'four

411 67 13
                                    

Ertesi gün Sunoo utancından ve yakalanma korkusundan dolayı sınıftan çıkmadı. Öğle arası da Niki sınıfına gelip zorla kaldırdığında kendisini kurtarması için sıra arkadaşı Jungwon'a yalvardı.

"Yemeğini ye, sonra gelirsin." diyen Jungwon'a karşılık Niki, Sunoo'yu sürükleyerek sınıftan çıkardı.

Sunoo, boyunu uzun gösterecek yüksek tabanlı ayakkabıları ve asla giymem dediği kırmızı gömleği ile kendisini sakladığını düşünürken Niki ile kantine indi. Kantine girip yalnız oturan Jake'in yanına oturdular. Sunoo kafasını Jake'in omzuna yasladığında Niki, Sunoo ve kendisine yemek almak için sıraya girdi.

Kısa süre sonra Niki elinde tepsilerle masaya geldi. Sessizce yemeklerini yiyip otururlarken Jake birden "Sunghoon yanımıza gelsenize!" diye bağırdı.

Sunoo karşısına baktığında yer olmadığı için ellerinde tepsiyle ayakta kalmış Sunghoon ve Heeseung'ı gördü.

Gerçi, onları masasına çağıran kızlar vardı.

Sunoo boğazına takılan lokmayı çıkarana kadar Sunghoon ve Heeseung masaya yerleşmişti. Tam karşısına oturan Heeseung ile göz göz gelmemek için kafasını daha da yemeğine gömerken masada sohbet kurulmaya başlamıştı.

Sunoo ve Niki'den çekinmeyip konuyu Heeseung'ın eski sevgilisine getirdiklerinde Sunoo fark ettirmemeye çalışarak dikkat kesildi. Heeseung "Yok artık, yüz bulamayınca beni aldattığı çocukla beraber olmuş. Başka okulda ama, ne yazık." diyerek konuyu kapattı.

Sunoo istemsizce Heeseung'ın gözlerine bakarken kendisine bakan gözlerle karşılaştı.

"Ne o, benimle ilgilendiğin için mi kaldırmadığın kafanı kaldırıp gözlerime baktın?" diyen Heeseung ile gözlerini kapatıp arkasına yaslandığında "Hayır? Sadece gözlerini yakından merak ettim. O yüzden." dedi.

Niki, bildiği bir konu hakkında konuştukları için Sunghoon ve Jake'in muhabbetine katılmıştı. Heeseung ve Sunoo ise tepsilerindeki yemekler ile oynuyorlardı.

Heeseung durumdan sıkılıp "Gözlerin çok güzel." dedi Sunoo'ya doğru. Sunoo şaşkınlıkla diğerlerinin duyup duymadığını kontrol ettikten sonra "Teşekkür ederim. Herkese bunu söyler misin?" diye sordu.

Heeseung sadece gülümseyip "Pek değil, hoşuma gidenlere." dedi. Sunoo derin nefes alıp "Sevgilinden yeni ayrıldın, duygusuz musun sen? Yavaş ol biraz." diye çıkıştı.

Heeseung'ın geri tepki vermesini beklerken hışımla kalkması şaşırtmamış değildi.

Muhabbeti bırakan Sunghoon, Jake ve Niki de Sunoo gibi Heeseung'ın arkasından bakıyordu. "Ne oldu?" diyen Sunghoon'a kısaca "Bilmiyorum." diyerek ayağa kalktı Sunoo. "Niki, teşekkür ederim yemek için." dedikten sonra sınıfına yol aldı.

Merdivenden çıkarken arkası dönük Heeseung'ı görmüştü. Bir eli saçlarını çekiştirirken tuvalete girmişti Heeseung. Sunoo endişelenme gereği duymadan sınıfına gitti. Sırasına oturup Jungwon'un omzuna yatmadan önce "Haklıydım dediklerimde ama?" diye düşündü.

Günün geri kalanında kendini saklamaya devam etti. Okul çıkışında da caddeye gitmedi. Heeseung'ın sarılmasını, en azından bugün istemiyordu.

Kim olduğunu kesinlikle kimseye belli etmek istemiyordu.

what's the problem?﹕heeseung+sunoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin