Naruto hasta ve yorgun olduğundan kafasını yastığa vurunca birsüre sonra tekrar uyudu.
.
.
.
.
.
.
... Naruto.Naruto!
Gözlerini zorda olsa açtı.
Sakura:NARUTO! OH ŞÜKÜRLER OLSUN!
Hinata:U-UYANDI MI?
Lee:NARUTO-KUN!
Arkada Shikamaru ve Kiba kocaman bir oh çekti.
Neredeyse herkes başına üşüştü. Kendisi bir kanepede uyuyordu. Üstünde hala aynı t-shirt ve short vardı.
Naruto:Ah?...ben...villadayım?
Kiba:Evet!
Sakura:Seni buraya yakışıklı bir genç getirdi. İsmi...şeydi...
Shikamaru:İsmi Sasuke'ydi. Akşama kadar seni şelalenin çevresinde aradık. İsmini bağırdık. Sasuke'de senin ismini duyunca bizim seni aradığımızı anlamış ve bize seni getirdi. Eve kadar seni taşıdı.
Naruto:Dur- gitti mi yani?
Lee:Hayır. Hala burda. İno-san onunla ilgileniyor.
Kiba:Gördü tabii yakışıklı çocuğu.
Shikamaru:Sasuke senin iyi olduğunu görene kadar gitmeyi reddetti.
Naruto:Kıyafetlerim?!
Kiba:Burda burda. Herşeyini getirdi.
Sakura eli ile Naruto'nun ateşini ölçtü.
Sakura:Biraz düşmüş, ama hala var. Dinlenmeye devam et.
İno:Sasuke-kun bekle!
Dışarıdan bir ses geldi ve aniden odanın kapı açıldı. Sasuke endişeli birşekilde gözleri ile Naruto'yu aradı. Onu bulunca hemen yanına geldi.
Bu sefer üstüne bir kıyafet verilmişti. Ama omuzlarına göre dar gelmiş gibi gözüküyordu.
Sasuke:*Endişeli*Daha iyi misin?
Naruto:Evet! Sanada teşekkür etmeyi unuttum. Yardımların için gerçekten çok sağol.
Kiba gelip şakasına Sasuke'nin omzuna vurdu ve elini onun omzuna koydu.
Kiba:Baya da güçlü ha. Seni bulduktan sonra İno'nun topuklusu kırıldı ve bileği burkuldu. Sasuke aynı anda hem seni hem de İno'yu taşıdı.
İno Sasuke'nin boş omzuna gelip koluna girdi ve omzuna yaslanarak...
İno:*Kızarır*Yakışıklı olduğu kadar güçlü ve yardımsever!
Naruto:Bende çok doğru bir zamanda uyumuşum ha. Keşke uyumasaydım. Sasuke'ye de yük olmuşum.
Sasuke:...hafiftin.
Naruto:59 kiloyum- İno'da 50 var desek 100 kilo taşıdın. Hemde yakın biryerede değil.
İno:44 kiloyum ben!
Naruto:Toplamı yine fazla.
Hinata elinde Naruto için Yemek getirdi.
Hinata:Al Naruto-kun. Aç olmalısın.
Naruto:Oh teşekkür ederim.
Sakura:Ah bu arada Sasuke-kun da bizimle kalacak.
Naruto:nE?-