Herbata

297 16 21
                                    

                                Pov.
                             Yuuichi

Poszedłem do kuchni , stał tam Shindou . Nie wiem co się dzieje , ale się dowiem .

- Co się dzieje Shindou ? - zapytałem

- Nic takiego - odpowiedział szeptem

- Spójrz na mnie , proszę - powiedziałem a Shindou podniósł wzrok patrząc mi w oczy .

- Ja ... A możemy gdzieś indziej o tym porozmawiać ? - zapytał niepewnie Shindou

- Tak - odpowiedziałem , a chłopak westchnął

- Chodzimy na balkon - powiedział brązowooki

- Dobrze - powiedziałem a po chwili dodałem - ZARAZ WRACAMY !!! - krzyknęłem do drużyny

- OKEY !!! - krzyknęła reszta a ja z brunetem ruszyliśmy na balkon .

NA BALKONIE :

Shindou usiadł na ławce , a ja oparłem się o barierkę przyśnieżonego balkonu .

- Co się stało ? - zapytałem z troską w głosie . Martwię się o niego . Wygląda jakby nie spał z jakieś cztery dni .

                            POV. 
                       SHINDOU

Rozpłakałem się , ale zebrałem odwagę aby mu o tym powiedzieć .

- B-bo ja wiedziałem-m , ja-k - powiedziałem tylko tyle . Strasznie się rozpłakałem ... Było mi tak wstyd . Yuuichi przysiadł się obok mnie i mnie przytulił .

- Spokojnie . Możesz mi o wszystkim powiedzieć - powiedział Yuuichi spokojnym głosem .

- Widział-em jak Karyia i Kiri-no się cał-ują - powiedziałem a niebiesko włosy dał mi się w niego wtulić .

- Kochasz Kirino ? - zapytał biebieskowłosy ,  ale jego głos nie był już taki spokojny ... Co mnie zdziwiło .

- Ja-a nie wiem - powiedziałem dalej płacząc ...  Boże chyba zaraz zasnę . Powieki mi się same zamykają .

-. Już ciii - powiedział Yuuichi i mnie ... Pocałował ? On mnie pocałował . Czułem jak moje policzki robią się coraz bardziej czerwone . Pocałunek był namiętny ... Ale odwzajemniłem go . Oderwaliśmy się od siebie panowała cisza . Ale moje powieki ze zmęczenia już same opadały ... I zasnełem .

                          POV .
                       YUUICHI

Shindou zasnął . Nie wiem co mi do głowy przyszło z tym pocałunkiem , ale go odwzajemnił . Jezu ... Shindou mi się podoba to fakt , ale chyba nie powinien w takiej sytuacji . Ehhh ... Ale on uroczo wygląda jak śpi . Wzięłam go na ręce i zaniosłem go do pokoju .

                            POV. 
                        Shindou

Czułem jak Yuuichi bierze mnie na ręce ale nie miałem już siły ani wstać , ani nic powiedzieć . I znowu zasnąłem .

                           POV
                         Tenma

Byliśmy już praktycznie cała drużyna na dole , nie było Yuuichi'ego , Shindou i ... Tsurugi'ego ? Tak się zapatrzałem w jego zdjęcia na profilu drużyny , że nie zauważyłem , że go nie ma . O Boziu . Pomyślałem , że pewnie poszedł szukać swojego brata . Dół już przeszókałem , górę ... Gdzie on jest ? Chwila ... Balkon !!! No tak tam jeszcze nie byłem ! Zerknełem lekko wychylając się zza ściany czy Tsurugi tam jest . Był tam . Pomyślałem , że może być mu zimno . Postanowiłem zaparzyć mi i jemu cherbate . Weszłem na balkon już w grubej zimowej bluzie i dwoma kubkami herbaty .

- Tenma , co ty tutaj robisz - zapytał Tsurugi lekko się uśmiechając w ten przepiękny sposób ... Tenma OGARNIJ SIĘ .

- Znalazłem cię przypadkiem . Pomyślałem , że jest ci zimno , proszę . - uśmiechnęłam się szeroko

- Dziękuję . Nie musiałeś . - podziękował złotooki i wział ode mnie kubek z cherbatką

- Spoko , ale mam wrażenie , że Shindou jest w kimś zakochany . - powiedziałem

- Zakochany ? - zapytał Tsurugi patrząc na mnie

- Tak . To twój brat . - powiedziałem . No myślałem , że sobie strzale face palm'a .

- Jaki brat ? - zapytał Tsurugi

- Emm ! SORKI ! Ale mam wrażenie , że coś jest między Shindou a twoim bratem - powiedziałem lekko się rumieniąc

- Coś ? - dopytał się złośliwie Tsurugi

- No wiesz o co chodzi  ! - powiedziałem zły , że się ze mną droczy .

- Nie krzycz Tenma , bo ptaki spłoszysz - powiedział Tsurugi i lekko zachichotał , co znowu było dziwne ale słodkie ... PRZECIEŻ ON SIĘ NIGDY NIE ŚMIEJĘ !

- Fajny żarcik - powiedziałem

- Wiem - powiedział Tsurugi i rozczochrał moje włosy . Mam takie rumieńce .

❤️❤️❤️💙💙💙❤️



          






Tsurugi x Tenma - Kocham cięOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz