Dupa ce mi.a spus aceste cuvinte..am plecat spre clasa. Aveam biologia. Este foarte plictisitor in ora de biologie...si nimeni nu o asculta pe profa..asa ca m.am gandit ca eu si cu Mike sa avem o ora a noastra. Ne trimiteam biletele...ne jucam pe telefon ... ne tineam de mana...si multe alte lucruri frumoase. Deodata ... in timp ce ma jucam pe telefon am primit un mesaj de la idiotul ala. M.am intristat si enervat in momentul ala..imi venea sa sparg telefonul. Mike m.a vazut ca m.am schimbat la fata si imi spuse:
- Ce e iubito?
- Este el...
- Da.l încoace! Mi.a zis el, stergandu.si zambetul de pe buze.
I.am dat telefonul. Mike nici nu a mai asteptat sa ii spun ceva ca a si plecat din clasa scuzandu.se ca are nevoie la baie. Eu am stat un minut crezand ca totul va fi bine. Dar de unde. Eram foarte nelinistita. M.am dus dupa el..avand aceeasi scuza.
Am iesit din clasa si l.am auzit pe Mike vorbind la telefon cu el. M am ascuns dupa un colt ca sa nu ma vada ca sunt acolo.- Fii atent aici, zapacitule. Daca te prind iti jur ca o sa iti para rau. Vreau sa imi lasi iubita in pace. Nu vreau sa o mai deranjezi. Daca se mai intampla ca ea sa vina la mine si sa imi spuna ca o deranjezi ma duc la politie sa iti gaseasca numarul si te aranjez eu..
- Taci frate..nu ai sanse..
- Nu ma lua tu le mine cu frate...fraiere.
Pai ia sa te vad. Din moment ce tu esti cu anonim inseamna ca esti un las. Arata.te.- Nu am sa te ascult.
A zis el cu putina vlaga in voce.- Lasule. Deci atat iti trebuie.
Si i.a inchis. Off Doamne...nu pot sa cred ca s.a ajuns la asta.. de ce nu pot avea si eu o relatie fericita?
Mike a inchis telefonul suparat si s.a asezat pe o banca. M.am dus la el.
Am avut un moment de liniste pana cand:- De ce tocmai pe tine ? Nu inteleg. De ce dai numărul de telefon la toti prostii ca sa te sune toti retardatii?
-Dragul meu..nu vreau sa te pierd doar pentru ca un nebun se baga intre noi! Eu te iubesc si pe tine te vreu. Nu pe altul.
Si l.am imbratisat si el si.a pus mana pe mine.
Off deci daca il gasesc o s.o incurce rau.Ne.am dus inapoi la ora. Era fara 5. Profa deja ne dăduse drumul. Am iesit in pauza si Miri m.a luat la intrebari. Parca ma interoga... I.am povestit tot ce s.a intamplat. S.a intristat si ea dupa tot ce i.am zis.
Ceea ce imi place mie este ca am o prietena care ma sprijina si un iubit care tine la mine. Daca nu i.as fi avut pe ei nu stiu ce m.as fi facut.----------------^^-----------------^^--------------
#Key Hey. ..nou capitol. Sper ca v.a placut...stiu cam scurt. Dar urmatorul va fi mai lung. ### PROMIT###. Pai..
#KeyBay ♡.
CITEȘTI
Mesaje De La Un Anonim.
RomanceHei! asta e o carte noua...e vorba despre 2 adolescenti care nici nu se cunosc, dar ajung sa fie impreuna si sa se iubeasca foarte foarte mult! Si...mai am o carte! Se numeste Viata in " sălbăticie ". Urmariti si aceasta carte pentru ca e geniala...