Na hol is kezdjem Y/N Kuroo jelen van, vagyis a suliban nem igazán. Jah a Kakas a bátyám. Nem valami eget rengető dolog, viszont néha napján leszúrnám őt egy késsel. Kenma 2.0 vagyok, vagyis Kakas szerint. Igaz hogy antiszoc vagyok és gamer, de talán egy fokkal másabb vagyok.
Első éves vagyok. Nem. Hogy is mondjam, nem járok suliba. Egyébként a Nekomába járnék viszont folyamatosan basztattak a többiek. Talán majd elmondom miért. Igen persze "nekem ott van a bátyám majd segít". Nem tud. Mindig akkor csinálják mikor ő nem tud segíteni. Ez 4 hétig ment. Feladtam. Kiiratkoztam a suliból és otthon punnyadok már mióta. Kakaska nemrég mondta hogy edző tábor lesz.
Azt hiszem a magamról majd még később beszélek.-Y/N!-ordított bátyám
-Ha akarsz valamit gyere be!-bent is volt
-Nah, én értem tudom miért nem jársz suliba. Viszont! Nekem edzőtáborom lesz. Gyere te is velünk. Kérlek! Tudod jól hogy a csapatunk szeret téged! Meg elkéne egy menedzser az edző táborra.
-Kik lesznek?
-Hát ugyebár mi, Bokutóék, a Karasuno, Shizen és az Ubugawa és Oikawáék.
- Csak két feltétellel!
-Na bökd ki!
-Egy.; Ugyanúgy játszhatok a nintendón. Kettő.; Elmehetek veletek bemelegíteni.
-Benne vagyok! Csoda történt! Mikor is játszottál utoljára?
-Suli előtt veletek?
-Jah. Az már egy ideje volt. Viszont akkor dobj össze néhány ruhát! 5 napra elegendő legyen! Holnap megyünk. Mondjuk nem kell sietni mert innen 10 percre van. Tehát nem a mi sulinkban. Na Csá!-és lelépett
Most én megyek velük? Nem akarok. Mondjuk gondolom hogy miért akarja hogy velük menjek. Azt tudja hogy én a Nekomába soha többet nem fogok járni. Szerintem azt szeretné ha találnék egy olyan sulit amibe szívesen járnék. Na mind1. Pakolok össze ruhákat.
-Ja! És holnap 5-kor kelés!-rontott be a szobámba a bátyám ezzel a szívbajt hozva rám.
-Kösz a szívbajt! Minek?
-Hatkor a csapattal tali van akkor a busz kivisz minket a táborhoz aztán te pedig szépen köszöntöd velem a Karasunot mert én hívtam meg őket.
-Jó legyen.-forgattam meg szemeimet
-Ma még adnál fel nekem?-váltott témát a Kakas
-Legyen, de csak azért mert most jókedvemben vagyok.
-Itt sem vagyok!-mondta és elhúzott. Én pedig folytattam a pakolást.
Mikor úgy éreztem mindent betettem felöltöztem valami melegebb öltözékbe kikészítettem a holnapi ruhámat majd lementem a báytàmhoz.Szó mi szó vannak elég menő ruháim.
-Kakas akkor jössz?
-Már mondtam...Megyek megyek!-kapta fel a labdát majd elsétáltunk egy közeli parkba.
{Time skip}
Egy jó 2 órát kint voltunk így most 6 óra múlt.
-Ez jó volt nem?-kérdezte a KAKAS
-Uhum. Ha letusoltunk nem jössz Mario Cart-ozni? (Idk)
-Ha ezzel visszafizetem akkor igen.-fordította el a kulcsot majd bementünk.
-Megyek tusolni.-mondtam
-Okés!-és már a fürdőben voltam
{Time skip, reggel}
VOCÊ ESTÁ LENDO
Világosság • [Hinata Shoyo x Reader] •
FanficY/N Kuroo, ez a nevem és ez az én sztorim lesz.