Joe Kerry - Lady Bird

5 1 0
                                    

Seděla jsem na lavičce a sledovala kachny. Užívala jsem si klidu a přemítala nad událostmi z minulých dnů.

Hraju ve Stranger Things postavu jménem Nina. Na předloktí mám číslo 009. Má postava schopnost pomocí které může tvarovat vaše myšlenky, číst je, vlastně cokoli, co vás napadne. Také má od třetí série románek se Stevem Haringttonem. Učinkuju v tomto Netflix projektu od druhé série, kdy záhadně začala chodit na střední školu. Se Stevem byli nejdříve nepřátele ale koncem 2. série se něco změnilo. Já s Joe spolu vycházíme naprosto úžasně. Různé romantické scénky vždycky odhlehčíme spoustou vtípků. Ale už od minulého roku se mi líbí stále víc a víc. Nevím, jak to cítí on, ale pro mě už není jen kamarád.

K minulým dnům.. Můj nejlepší kamarád Harry Styles pořádá párty a mě pozval. Pochopitelně. Jeho ex-kapela se bude zase dávat dohromady, takže uvítací večírek. A také jsem dostala nabídku do role Sophie, životní láska Benedikta Bridgertona, ve čtvrté řadě Bridgertonu.

Z přemýšlení mě vyrušilo odkašlání. Z sklonila jsem hlavu abych se podívala na osobu co si dovoluje mě rušit.

,, Harry!" vykřikla jsem překvapeně a ani ne za vteřinu už mě měl kolem krku.

,, Nazdar škvrně" usmál se. Známe se odmalička. Vlastně když mu byli čtyři viděl mě poprvé. Byla jsem tehdy jen novorozeně. Ale od té doby jsme spolu dělali všechno. On byl můj velký bráška, kterého jsem nikdy neměla. Když mi bylo 12 odjel do X-factoru a mě nechal na pospas dozpívání. Rok poté Harry a One Direction vyhráli a dali se dohromady. Všichni je poslouchali, taky se o nich mluvilo, zkrátka byli všude. A to jsem si myslela, že to je utrpení. Ne není. Moji rodiče mě poslali do Harrym, že u nich budu trávit prázdniny. Bylo to celkem fajn. Asi nejvíc jsem si oblíbila Zayna. Pomáhal mi s účesy, oblečením a vším možným co se módy týče. Moje trávení léto s One Direction se stalo tradicí. V 16-ti letech jsem dostala roli v mém prvním filmu. Od té chvíle to šlo jak po másle. Já se zamilovala a začala chodit se svým kolegou a po šesti letech vztahu mě opustil. Samozřejmě jsem začala spolupracovat Marvelem, Netflixem atd.

,, Už jsi mu to řekla? " zeptal se Styles a tím ve vyrušil z mého přemýšlení. Narážel tím na Joeho.

,, Ne, jsem na to moc vystrašená" špitla sem.

,, Lady bird, ty máš někoho novýho a mě to ani neřekneš? " Ozvalo se najednou z druhého konce zahrady. Takto mi říká jen představitel Steva Harringtona. Prý protože mám pihy. Já mu říkám wolfíny. Kvůli jeho vlasům.

,, Pojď sem chci ti představit mého nej kámoše "zamávala jsem na něj.

,, A já myslel že jsem to já " řekl na oko uraženě. Zrudla jsem a jala se vysvětlovat.

,, Ne, ne , on je nejlepší kamarád jako brácha a ty jako kamarád nebo ne ten sourozenci vztah, jestli víš co myslím?" zamotávala jsem se v tom víc a víc.

,, Jo jo jasně. Neboj brouku" Usmál se na mě. A tak se stalo, že jsem zrudla ještě víc. Harry se začal smát jako šílený a Joe se k němu přidal.

,, Hej, to není vtipný!" Snažila jsem se nějak bránit. A na to jsem se rozesmála.

...
,, Tak ahoj " zamávala jsme Harrymu. Celé odpoledne bylo dokonalé. Čas strávený s těma dvěma byl úžasný. S Harrym jsme museli vyzvednout děti jeho přítelkyně Olivie a Joe se k nám s radostí přidal. Olivii mám ráda. Je skvělá kamarádka a hodně mi pomáhá s prací. Ona je totiž režisérka a herečka v jednom. Docela často spolu chodíme ven, no vlastně by se dalo říct, že je má něco jako má starší sestra.

,, Zdar " zamával mi.

,, Uff, už jsem myslel, že se ho nezbavíme" ozval se vedle mě Joe.

,, Proč?" zeptala jsem se a hodila po něm kritický pohled. Vždyť to byl můj nejlepší kamarád.

,, Ne že bych ho neměl rád, ale potřebuju ti něco říct. O samotě. A když byl Styles s náma, tak to nešlo. " začal se rychle bránit.

,, Tak ty mi chceš něco říct? Tak si mě nejdřív budeš muset chytit!" Vysmála jsem se mu a rychle se rozeběhla k nejbližšímu stromu. Ihned jsem za mnou uslyšela kroky a tak jsem se snažila zrychlit. Ale marně. Dohnal mě ani ne pět metrů před stromem.

,, Lady bird, já to myslím vážně!" Chytil mě okolo pasu a natočil si mě tak, aby jsem se mu dívala do očí. Usmála jsem se.

,, Copak?! " Zašeptala jsem.

,, Y/n, chtěl jsem ti říct... Ne, víš co? Nenašla bys se mnou někam ven?" Nervózně zadrmolil.

,, Co myslíš, že jsem dělala celé dnešní odpoledne?" Bavilo mě hrát nechapavou. A v téhle situaci o to víc.

,, Já to myslím, jako na rande. Že bych tě vzal do kina na cokoli co budeš chtít. Hele, zapomeň na to jo?" řekl smutně a pustil mě.

,, Ne počkej. JOE. Já bych chtěla s tebou jít na rande. Víš už dlouho se mi líbíš a byla jsem..." Snažila jsem se ho zastavit. Ale on mi skočil do řeči: ,, Já se ti líbím? Vážně?"

,, Jo, už nějakou dobu" Přiznala jsem.

,, Ty mě taky "

842 slov

Multifandom oneshots/jednodílovkyWhere stories live. Discover now