3.Bölüm

21 4 31
                                    

Seokjin'den;

Dün yeni asistanımla konuştuktan sadece 3-4 saat sonra Namjoon bana ulaşmıştı.
Onunla konuşup bugün için bir plan yaptık. Ben bir restorantta görüşmeyi tercih etsem de o kütüphane istedi. Anlaşamadık... Çok ters bir adam. Umarım dava çözülene kadar ona katlanabilirim.

Anlaşamamızdan dolayı şirketin bahçesinde buluşacağız.

Elimde atıştırmalık onu beklerken kafasında bandana,simsiyah giyinmiş bir şekilde hızlı adımlarla bana doğru geldiğini gördüm.(medyadaki joonie) Sinirli miydi? Neden bana sinirli olsundu ki?

Selam verip zarifce yanıma oturdu, boyu posu da vardı yani yok diyen kördür...

Tabii ben daha yakışıklı çekici tatlı seksi bir dedektifim o ayrı konu

Biraz havadan sudan konuştuk. Elimdeki çikolatayı ona uzattım. Teşekkür etti ve aldı.

Yavaşca çikolata paketini açtı ve şaheser dudaklarının arasına yerleştird-
Dur,bir dakika! Hey!ben neden bunları düşünüyorum? Ben daha iyiyim bir kere! Hem o benim ortağım.

Namjoon çikolatasını bitirdikten sonra iş konusunu açtı ve konuşmaya başladık.

"Aslında ben birazcık araştırma yaptım ve bulduklarım şunlar."
Dedi ve önüme yaklaşık 975 sayfalık bir rapor dosyası koydu.

Yiğidim bu mu birazcık? Fazla yapsaydın tanrımıza kavuşurduk herhalde. Neyse zeki partnerin hali başka oluyor.

"Eee bunları okumama gerek yok bence ilk önce oldukları grubun arkadaşlarını sorgulayalım."

"İyi fikir. Ben oraya olabilecek tüm ihtimalleri sıraladım sadece o kadar"

"Hadi gidelim"

"Tamam, bisiklet mi tercih edersin araba mı?"

Seni yiğidim seni...
Ya yine mi? İç ses sus artık lanet olsun.

"Arabayla gitsek iyi olur. Benim arabamla gidelim."

"Tamam. Ne taraftan bay Jin?"

"Jin diyebilirsiniz Bay Namjoon"

"Namjoon diyebilirsin Jin."








DedectiveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin