04.

1.8K 140 158
                                    

Naruto:Neden özellikle bana?

Sasuke:...

Sasuke 1 saniyeliğine hayal kırıklığına uğramış gibi gözüktü. Ama o yüz anında silindi.

Sasuke:Boşver. Hatırlarsın sonra.

Naruto:Bir dakika ne?-

Sasuke:Bence eve dönmelisin.

Naruto:Sorumun cevabını alamadım ama.

Sasuke:Kendin bulsan daha iyi ve burdan gitmelisin. Ciddiyim. Burası tehlikeli. Ben herzaman burada nöbet tutarım. Kimsenin sınırı geçmemesi için.

Naruto:Dur. Yani sen şu siyah kurtmuydun?

Sasuke başı ile onayladı. Naruto ise yeni fark etti.

O siyah kurdun kürkünden pek gözükmesede sırtında kalıcı olmuş yara izleri vardı ve aynıları Sasuke'nin sırtında da vardı. Bu izler ona biryerden tanıdık geliyordu. Sasuke'nin o kurt olduğunu anlamıştı ama kabullenmek zordu.

Naruto:Sen şimdi burda nöbet mi tutacaksın?

Sasuke: Evet. Hep yapıyorum.

Naruto:Neden kendini yoruyorsun ki?

Sasuke:İnsanların ve diğer masum canlıların yaralanmaması için. Gerçi sizi kovalarken büyük bir hata yaptım. Ama sonuç olarak hayattasın.

Naruto:O nehirin diğer tarafında ne var?

Sasuke kuyruk ve kulaklarının yok olmasını sağladı ve Naruto'nun sakince yerden kalkmasını sağladı.

Sasuke:Lütfen Naruto. Eve dön. Sana sonra merak ettiğin herşeyi anlatmaya çalışırım.

Naruto:Ama-

Sasuke:...lütfen. Başına birşeyin daha gelmesini istemiyorum.

Sasuke yine o yüzü yapınca Naruto reddedemedi ve eve geri döndü. Odaya çıkıp kendini yatağa bıraktı. Sırt üstü uzanarak tavana bakıyor ve düşünüyordu.

Naruto:Neden özellikle ben?

Naruto elinden geldiğince sessiz kendi kendine konuşmaya başladı.

Naruto:Şimdi dikkatli düşününce gözleri...tanıdık geliyor. Acaba önceden biryerde mi gördüm? Muhtemelen öyle birşey oldu. Çünkü onun yanımda olması bana güvende hissettiriyor. Aynısı onu ilk gördüğümdede oldu.

Ellerini gözlerine koyup ovaladı. Sonrada elini yüzünden çekmeden kaydırdı.

Naruto:Ama nerden görmüş olabilirim? Of...sonradan bana merak ettiğim herşeyi açıklamaya çalışacağını söyledi...AMA NASIL UYUYABİLİRİM Kİ ŞU MERAKLA!

Naruto sesini yükselttiğini fark edince eli ile ağzını kapadı.

Kendine sinirlenip yorgana girdi ve ne kadar uyuyamam desede düşünceler arasında uyuya kaldı.
.
.
.
.
.
Rüyasında siyah küçük bir kurt ona bakıyordu. Gözleri Sasuke'nin gözleriydi. O olduğu belliydi. Naruto ise küçük bir çocuktu ve Sasuke'ye sarılıyordu.

Sonra....

Uyandı. Daha doğrusu Sasuke onu uyandırdı.

Sasuke:Naruto! Hadi kalkman lazım.

Naruto:5 dakika daha...

Sasuke:...ama bizi bekliyorlar.

Naruto:AAAHH!

Kara Kurt ~SasuNaru~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin