'Seni Seviyorum Sude'

3K 114 14
                                    

Demire ulaşamıyınca hemen evine gittim.Evinde yoktu hemen ecemi aradım ve çok korktuğumdan dolayı demirin bahçesinde bayılmışım ecem gelip beni hastaneye götürmüş gözümü açtığımda karşımda doktor ve pis pis sırıtan, ecem "Noldu bana."dedim doktor filimlerdeki gibi "Endişelenmenize gerek yok "hem siz hemde çocuğunız çok iyi diyince ecem çok şaşırdı ve bana kızdı bende her şeyi hemen anlattım ."Demir'i bulamadım." Ecem "Ben bu işi hallederim." dedi ve gitti. Doktor sen daha bir gün daha bizimlesin dedi . (1 gün sonra) Ecem hastane çıkşı yanıma geldi ve hadi gidiyoruz dedi ve hastaneden çıktığımda karşımda demir vardı ve küçük kızlar ellerinde tek tek harflerle 'seni seviyorum sude' yazıyordu çok sevinmiştim hemen koşarak demire koştum ve o an bir süre öpüştük. Çocukların elindeki harfleri topladım.Demire dönerek "Artık gidebiliriz"Demir beni başıyla onaylayıp ,arabaya doğru ilerledik.Demir sürücü koltuğuna otururken bende yanına oturcakken hastane bahçesindeki çocuklar aklıma gelince başımı onlara doğru çevirip baktım ama orada yoktular.Etrafa dağılmışlar. Eğilerek Demir'e bu "Bu çocuklar buradamı yaşıyor dedim"Demir bana"Evet ,burada oturuyorlar"Bende onu başımla onaylayıp arabaya bindim.Demir arabayı çalıştırarak ilerlemeye başladı .Kısa süreli yolculuğumuz bitmişti.Demir arabadan indi ve bende indim ,karşımda 2 katlı şirin küçük bir villa gördüm. Demir' e "Burası kimin evi?" Dedim Demir'de bana "Bizim ." Diyince ikimizde gülmeye başladık. Demir beni elimden tutarak eve doğru çekiştirmeye başladı.Evin kapısının önüne gelince Demir ağır hareketlerle cebindeki anahtarı çıkartıp kapıyı açtı.Eve doğru adımımı attım ve tahmin ettiğim gibi ev boştu.O sırada Demir benim düşüncelerimi duymuş gibi "Bu evin her yerine senin dekore etmeni istiyorum."Sevinçle gülümseyerek "Seni seviyorum diyip."Demir'e ilerledim ve boynuna sarıldım .Demir'de bunu beklermişcesine kollarını kaldırarak belime sarıldı.

BİDAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 31, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DUDAKTAN KALBEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin