➪︎2

1.2K 126 60
                                    

んイリ刀レノメ

Felix:
Nerde kaldın
(23.49)
(İletildi✔︎)

Hyunjin????
(01.06)
(İletildi✔︎)

Hw Hyunjin kişisi aranıyor...
Çalıyor...
Çalıyor...
Çalıyor...
Aradığınız kişi şu anda telefona cevap veremiyor.

Han Jisung kişisi aranıyor...
Çalıyor...
00.01

"Efendim Felix?"

"Hyunjin'e ulaşamıyorum. Senin bir bilgin var mı?"

"Hayır. En son ne oldu ki? Onu incitecek bir şey mi söyledin?"

"Hayır tam tersi ona bir şans daha vereceğimi söyledim. Bana gelicekti. Bir saat oldu ama gelmedi. Merak ettim ben de."

"Bir saat daha bekle belki telefonuna falan bir şey olmuş olabilir. Bana haber ver dönerse."

"Tamam."

Arama sonlandı.

➪︎➪︎➪︎➪︎

Han Jisung kişisinden gelen arama
Onayla✔︎
Reddet

00.01

"Alo. Öğrendin mi nerde olduğunu?"

"..."

"Cevap versene Jisung!"

"Felix, üzgünüm."

"Neden ağlıyorsun? Siktir. Jisung ne olduğunu söyle artık."

"Hyunjin, trafik kazası geçirmiş. Sana gelirken büyük ihtimalle. İki araba çarpışmış. Şu an yoğun bakımdaymış. Durumu hakkında bir şey söylemediler. Beni de şimdi aradılar. Seul Geonyeom hastanesi."

"Ne? Hayır. Hayır Jisung hayır. Şaka yapıyorsunuz değil mi? Hyunjin bana şaka yapıyor. Tekrar birlikte olduğumuz için bana sürpriz yapacak. Jisung lütfen, komik değil."

"Ben de istiyorum bir şaka olmasını Felix. Ben onsuz ne yapacağımı bilmiyorum. O benim her şeyim. Senin için ne kadar değerliyse benim için de ondan kat kat daha değerli emin ol.
O benim kardeşimden öte artık. Bak lütfen, ben de yoldayım şimdi. Geldiğimde öğreneceğiz birlikte tamam mı? Felix? Felix duyuyor musun? Siktir."

♡︎

Pff bu bölüm biraz cringe, klişe gibi. Diğer bölüm için geçiş bölümü gibi düşünün.

𝐃𝐨𝐧𝐭'𝐭 𝐜𝐚𝐫𝐞 ✞︎ 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin