Seokjin'den;
Ofisimdeki restorantta yemek yerken masama uzun boylu diyebileceğim bir kız geldi.
Yemek yemeyi durdurmadan ona baktığımda karşıma oturmak için izin ister gibi baktı.
Ağzımdakini yuttum ve elimle sandalyeyi gösterdim.Sandalyeye kurulduktan sonra ağzını açtı ve dudaklarından kelimeler döküldü.
"Merhaba! Ben yeni asistanınızım. Aslında işe 1 hafta önce başladım ama haberiniz yoktu çünkü tatildeydiniz. Açıkçası sizinle tanışmak çok istiyordum ve beklediğim gün geldi. Denildiği kadar yakışıklısınız gerçekte-"
Ne kadar çok konuşuyordu.
Onu susturmak için elimi kaldırdım.
Anlamış olacak ki kızardı.
Aslında tatlı bir kızdı denilebilir.
Sanırım işe ilk defa başlamıştı. Şirket neden böyle yapıyor anlamıyorum. Benim gibi birine hep yeni asistanlar veriyor...Bunları düşünürken ağzımı bile açmayıp konuşmadığımı fark ettim ve hemen konuşmaya başladım.
"Merhaba. İşe yeni başladın sanırım ve hakkımda bilmen gerekenleri şirket sana vermiştir diye umuyorum.Ve denildiği kadar değil daha fazla yakışıklıyım."
Sırıtmaya başladım.
"ah neyse, yemeğim soğuyor. Önemli bir şey yoksa ofisine çıkabilirsin."
"Aslında önemli bir şey var. Şirket bir çalışma yürütmenizi istiyor. Detaylar mail adresinizde. İsterseniz buradan da okuyabilirsiniz."
Elinden isteksizce aldığım son model tabletten dosya detaylarını okumaya başladım. Dosyayı kafamda tarttım ve diyeceklerimi sıralayıp ağzımı açtım.
"Hayır.İşlerim çok yoğun ve gerçekten yeni bir dosya alacak zamanım yok. Ayrıca 2 idolü bulmak benim için yorucu ve zaman alıcı olacaktır."
"Ee, bir şey daha var ki o da yaklaşık on beş dakika önce bana haber verildi"
Meraklanmıştım.
"Bay Namjoon da sizle araştırma yapacak ve şirket ikinizin beraber iki idolü bulması, en azından iyi olduklarını kanıtlayabilmenizin şirket ve sizin adınıza çok önemli bir adım olacağını öngörüyor."
" Denemekten zarar gelmez diyelim. Ne zaman toplantımız?"
"Tam olarak belli değil ama en geç iki-üç güne kararlaştırılması isteniyor. Bay namjoon ile bir görüşme ayarlayabilirim isterseniz."
"Tabii, çok iyi olur. Bay Namjoona telefon numaramı ve mail adresimi verebilirsin. En geç yarına bana ulaşmış olursa iyi olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dedective
Mystery / ThrillerÜnlü grubun kayıp 2 idolü ve bulunmaları için görevlendirilen son derece başarılı 2 dedektif... Her şey 3 aydır kayıp olan Kim Taehyung ve Jeon Jungkook'tan kimsenin haber alamayışıyla başladı.