Namjoon'dan;
Şu son haftalardır evimde rahat olduğumu ve kitap okumaya fazlasıyla vakit ayırabildiğimi aklımdan geçiriyordum. Son iki senedir fazlaca ünlenmiştim ve beni bekleyen onlarca gizemli dosya vardı. Yaklaşık 3 ay önce bunları bitirip kendime biraz zaman ayırmayı planlamıştım. İşte buradaydım,hayalimdeki ahşap görünümlü,doğaya bakan,günbatımını rahatça izleyebileceğim ve ormanda spor yapabileceğim bir alanı olan villadaydım. İtiraf edeyim mesleğimi çok sevsem de gereğinden fazla gizem çözmek beyni çok yoruyor...Kahve tonlarındaki kanepemde oturup dışarıdan gelen yağmur tınısı ile kitap okuyordum.
Asistanımdan bir çağrı aldım.Elimi telefonuma uzattım ve sessize aldım,sonuçta bu benim tatilimdi değil mi?
Fakat asistanım fazlaca ısrarlı olduğundan telefonumu açmak zorunda kaldım.
"Bay Namjoon! Size çok önemli haberlerim var, ünlü idol Kim Taehyung ve yine ünlü bir idol olan Jeon Jungkook hakkında en yakın zamanda çalışma yapmanız isteniyor."
"Tamam, ama bunun neresi çok önemli? Bana onlarca bu tür dosyalar geliyor. Bu dosyayı elimin tersiyle itmemem için bir sebep söyle."
"Tam olarak bir sebep yok ama tüm yükü almayacağınızdan emin olabilirsiniz!"
Meraklanmıştım, dudaklarımı araladım ve aklımdakini sözlerime döktüm.
"Bu da ne demek şimdi?"
"Sizin yanınızda bay Kim Seokjin de olacakmış. Ancak o da tüm yükü üstlenmediğinden,ve şu an yoğun olduğundan yakınmış,şirket ise ikinizin beraber çalışması, en azından denemesi için bir şans vermek istiyor."
Bu da nereden çıkmıştı?
Sevmiştim açıkçası... İlgimi çekmiş gibiydi."Tamam,o zaman 2 güne şirkete uğrayıp dosyayı inceler, uygunsa imzaları atarım, iyi günler. Rahatsız edilmek istemiyorum."
Aramayı sonlandırdım ve telefonumu kapattım. Artık kimse ulaşamazdı. Bilgisayarımdan yeni gizem dosyamın baş karakterlerini araştırmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dedective
Mystery / ThrillerÜnlü grubun kayıp 2 idolü ve bulunmaları için görevlendirilen son derece başarılı 2 dedektif... Her şey 3 aydır kayıp olan Kim Taehyung ve Jeon Jungkook'tan kimsenin haber alamayışıyla başladı.