FOREVER SWIFTIE.
3. BÖLÜM
Bugün Cumartesi. Kulağımda kulakık, son ses Out Of The Woods dinliyorum, bir yandan da kafamda onu görme hayallerim uçuşuyor, şarkının sözlerine hayran kalıyorum. '' THE REST OF THE WORLD IS BLACK AND WHITE ''
Kendimi delice kaptırmış, şarkıyı şarkıyla beraber söylüyordum. Sonra da tabi ablam geldi sessiz ol diye. Sessiz olamıyordum ki !
Sonra Taylor Türkiye'ye gelse ne yaparım diye düşünmüştüm. GİDEMEZDİM Kİ. Elimden gelen tek şey ağlamak ama sanırım yılmamak olurdu. Ben Ankara da olurdum o da İstanbul. Binlerce Swiftie onun konserine giderken ben evde konser videolarını bulmaya çalışırdım. Hatta konsere Swiftie olmayanlar bile giderdi. Belki de onu en ufak hatasında satacak sahte Swiftie'ler bile. Ama yılmamak gerekiyordu. Tıpkı Taylor'ın yaptığı gibi. Dünya acımasız ve adaletsizdi. Sanki Dünya sadece siyah ve beyazdı. Ben ise gökyüzündeki yıldızlar gibi siyahın içinde beyazdım.
Sanırım kendimi fazla kaptırdım. Ama sadece bu konuda değil, Dünya her zaman adaletsiz, siyah ve beyazdı. İnsanlar, tıpkı gökyüzündeki yıldızlar, bazıları siyah beyaz televizyon, bazıları da bulutlarla bembeyaz bir gökyüzünün üstündeki kara kuşlar gibi. Evet, bu sözler yazdığım bir şarkı sözünde geçiyordu.
Ama tabi yılmamak gerekiyordu. Bunca olanlardan sonra. Bazen ise uyuyasım geliyor, mutluluk kaynağım uyku diyordum içimden, olumsuz veya olumlu rüyalarım siyah beyaz hayatıma renk veriyor gibiydi. Ama sonuçta rüyalardı onlar, gerçek değillerdi. YOKSA DÜNYA HALA SİYAH VE BEYAZ OLMAYA DEVAM EDİYORDU.
İnsanlık uyuyordu. Kendilerini kaptırdıkları şeyler ise rüyalardı. Bu yüzden kendimi Dünya'ya kaptırmamam gerektiğini düşündüm. Ama elimde değildi. İnsandım işte. Gökyüzündeki yıldızlar gibi hayatım vardı. Siyahın içinde beyaz. Siyah olumsuzları, beyaz olumluları temsil ediyordu.
Bunlar benim yazdığım bir şarkıya ait sözlerdi. Ama bende rüyada yaşıyorum. Etrafı renkli görüyorum. İŞTE TAYLOR DA BENİM AYRI BİR RENGİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Swiftie'nin Günlüğü
Hayran KurguBir Swiftie'nin sıradan günleri... Ve Belkide gelecekteki bitmek bilmeyen maceraları...