4. Bölüm

39 3 46
                                    

Namjoon'dan;
Bir dakika ne? Az önce Jin kızardı mı?
Sadece ona cildinin çok güzel olduğunu söylemiştim...

Ayrıca şu anda Jin'in araba sürüyorken beni dikizlemesi hiç iyi değil gibime geliyor...

"Dikkatin dağınık gibi duruyor,  istersen bugünlük sürücü koltuğuna ben oturayım?"

Umarım yanlış anlamaz... Neşesi yerinde bir tip ve dosyayı çözerken sıkılmama gerek kalmayacak gibi duruyor.

"Ha? Efendim? Evet,tabii, neden? Bir dakika... Ne demiştin?"

"Sağa çek"

Bana anlamaz anlamaz bakarken kahkaha attım

Açıkçası bir dedektif için fazla neşeli ve masum ve saf...
Ve yakışıklı...
İç ses kendine gel.

Arabayı kenara çektiğinde hızlıca indim. Arabanın arkasından dolanıp şoför koltuğuna geçtiğimde Jin'e hiç inmeden yan koltuğa nasıl geçtiğini sordum.

 Arabanın arkasından dolanıp şoför koltuğuna geçtiğimde Jin'e hiç inmeden yan koltuğa nasıl geçtiğini sordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Göz devirdi ve
"arabanın içinde yana kaydım salak"
Dedi...
Evet sanırım akıllıycaydı... Daha çok bisiklet kullandığımdan arabalarla çok haşır neşir değildim...

Gideceğimiz yere kadar konuşmadan gittik çünkü fazlasıyla utangaç ve bir o kadar egoluydu.

Şarkı mırıldanırken "sesin güzelmiş hyung" dedim ve kaşlarını çattı.
Biliyorum dedi ve camdan dışarıyı izledi...

Gideceğimiz yerde park alanı yoktu,bu yüzden yürüyecektik.

Kapıyı açtım ve aşağı indim. Jin'in kapısını da açıp bir prensese dans teklif eder gibi dizlerimi kırdım.
Sırıttı ve oyunu bozmayarak zarifce elimi tuttu. Elleri soğuktu.

"Yuh Jin utanmasan buz dolabı olacaksın bu ne"

"Bu kötü espriden sonra soğudum"

Biraz durdum,sonunda espriyi anlayıp Jin'in yüzüne baktığımda salak mısın der gibi bakıyordu.

"148"

"ne"

"148"

"Bir dakika ben iki saattir içimden geçenleri dışarıdan mı söylüyorum? Lütfen bana  senin hakkında bana hyung dediğin için darıldığımı anlamandaki sebebi düşünürken açık açık söylemediğimi söyle"

Gözlerim faltaşı gibi açılmıştı.

"Şey- sen şimdi söyle-"

"LANET OLSUN"

Bağırmaya başladı deli.

El ele yürürken soruşturma yapılacak yere gelmiştik bile,Seokjin'in avuçlarının terlediğin hissediyordum.

Daha fazla utanmasın diye bir süre olayı unutmuş gibi yapacağım.

Soruşturma yapılacak ilk kişi Min Yoongi'idi

Jin onunla odaya girdi,ses kayıtlarından konuştuklarınj dinlerken Jin'in ciddi konuşabildiğini fark ettim.

Hayır salak ses tonu seni cezbetti.

İç sesim beni bana rezil etmeyi keser misin lütfen?




Selam! Vote atın ve mümkünse her tepkinizi yorumlayın. Bu beni motive ediyor ve mutlu oluyorum. Bu bölüme 20den fazla Yorum gelirse yarın 5 bölüm atarim (ins anam kadin telefonu almazsa)

Sizi seviyorum ve yorumları okurken moodum Jin gibi

DedectiveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin