Sakura:Narutooo! Kedileri besledin mi?
Naruto:Bir dakika- hayır- şimdi besliyorum!
Naruto ve Sakura oldukça kaliteli bir barınakta çalışıyorlardı ve işlerinin bitmesine az kalmıştı. Saat 18:22'ydi ve onlar buçukta çıkıp barınağı kilitliyorlardı.
Müşteri:Bakar mısınız?
Sakura:Ah! Hemen geliyorum!
Sakura koşarak müşterinin yanına geldi. Anlaşılan bir köpeği sahiplenecekti.
Kiba:Benim işim tamam.
Naruto:Ne ara bitirdin ya?-
Kiba:Alt tarafı köpeklere bakım yaptırdım.
Naruto:Benim şu hayvanları beslemem yarım asırımı alıyor.
Kiba:Kaplumbağa olan sensin.
Kaplumbağa değince boş akvaryumun içindeki kaplumbağa Kiba'ya baktı.
Kiba:Sana demedim Junior.
Naruto:Neyse benimde işim şimdi bitti zaten.
Sakura:Beni bekleyin hayırsızlar!
O sırada müşterisi ile form dolduruyordu. Doldurduktan sonra koşarak geldi.
Sakura:Huh. Sonunda. Hadi üstümüzü değiştirip gidelim.
Kiba:Aynen. Eve gider gitmez kendimi direk yatağa fırlatmak istiyorum.
Naruto:Sonrada yatağı kır.
Kiba:O kadarda fırlamam.
Sakura:Hadi artık! Daha kapıyı kilitlememiz lazım!
Naruto ve Kiba erkek soyunma odasına giderken Sakura kadın soyunma odasına gitti ve üstlerini değişip barınaktan çıktılar. Sakura kepengi indirip kilitledi.
Beraber yolda yürüyerek konuşmaya başladılar. En solda Kiba, ortada Naruto ve en sağda Sakura.
Kiba:Bugün normalden daha yoğundu sanki.
Sakura:Evet! Hayvan sahiplenmek isteyenler çoktu.
Naruto:Acaba bende mi sahiplensem?
Kiba:Vallaha benim evimde zaten Akamaru var. O bana yeter.
Sakura:Ay bende sahiplenmek istiyorum! Acaba ne sahiplensem? Kedi falan mı?
Naruto:Ben büyük hayvan seviyorum. Muhtemelen büyük bir köpek falan? Ama çok klasik ya. Farklı bir hayvan sahiplenmek istiyorum.
Kiba:Ejderha falan mı?-
Naruto:Gerçek olsaydı belki.
Kiba:Evde besleyebileceğin büyük hayvan en fazla köpek olur. Bahçeli bir evin olursa...belki ayı?
Naruto:Yok deve- o kadarda büyük demek istememiştim.
Sakura:Neden büyük bir hayvan istiyorsun ki?
Naruto:Küçük hayvanları severken öldürmekten korkuyorum- ayrıca büyük hayvanlar tam gece sarılarak uyumalık.
Sakura:Aa! Çok şeker! Bende mi büyük hayvan sahiplensem acaba? Sarılarak uyuruz!
Kiba:Bu arada! Ben size birşey soracaktım.
İkiside Kiba'ya doğru döndü.
Sakura:Ne sorucaktın?