FOREVER SWIFTIE.
5. Gün
Bugün Pazartesi. Biliyorum, birçoğumuzun en sevmediği gün. Ama ben bugün okula gitmediğim için sorun yok. Okula neden gitmedim diye soracak olursanız diş doktoruna gittim. Dişimi çektirdim. Önceden hiç doktorda dişimi çektirmediğim için korkmuştum ama sprey sıktı (uyuşturucu) ve çekti. Hiçbir şey hissetmedim. Sonra eve gelirken yürüyerek geldik. Hava güzel diye. Zaten ev ile hastane arası en fazla bir buçuk kilometreydi. Ama yürüyerek gelirken hava birden bozdu. Yağmura yakalandık ve yanımızda şemsiye yoktu. Bu aralar hava çok yalancı bence, bir ısınıyor, bir soğuyor. Sonra yağmurun bitmesini bekledik ve geldik. Bugün I Heart Radio ödülleri varmış ve bitmiş. Bazıları sabahlamışlar izlemek için. Haberim olsaydı sabahlardım. Bunu diyince aklıma Grammy gecesi sabahladığım(ız) aklıma geldi. Her neyse. Taylor, 4 adaylıktan 3'ünü kazanmış. Kendisi Mükemmel olmuş. Justin Timberlake ile fotoğrafları gelince seviniyorum tabi. Bu arada Taylor ile Madonna düet yapmış. Ama maalesef Taylor çalmış Madonna söylemiş. ( az kalsın Taylor çalmış, Madonna oynamış diyecektim ) Buna da sevindim tabi.
Bugünün geri kalan zamanında televizyon izledim, bilgisayara baktım. Bu sefer sıkıcı değildi çünkü okula gitmemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Swiftie'nin Günlüğü
FanfictionBir Swiftie'nin sıradan günleri... Ve Belkide gelecekteki bitmek bilmeyen maceraları...