Birinci bölüm neredeyse hiç oy almamış ama devam edeceğim.
FOREVER SWIFTIE
2. GÜN
Dünkü fen sınavım iyi geçti ama aslında bugün de ingilizce sınavı olacaktık, fotokopi makinesi bozulmuş. Dualarımız kabul oldu sonunda.
Dün eve geliyordum, kapının şifresini yazmak üzere tuşlara bir şeyler yazdım, ama şifre yanlış çıktıktan sonra şifreye yanlışlıkla 1989 yazdığımı fark ettim. Bilinçsizce yapmıştım ve kapının gerçek şifresini geçici unutmuştum.
Ayrıca dün ve bugün sanki biraz farklıyım. Dersleri sürekli kaynatasım geliyor, derslere eskiden odaklanırken şimdi derste saçma şeyler düşünüyordum. Arkadaşlarımla Taylor hakkında konuşuyordum. ( bu genelde hep olur bu yüzden bana teylırcı derler :D ) Ama sınıfta Taylor ' ı bilen çok az kişi var tabi. Bugün de fazla abur cubur yedim o da kafa yaptı zaten. Dün okulda enerji içeceğinden iki yudum almıştım. O da kafa yaptı. Galiba ondan bu bendeki farklılıklar. Herneyse.
Şimdi de Taylor dinliyorum tabi..
Şi şu kipin mayn şi şuld kipin mayn...
Better Than Revenge söylemiyeyim ben en iyisi :D
Bugün de fazla bir şey yok işte. Diğer günler gibi. SIRADAN, AKSİYONSUZ VE SIKICI.
***
Odama bakıyorum, hiç Taylor posteri, stickerları yok diğer Swiftie'ler gibi. Poster alsam diyorum, yemiyor işte. SEBEBİ İSE KORKUYORUM! Çok garip ama akşamları yatarken bu tür insan resimleri veya bırakın bir ayıcıktan bile korkuyorum, dudağım uçukluyor. Eskiden odamda tek başıma idim ama korktuğumdan dolayı büyük odaya geçtim. Ablamın yanına. Bir ara birkaç Taylor stickerım vardı, dolaba yapıştırmıştım. Sonra stickerlar kötü olunca attım tabi. Cinlerden korkuyordum. Şimdi korkmuyorum ama poster asarsam korkarım yine.
Korkmak istemiyorum ama engel olamıyorum işte. ( ağlayan beyan dermişim ) Neyse ben saçmalamadan.Arkadaşlar bu bölüm bu kadardı. Yine sıradan bir gün :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Swiftie'nin Günlüğü
FanficBir Swiftie'nin sıradan günleri... Ve Belkide gelecekteki bitmek bilmeyen maceraları...