2.

6 0 0
                                    

Jednoduše: Peter chtěl umřít. Celý den přemýšlel nad tím, jak se z výletu vyvléct, ale stále na nic nepřišel. Mohl by předstírat náhlou smrt, mohl by být nemocný, mohl by se schovat v podstatě kdekoli, nebo mohl předstírat misi. Ale všechno to bylo moc průhledné a jakmile si Tony něco usmyslel, nebylo jednoduché ho přesvědčit o něčem jiném. Takže se o týden později ocitl v autobuse vedle Neda. Mr. Harrington všechny počítal a nadšeně vyprávěl komukoli kdo poslouchal dnešní program. Peter ho nepotřeboval slyšet od něj, protože ho právě on upravoval, aby se mohl držet co nejdál od Tonyho a ostatních Avengerů. Všichni v autobuse byli nadšeni a všichni doufali, že uvidí Tonyho Starka. Možnost navštívit Stark tower se otevřela teprve nedávno a dovnitř směly pouze školy. Navíc bylo vybráno jen několik škol, takže Peter z části chápal jejich nadšeni. Ale rozhodně ho nesdílel. Přeci jen ve Stark tower bydlel a to už několik let.
„Petere!"
„Ehm... co?" Peter se na Neda zmateně podíval.
„Jsme tady, " řekl Ned nadšeně a začal si balit věci. Peter se podíval z okna jen proto, aby zjistil, že má pravdu. Byl tolik zabraný do svých myšlenek, že si neuvědomil kolik času uběhlo. Vyskočil z autobusu a podíval se na hlavní vchod do Stark tower. Chodil tudy jen málokdy - většinou šel přes garáže nebo oknem. Všichni v téhle budově ho znali jako člena Avengers a navíc Friday... Friday!!! Úplně na ní zapomněl, ale při vstupu do Stark tower fungovala Friday jako kontrola. A Petera velmi dobře znala.
„Copak Parkere? Si tady přece stážista ne? Nebo snad nejsi a jenom si nám kecal?" Většina jejich spolužáků se teď na ně dívala. Všichni už dávno věděli o Peterovo stáži a ne všichni mu věřili, takže Flash nebyl jediný, kdo se těšil, až se ukáže pravda. Pravda byla jen o něco jiná, než si všichni mysleli.
„Postupně můžeme jít dovnitř děcka," zakřičel Mr. Harrington aniž by si všiml napětí mezi studenty, „ Vevnitř každý dostaneme kartičku, kterou nikdo z vás nesmí ztratit. Pokud ji ztratíte... zkuste aby jsme to nemuseli řešit." Mr. Harrington nečekal na své studenty a zamířil dovnitř. Kdyby se teď od nich Peter odpojil určitě by si nikdo nevšiml a ... ne. Nebude utíkat. A tak se vzadu zástupu vydal dovnitř Stark tower.

Na recepci byla ten dne Julia. Její oči se rozšířily, když si všimla Petera na konci zástupu. Každému dala kartičku s nápisem „Host" a jejich jménem. Když Peter přišel na řadu, Julia se na něj omluvně podívala: „Na každé jméno jde pouze jedna kartička." Peterovi se sevřelo hrdlo. Jeho kartička na sobě měla naštěstí jen jméno, ale byl jedním ze tři členů, kteří měli přístup do všech koutů budovy a stačilo aby Friday řekla jedno slovo špatně a všechno by mohlo prasknout. Radši přestal přemýšlet s přiložil kartičku k terminálu. Skoro se třásl, když čekal, co se stane.
„Peter Parker. Vítej zpět Petre," řekla Friday a všechny oči se stočily k jmenovanému. Všem ostatním Friday řekla pouze jejich jméno s slovo host. Peter si oddechl. Očekával něco mnohem horšího, ale tohle akorát tak potvrzovaly jeho příběh o stáži. A Flashův výraz také stál za to. Napětí přerušilo zakašlání za nimi.
„Jste všichni? Můžeme začít s prohlídkou?" zeptal se někdo. Peter sice přes ostatní neviděl, ale věděl, že je to Pepper. A protože byli všichni, začali s prohlídkou.

Pepper je zavedla nejdřív do skladu. Nezní to zrovna moc extra, ale sklady ve Stark tower byly obrovské a naplněné spoustou blbostí z vesmíru. Peter se stále držel vzadu a byl spokojen oznámit, že se zatím nic špatného nestalo. Jako další měli jít do laboratoří stážistů, ale Pepper zamířila jiným směrem. A mířili přímo ... Nakonec to Peter nevydržel a doběhl za Pepper.
„Kam to jdeme? Neměli jsme jít do laboratoří stážistů?"
„Ahoj Petere, taky tě ráda vidím," usmála se na něj Pepper.
„ Kam to jdeme ?"
„Vážně sis myslel, že si nikdo nevšimne, když si poupravíš program? Jdeme do laboratoří Tonyho." Peter měl pocit, že se mu to všechno jen zdá. Muselo. Tohle se nemohlo dít doopravdy. Ne.
,, Ale to jsou jeho soukromé laboratoře. Nikdo tam nesmí, protože tam jsou jeho nejnovější nápady, všechno rozpracované... Kdyby tohle viděl třeba. "
,, Petere, Tony na tomhle trvá."
,,A ty moc dobře víš, že má až moc často špatný nápady. Prosím, můžeme jít někam jinam?"
Pepper se zastavila a ohledla na studenty za sebou. Všichni se s ohromením rozhlíželi všude kolem sebe.
,,Fajn, ale měl bys vědět. Že nás Tony zabije. Nejdřív tebe a pak i mě. "
,,Díky, mami. " Peter se zastavil uprostřed pohybu, když si uvědomil, co prave řekl. Opatrně se rozhledy po svých spolužácích, ale nikdo jim nevěnoval pozornost. Pepper se na něj usmála a znovu se rozešla. Peter počkal na svého kamaráda, který šel až vzadu zástupu, a začal Nedovi vykládat o všem kolem nich. Všichni studenti vedli konverzace o avengers a jestli je ještě dnes uvidí, jen MJ byla ztracená hluboko ve svých myšlenkách. Proč řekl Peter jejich průvodkyni mami?

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 31, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Spider-man: FieldtripKde žijí příběhy. Začni objevovat