_Zoe_
Nate: Zoe. Prestaň. Žiaden tanec už nebude. Nebudem riskovať že znova odpadneš od únavy princezná.
Zavrčal na mňa a ja som mu strelila facku.Pozrel sa na mňa dosť prekvapene že som sa opovážila mu dať facku. Hej. Nie je to prvý krát čo som mu dala facku.
Zoe: Ty, prestaň Nate. Budem tancovať či sa ti to páči alebo nie. A malú Kim naučím tiež tancovať. Mám v piči, či chceš alebo nechceš aby som tancovala!
Zavrčala som na neho a on sa len uškrnul.Nate: Si neskutočne sexy keď si naštvaná princezná. Heh...
Pošepkal mi do ucha a chytil ma pevne za boky.Zoe: Môžeš ma jebať.
Zavrčala som na neho a neskutočne agresívne a naštvane a odstrčila som ho od seba a lahla som si na postel.Nate: Heh.. Ako si želá moja žena tak aj učiním len pre jej potešenie.
Povedal mi nadržane a už bol nadomnou a bozkával ma na krku.Zoe: N-Nate~... Prestaň... Ah~...
Zavzdychala som a Nateovi sa to moc páčilo, až natoľko, že ma začal vyzliekať.Nate: Hm... Si tak krásna a jemná. Heh. Tanec ti dovolím, ale iba pod tou podmienkou, že každú prestávku ktorú budeš mať, tak budeš chodiť za mnou do mojej pracovne. Dobre Drahá?
Šepol mi zo zavrčaním do ucha a v tom som vzdychla od rozkoše keď do mňa Nate strčil 2 prsty, a začal nimi pohybovať rýchlo a dravo...Zoe: N-Nate~... Prosím~ d-dosť~... Mm...
Zastonala som a Nate so mňa vybral prsty a oblízol si ich.Nate: Heh... Ešte som s tebou neskončil Drahá.
Šepol mi perverzne do ucha a ja som sa začala červenať a buchla som mu päsťou do hruďe, načo sa len zasmial a pobozkal ma vášnivo z láskou na pery a ja som mu ten bozk s láskou opätovala a ruky som si obmotala okolo jeho krku a viac som si ho k sebe pritisla a bozkávala sa s ním.Začali sme sa bozkávať no nie nežne ale vášnivo a dravo. Cítila som s Natea že je nadržaný, a drží sa len aby ma nepretiahol, a tak som sa rozhodla ho trooška podráždiť. Heheh. No. Nate mi prekazil moje plány a začal ma vyzliekať teraz už do naha... Začala som sa brániť ale nemala som toľko sili nato aby som sa mu ubránila a aj tak... Po hodnej chvíli všetka moja sila akoby len tak vyfučala a ja som sa nedokázala ďalej brániť. Bola som s toho vyčerpaná... Unavená ale že neskutočne unavená som sa mu poddala... Nate určite cítil so mňa že som unavená a že sa už nevládzem ani brániť proti nemu ale nijak ho to netrápilo pretože sa vyzliekol do naha a vrazil ho do mňa až na samé dno mojej dierky. Chvíľu vo mne pobudol a bozkával mi krk no postupne začal do mňa prirážať najprv jemne no to som pomaly zaspávala keď v tom začal domňa vrážať ako nepríčetný a akoby sa utrhol z reťaze a ja som zalapala po dychu a začala som vzdychať a stonať od rozkoše.
Nate: Hm... Vládzeš princezná?
Ripol si domňa Nate a ja som mu uštedrila na krku pár nových jaziev.Zoe: Trhni si Smith.
Zavrčala som na neho a presne som vedela čo urobí keď ho nazvem Smith.Nate: Mrcha. Toto si už prehnala mačička.
Zavrčal na mňa a v tom sa domňa urobil a oveľa tvrdšie začal do mňa vrážať.Zoe: Nate! Ahh... Prestaň!
Zavrčala som na neho pomedzi vzdychy no on si to užíval.Jedine Nate vedel ako na mňa. Vrážal do mňa ako nepríčetný a obaja sme si to užívali. Zrazu mnou prešla vlna rozkoše keď mi Nate začal bozkávať krk a robiť mi naň značku.
Nate: Tak skurvene dokonalá, a iba moja.
Zavzdychal zo zavrčaním a ja som sa prehla v páse a tak mu umožnila väčší prístup do mňa čo využil a vrazil ho do mňa úplne celého a ja som zalapala po dychu keď začal ešte oveľa viac tvrdšie do mňa a rýchlejšie vrážať než predtým.
DU LIEST GERADE
Princesse De La Mafia 18+
SonstigesMôj život bol zo začiatku tragédia a samí chaos. Až dokým som nestretla Natea. Od kedy sa zjavil u mňa doma, som vedela že nebudem mať len tak pokojný život. A mala som aj pravdu. Najprv bol ku mne milí, pozorný, no neskôr sa zmenil. Ukázal svoju...