Daniel. :|

399 36 5
                                    

Dupa tot ce s.a intamplat, am revenit la normal. Mike m.a luat si mi.a propus sa iesim in oras. Am chiulit de la celelalte ore.

Perspectiva lui Mike:
Daca il mai prind o data pe nenorocitul ala il omor in bataie. Cum isi permite sa imi ia iubita de langa mine? Nu am sa ii permit asa ceva. O sa o tin pe fata asta langa mine pana cand o sa cred ca nu va mai fi nimic intre noi.

Din perspectiva lui Mary:
Imi face placere sa stau cu Mike! Nu nunai ca e popular, ci pentru faptul ca el nu e ca toți ceilalți. ..el e diferit. Nu ma foloseste aai ceva de genul! Copilul ala ar trebui sa aibă grija...

Din perspectiva lui Daniel:
Fata aia vreau sa fie a mea. O o iubesc prea mult..nu pot sa o las cu nemernicul ala. Trebuie sa ii arat intr.un fel sau altul ca baiatul ala nu o va iubi cum o voi face eu. Trebuie sa ii despart.

---------------♥----------------------♥--------------

Ei bine...Mike m.a scos la cina in acea seara. Am mers la un restaurant luxos cu banii parintilor...evident.
Mike mi a luat geaca si mi.a pus.o pe spatarul scaunului. Ne.am asezat si nu dupa mult timp un chelner venise sa ne ia comanda. Dupa ce am dat comanda. ..Mike a deschis subiectul cu Daniel.... Nu voiam sa vorbesc despre asta...dar pana la urma tot am facut.o.

- Uite...draga mea, te.am scos in oras ca sa uiti de ce s.a intamplat. Dar voiam sa te intreb de unde il...

- Mike...nu vreau sa vorbim despre asta acum. Tocmai tu ai spus ca nu vrei sa imi amintesti de el..Scuza.ma. Ma duc sa imi retusez machiajul. Spun eu putin deranjata.

Mike:
Ma simt oribil. Ar fi trebuit sa tac.

Deodata vad ca un tip se uita insistent la mine. Seamana cu cel de la scoala. Dupa ce vede ca mi.am dat seama cine e...se apropie de mine. Eu ma ridic si in intreb:

- Ce cauti aici? Ne spionezi cumva?spun eu tipand

- Stai usor omule. Eu nu vreau sa iti fac nimic. Am venit doar sa iti propun ceva. Asa ca ia loc.

- M.am asezat. Voiam sa ii dau impresia ca sunt nervos, si cred ca am reusit.(...)

- Fii atent! Atat timp cat Mary e la baie, vreau sa iti spun ca.. nu o sa se termine asa. Crezi ca daca la scoala ai vrut sa ma bati o sa ma opresc? Ei bine nu...daca vrei ca Mary sa fie fericita...ar trebui sa o lasi ca ea sa decida. Nu?spuse el cu o voce joasa si foarte sigur pe el.

- Nu mi.e frica de tine! Am sa o las pe Mary sa aleaga intre noi. Pregateste.te sa pierzi.

- Nu prea cred asta. Acum te las. Sa va distrati. Spuse el razand si plecand din restaurant.

Mary venise de la baie.
- S a intamplat ceva iubitule?

- Nu draga mea! Nimic!

- Uite...imi pare rau din faza de mai devreme. Doar ca atunci cand vine vorba de el devin nervoasa. Vreau sa stii ca orice ar fi eu pe tine te aleg.
Pentru ca te iubesc!

- Si eu te iubesc si nu am sa il las sa ne desparta. Crede.ma. imi spuse Mike tinandu.ma de mana si ferindu.mi parul din ochi. Nu dupa mult timp veni si comanda. Am inceput sa mancam in timp ce flirtram.

Dupa ce am terminat am plecat pe jos acasa. Era seara si..era atat de romantic si perfect. Radeam si ne distram ca doi copii, ne tineam de mana si cand am ajuns in fata casei mele am oftat. Mike a ras si eu la fel. Ne.am apropiat si fara sa ne mai spunem vreun cuvant ne.am sarurat. L.am imbratisat si apoi am plecat acasa. Mi.am dat geaca jos si m.am dus sa imi fac un dus. Am intrat pe skype si Daniel era intrat. M.a intrebat ce fac dar nu i.am raspuns. Ma tot enerva si am inchis laptopul. Am dat drumul la televizor si am adormit.

Hei hei! Capitolul muuult asteptat de voi. Stiu stiu, nu am mai postat de secole ...sper sa va placa si...voiam sa va mai spun ca urmatorul capitol va fi cand voi avea si 25 de voturi si cateva comm.uri dragute despre carte! Va pup !
# papa! ♡♡

Mesaje De La Un Anonim.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum