénka, až ho Happy musel napomenout.
Zastavili pořádný kus od školy, aby nikdo neměl podezření a Peter se pak vydal pěšky. Pořád musel myslet na to, co se asi mělo dnes stát a hlavně proč o tom Tony věděl dřív než on.

I přes to, že měl sluchátka v uších, slyšel vše, co se kolem něj dělo a nejen to. Jeho šestý smysl se stále zlepšoval a Peter si už bez něj nedokázal představit život. Samozřejmě, že ve škole ho musel potlačit, protože by ho mohl jednoduše prozradit, ale když měl možnost ho používat, využíval ho naplno. A i teď věděl naprosto přesně, že za ním stojí Ned.
,,Ahoj Nede!"
,,Kámo, tohle mi musíš přestat dělat. Chápu že je to tvůj šestej smysl blablabla, ale jednou mě kvůli tomu trefí."
,,Ty víš, že je to ta nejlepší část... ty víš čeho. Takže ne, nepřestanu s tím," Peter se konečně otočil. Stáli uprostřed chodby u Peterovy skříňky a okolo nich proudily davy studentů. Možná že by měli být opatrnější ohledně toho, co říkají.
,,Ó ne," řekl najednou Ned s pohledem upřeným někam za Petera.
,,Flash," otočil se Peter.
,,Ehm... jde přímo k nám."
,,Jak jinak."
,,Péro! Hej péro jdi oxidovat někam jinam!" Peterova ruka se sevřela v pěst. Flash ho šikanoval až moc rád, ale to nejhorší na tom bylo, že s tím Peter nemohl nic udělat. Samozřejmě, kdyby chtěl, Flashe by oddělal hned. Problém byl v tom, že poté by si určitě někdo všiml, že není normální, a to nemohl riskovat. Peter cítil, jak se vedle něj Ned napřímil a chystal se něco odpovědět a věděl, že musí něco udělat, aby do toho nebyl zatažený i Ned.
,,Co je tvůj problém Flashy?"
,,Ty. Radši bys měl zmizet, jestli nechceš odcházet se zlomeným nosem." Tohle nestálo za to. Vrátit mu to a prozradit svou identitu muselo počkat.
,,Nede pojď."
,,Ale vždyť...vždyť bys mohl..."
,,Já vím. Ale ne teď. Radši pojď." Otočil se a zamířil na první hodinu. Ned ho jen neochotně následoval.

Peter úplně zapomněl o jeho ranním rozhovoru s Tonym, ale hned jak vstoupil do třídy Mr. Harrington, vše se mu vybavilo.
,, Mám pro vás překvapení,"zapěl při vstupu do třídy, ,, Jako každý rok pojedeme na výlet, ale letos bude výlet speciální. Protože pojedeme..." udělal dramatickou pauzu a začal bubnovat do tabule,
,, Do Stark Tower!!!" Třídou projela vlna nadšení. Ned vedle Petera skoro poskakoval na židli a Petrovi vše najednou dávalo smysl. Věděl, že se tomu výletu musí vyhnout.

Spider-man: FieldtripKde žijí příběhy. Začni objevovat