Natasha Romanoff - oběd

5 1 0
                                    

Bylo ráno, asi jako každý den. Byla jsem unavená. Včera jsme se vrátili z mise a já si jako na potvoru zapomněla vypnout budík. Takže jsem ještě teď mohla spát. Ale ne, moji úžasní kolegové začali vařit kávu v 7 hodin ráno. Kdyby byla kuchyň alespoň na druhý straně Starktoweru, nebo kdybych měla pokoj někde jinde, ale ne, já mám pokoj hned vedle kuchyně. Samozřejmě to má nějaké výhody, ale teď jsem zrovna byla naštvaná na celý svět.

Vpližila jsem se do kuchyně, kde už seděl Stevem s Tonym a Buckym a o něčem vášnivě debatovali. Zamířila jsem k jejich stolu a sebrala Stevovi kafe.

,, Potřebuji ho víc než ty" řekla jsem a vydala se na procházku po baráku. Kapitán nestihl ani otevřít pusu a já už byla u schodiště. Vydala jsem se laborek, doprogramovat nový systém, který by mohl pomoc milionům lidí.

,, Ránko" pozdravila jsem Bruce a došla ke svému stolu. Vědec se na mě jen usmál a dál se věnoval svému. Položila jsem hrnek na stůl a začala s mojí práci.

Po chvíli jsem ztratila pojem o čase. Vyrušilo mě, až bouchnutí dveří. Koukla jsem tím směrem a tam stála Nat.

Pomalu se vydala za mnou a já se podívala na místo kde ještě před chvílí seděl Bruce. Teď tu nebyl a tak jsem měla s agentkou laborku jen pro sebe.

Tasha se posadila na stůl, naproti mě a provokativně se usmála. Zvedla jsem se a zamířila k ní.

,, Zlato, mám hlad, nezajdeme na oběd? " zeptala se vdova.

,, Dobře, jenom to uložím a pak skočíme do naší restaurace " usmála jsem se a políbila ji.

,, Víš, že si na tebe Steve stěžoval "řekla mi Nat, když jsme se od sebe odtáhli a já se vydala k počítačům.

,,Jen jsem mu ukradla kafe, to není nic velkýho" zamumlala jsem výmluvně a agentka se jen zasmála. Uložila jsem si své soubory a popadla Nat za ruku. Vyběhli jsme spolu že Starktoweru vstříc vydatnému obědu.

Multifandom oneshots/jednodílovkyWhere stories live. Discover now