Naproti nám stál Ultron a vedle sebe měl mladou dívku a muže asi tak ve stejném věku jako já. Už jsme se s nima jednou setkali. V Sokovii. Podívala jsem se na Clinta. Ten se šklebil na toho bělovlasého mladíka. Tony se tam furt vybavoval s jeho vlastním výtvorem a tak jsem se zaměřila na onoho krásného protivníka naproti mě. Měl modré oči a vlasy obarvené na bílo...
,, Útok!" ozvalo se vedle mě. Já se usmála a vytasila svůj zdobený meč. Rychlík se ke mě rychle rozběhl. Začal okolo mě běhat do kola a tím se vznesl prach. To ale ještě netušil, co je má skutečná síla.
Jenom pomoci mávnutím ruky se on zastavil. Ano, přimrznul k zemi.,, Copak, tys to nečekal? " zeptala jsem se sladce.
..................................................................................
,, Tony, co to je a co tu dělají oni? " zeptala jsem se a ukázala nejdřív na bývalého Jarvise s kamenem v hlavě a pak na dvojčata Maximoffovi.
,, Jo to by mě taky zajímalo " ozvalo se vedle mě. Steve.
,, Já jsem Vision, ale o existenci těchto dvou nic nevím " odpoví můj oblíbený bývalý Jarvis.
,, Jsme tu abychom vás varovali před Ultronem." řekla dívka v červeném. Bělovlasý mladík na mě uraženě civěl.
,, .. A možná bychom vám i pomohli" Dopověděl za svoji sestru a přesunul svůj zrak že mě na Steva. To vlastně udělali všichni v místnosti.
,, Tak dobře, jděte se převléknout za půl hodiny vyrážíme " Řekl Kapitán a odebral se někam do svých komnat daleko v hlouby Stark Toweru.
.................................................................................Zaútočil na mě robot a já už se neměla jak krýt. Čekala jsem smrtelnou ránu. Ale naopak jsem ucítila ruku okolo mého boku. A pak jak si mě někdo vyšvihl do své náruče.
,, Copak, tys to nečekala?... " Hned jsem s otevřela oči a usmívali se na mě dvě velké modré oči.
,,... Kam to bude ledová královno? " Dořekl a ukázal své bílé zuby.
,, Do středu města, prosím a děkuji "V městě probíhal boj a já měla za úkol všechny obyvatelé dostat do té velké lodi.
Už zbýval jen jeden malý chlapec u kterého byl Clint. Když v tom si ho robot všiml a začal po něm střílet. Jako v zpomaleném záběru jsem viděla, jak Pietro běží a snaží se skočit před lukostřelce a odvléct ho pryč. Musela jsem jednat rychle a tak jsem pomoci jednoho prstu před ne vykouzlila vysokou ledovou stěnu.
Přežili. Všichni tři.
,, Tys to nečekal? " zařvala jsem po zachránci avengeraTak a malého chlapceAhoj všichni, vítejte u nového příběhu. Doufám že se líbí
Vaše A❤
YOU ARE READING
Multifandom oneshots/jednodílovky
FanfictionVíte co, kašlu na to. Máte tu na úplně random postavy z knih, filmů, seriálu, her atd... Většinou na Marvel, Lotr, Hobit, fnaf, bridgerton atd