んイリ刀レノメ
"Felix? Felix uyan bebeğim." Felix kan ter içinde yataktan kalktı. İçinde anlam veremediği bir huzursuzluk vardı.
"İyi misin? Uyurken ağlıyordun." Sevgilisine baktı. Ona endişeli gözlerle bakıyordu. Ellerini yanaklarına götürdü ıslaklığı sildi. Nedenini bilmediği bir sebepten ağlıyordu.
"Bebeğim konuşsana." Yavaş yavaş rüyasını hatırlamaya başladı. Hyunjin, birliktelikleri, ayrılıkları, trafik kazası, Jisung.
"Bir şey olmadı. Saçma sapan bir rüya." Soobin tabii ki buna inanmamıştı. Saçma bir rüyadan dolayı ağlaması mantıksızdı.
"Anlatmak istersen seni dinlerim. Ne gördün de bu kadar etkilendin?" Felix sevgilisinin bu ısrarını sevmemişti. Anlatmak isteseydi anlatırdı zaten. Neden zorluyordu ki?
"Önemli bir şey değil, gerçekten. Hadi kahvaltı yapalım acıktım." Soobin daha fazla üstüne gitmemeye karar vermişti.
"Sevgilim kahvaltıyı bizimkilerle yapacağız ya. Unuttun mu?"
"Ah doğru, aklımdan çıkmış. Hadi hazırlanalım o zaman." Felix bu sabah kendini gerçekten garip hissediyordu. Anlam veremediği şekilde sevgilisine karşı bir soğukluk hissediyordu. Fakat bunun rüyasından dolayı kafasının karışmasına yordu.
"Ha bu arada, Hyunjin'ler de gelicekmiş. Son dakka uçuşları iptal olmuş." Felix aniden kalbinde bir boşluk hissetti. Hyunjin, o rüyasındaki isimdi. Sevgilisi..
"Ah tamam." Hyunjin ile çok yakın değillerdi hatta hiç görüşmezlerdi bile. Nereden rüyasına girmişti?
Hyunjin ve onun 2 yıldır sevgilisi olan Han Jisung neden birden bire saçma bir şekilde rüyasına girmişti merak ediyordu fakat bunu boş verip sevgilisine arkasından sarılıp boynunu öptü. Saçma bir rüyanın kafasını karıştırmasına izin vermeyecekti. Evrenin ona gönderdiği mesajı elinin tersiyle ittirdi. O sevgilisiyle mutluydu.
Evet, Felix Hyunjin'in Juliet'i değildi çünkü onlar ne Romeo ile Juliet ne de Napolyon ile Josephine'diler. Hyunjin Felix'e asla aşkını itiraf edemedi. Ne şimdi ne öncesinde ne de sonrasında. O kabul etmişti, Felix daima Soobin'e aitti. İkisi farklı kişilerle birlikteydi ve bunun değişmesi pek olağan değildi. Bu yüzden onların aşkı tarihin tozlu sayfalarına gömüldü.
♡'・ᴗ・'♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐨𝐧𝐭'𝐭 𝐜𝐚𝐫𝐞 ✞︎ 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱
Fanfiction𝐄𝐬𝐤𝐢 𝐬𝐞𝐯𝐠𝐢𝐥𝐢𝐥𝐞𝐫𝐝𝐞𝐧 𝐚𝐫𝐤𝐚𝐝𝐚𝐬̧ 𝐨𝐥𝐦𝐚𝐳. •𝐓𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠! •𝐀𝐧𝐠𝐬𝐭!