(Y/N szemszöge)
Olyan hajnali 4-kor mentem vissza a szobába ahol a fiúk voltak. Szerencsémre senki sem vett észre, viszont gondolhatjátok hogy én márpedig most biztos nem fogok vissza aludni. Hát igen. Még egy órát legalább forgolódtam. Hajnali ötkor már kint voltam a fánál és annak egy magasabbig ágán ücsörögtem.
Mit is mondott az a hülye Kakas? Mit fogunk csinálni? Ja azt mint tegnap. Akkor nem igazán leszek fontos. Na tessék emlegetett bárány.;Fogykos Kakas.:
Hol vagy?
És egyébként mióta lett ez a nevem?Me.:
Ha szeretnéd lehet ennél szebb neved is. Egyébként ha akarod mindjárt ott vagyok a hálóba.Fogykos Kakas.:
Várlak!Istenem ez a fogyatékos. Na mind1. Leugrottam a fáról majd vissza mentem a hálóba.
-Már megijedtem hogy valaki elrabolt!-hát ez hülye. Kapott egy lábast oldalba.-Ezt meg miért? Fiúk ti pedig kuss.
-Nem tudom csak úgy.-ültem le majd vettem elő a Nintendóm
-Készülj megyünk futni!
-Menjetek csak!-integettem nekik
-Te is jössz! A végén még valami bajt keversz!-mintha óvodásként kezelne
-Megleszek, nyugodtan menjetek! Csá!-majd elmentek, fura Kenma is ment. Gondolom Kuroo vette rá. Én pedig úgy döntöttem hogy vissza megyek a fára majd rajzolok. Így hát kivettem papírt, ceruzát és egy radírt majd kimentem vissza a fához. Vissza másztam az előző ágra majd gondolkoztam hogy kit vagy mit rajzoljak le. A szemem és gondolatom megállt Hinatánál hisz innen pont jó szögben van ahhoz hogy lerajzoljam mert gyakorol a falnál. Hát jó akkor megvan az alap elv.
{Time skip}
Olyan bő két óra alatt készlettem. Persze eddig Hinata nem volt kint és Kakasék is vissza értek. Most van nyolc. Még van egy újabb két órám reggeliig. Sőt még több is mert az egy biztos dolog hogy én nem megyek oda enni. Talán gondolkodok egy kicsit. Miután kényelmesen elhelyezkedtem gondolkodni kezdtem. De szinte mindenen is járt az agyam. Egyik téma a suli. Másik téma a múlt. Harmadik hogy miért vagyok én itt. Negyedik pedig Hinata Shoyo.
Azt hiszem kezdjük az elsővel, azon gondolkodom hogy a Karasunoba képes lennék járni. Nem csak Hinata miatt, szimpatikus mindenki és még Hinata is említette hogy a csapatának is szimpatikus vagyok.
A második dolog az pedig a múltam, nem tudom felfogni mi is történt.
Aztán hogy miért is vagyok én itt? Mert a Fogykos Kakaska ide rángatott, bár mondjuk nem bánom.
Az utolsó pedig Hinata. Nem igazán tudom eldönteni hogy mi is van köztünk vagy hogy most barátok vagyunk-e? Viszont én most benne bízok meg a legjobban. Igaz most már lassan 2 napja ismerem, de tényleg jobban megbízok benne mint eddig bárki másban. Nem tudom mi táplálja ezt a magas megbízási szintet de tényleg.
Ezeken járt az agyam kemény két óra hosszáig majd ordibálást kezdtem hallani.-Y/N! Gyere reggelizni!-ordította bátyám. Tudod ki fog neki szólni. Egyszerűen csak ignorálom.-Hallod! Y/N gyere kajálni! Hát jó majd később beszélek a fejeddel!-elment. Talán Hinatának jó lenne elmondanom hogy hol vagyok hogy legalább ő tudja. Hisz ha tudja hogy nem vagyok ott akkor sok eséllyel mindig itt vagyok.
{Time skip}
Csak úgy teltek a percek és az órák. Bátyám mindig keresett, de sosem talált rám.
Én eközben vagy gondolkodtam vagy rajzoltam azt ami az eszembe jutott.
CZYTASZ
Világosság • [Hinata Shoyo x Reader] •
FanfictionY/N Kuroo, ez a nevem és ez az én sztorim lesz.