Son ders de bitince Sunoo hızlıca tuvalete giderek üstünü değiştirdi. Okul forması fazla dikkat çekerdi. Saçlarına siyah beresini geçirip maskesini de taktığında koşarak okuldan çıktı.
Yaklaştığında hızını kesip gözlerini bağladı. Çantasından kartonunu çıkarırken caddenin ortasına vardı. Kartonu ayaklarına, çantayı kartonun arkasına koyup kollarını açtı.
Çok değil, 15-20 dakika kadar sonra bir çantanın yere düşme sesini duydu. Beline dolanan kollarla ağrıyan ellerini karşısındakinin omzuna çıkardı.
"Ben geldim, geleceğim demiştim." dedi Heeseung kafasını Sunoo'nun boynuna gömerken. Sunoo sesin verdiği tanıdıklık ve kim olduğunu bildiği gencin ağladığını hissedince "Ağlama" dedi sadece.
Heeseung sessiz ve sakin biçimde ağlarken "Okulda, ağladı, yalvardı. Affedecektim neredeyse, istemiyorum. Arkadaşlarımı da yormak istemiyorum. Ya sen, seni yoracaksam gelmeyeceğim." dedi.
Sunoo "Sorun yok, amacım bu." dediğinde Heeseung hafif kıkırdadı. Derince iç çekip teşekkür etti.
Kısa süre, sessizce, o şekilde durdular. Heeseung gözlerindeki kurumuş yaşları koluna sildiğinde "Gözlerin, masken ve şapkan kim olduğunu güzel saklıyor. Normal şekilde arkadaş olamaz mıyız?" dedi.
Sunoo kafasını sallayıp "Üzgünüm, sen istesen bile diğer insanlar bu durumda pek mutlu olmayabilir." diye kendisini açıkladı.
Heeseung "Lütfen..." derken eli Sunoo'nun maskesine çıkıyordu. Sunoo kendini geri çekmeye çalışırken ayağını çantasına takıp yere düştü.
Heeseung ona yardım etmek için yaklaşıp eğildiğinde Sunoo'nun çantasındaki okul forması kendini belli etti.
Heeseung gülerek "Demek bizim okulda öğrencisin, büyük ihtimalle beni tanıyorsun. Bugün o kızın yalvarmalarını da duydun. Belki de okulda hep yakınımdasın?" dedi.
Sunoo göz bandının üçüncü katmanını -evet tam görmemek için üç kere katlıyordu- açıp görüşünü az biraz artırdıktan sonra çantası ve kartonuyla beraber ayağa kalktı.
Takip etmesinden korkup evinin tersi istikamete doğru koşarken arkasından Heeseung'ın sesini duydu.
"Seni bulacağım ve zorla da olsa arkadaşım yapacağım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
what's the problem?﹕heeseung+sunoo ✓
Fanfiction"Seni bulacağım ve zorla da olsa arkadaşım yapacağım!" ▞▞▞▞▞▞▞▞▞▞▞▞ Kim Sunoo from Enhypen. Lee Heeseung from Enhypen. minific. #1 - heesun 240122 / 040723 #1 - sunseung 240122 #1 - kimsunoo 240122