Boli sme s Nateom už na tej chate, a vyzeralo to tu presne podľa mojich predstáv a trocha aj podľa Nateovích. Bola som veľmi šťastná, no i naštvaná na Natea zároveň. Keď som sem prvý krát vošla, tak som Natea poriadne vyfackala, pretože mi nepovedal že to tu bude vyzerať tak útulne a nie luxusne a elegantne. Toto vyzerá ako normálna chata, ktorú majú skôr tí bohatší ľudia, ale zas nie je táto chata nejaká až moc moderne zariadená, skôr je zariadená podľa dreva, a nábytku bieleho. Vyzeralo to tu naozaj útulne, a preto som sa teraz len tak vyvaľovala na gauči zatiaľ čo Nate nám dáva a ukladá do skríň oblečenie.
Nate: Hm... Teraz sa tu budeš len tak vyvaľovať na gauči? Tsk.. Aspoň by si mi mohla uvariť nejakú večeru Zoe.
Zavrčal blízko mňa.Ale ja som ho ignorovala na plnej čiare. Nemienim celý deň stráviť pri sporáku zatiaľ čo on si bude válať ten jeho lenivý zadok na tomto gauči. Variť hádam vie. Nech si uvarí sám.
Zoe: Máš ruky zdravé Drahý. A variť hádam vieš aj bez toho aby som ti asistovala pri varení miláčik. Takže, si uvar sám a ja si budem ležať na gauči.
Zasyčala som na neho.Nate: Si žena, a ženy majú svojmu mužovi na variť, upiecť, ožehliť, vyprať prádlo-..
Dlho som sa neudržala a strelila som mu riadne silnú facku načo zavrel oči a zavrčal na mňa.Zoe: Vy MUŽI ste rovnaký! Myslíte len na sex, jedlo, prácu, bar alebo klub, a alkohol! A aby ste mali čisté veci vypraté, ožehlené, aby ste mali uvarené alebo napečené a mnoho ďalšieho! Kedy na posledy ste mysleli na ženu že aj tá má svoje potreby?!Ha!? Kedy?! Myslíte si že môžete všetko s nami robiť, akoby sme bola len nejaká bábka ktorú použijete a potom zahodíte do kúta izby kým ju opäť neopužijete na niečo!
Zavrčala som po ňom zatiaľ čo mi tiekly slzy a hlas mi stačil..Nate sa na mňa šokovane pozeral, no zároveň s hnevom. Vstala som z gauča a následne som mu opäť strelila facku, a odišla som do našej spálne kde som sa zamkla a kľúč som hodila na gauč a hodila sa na posteľ, keď v tom ma zaboleli boky a ja som "skríkla" od bolesti v mojich bokoch.
Nate: Zoe..? Zoe? Si v poriadku..? Prosím ozvy sa mi Mon Amour... Milujem ťa, to snáď vieš Amour... Otvor tie dvere prosím Principessa. Zoe no tak, otvor, potrebujem ťa vidieť či si v poriadku a nie si zranená Amour...
Hovoril pokojne, takmer s plačom, a ja som plakala do vankúša ktorý sa stával postupne mokrý od mojich sĺz...Nate mi stále búchal na dvere, a nehodlal s tým prestať... Kričal po mne aby som mu otvorila inak si otvorí sám... Ale ja som ho ignorovala.. Pomaly som začala zaspávať, až som nakoniec upadla do ríše snov...
Nate: Viem, že sa na mňa hneváš Zoe.. No milujem ťa tak veľmi že si nedokážem bez teba predstaviť život. Si tak neskutočne dokonalá. Myslel som si že nikdy ženu ako si ty nenájdem. A keby sa rozvedieme, tak by som bojoval o teba aby som ťa dostal naspäť... Moc ma mrzí čo som ti dnes povedal... Nemyslel som to tak ako som to povedal.. Moc ťa milujem...
Nate mi niečo šepkal po pri tom ako sa mi hral s vlasmy.Zoe: Mm... N-Nate..? A-Ako si sa sem dostal...?
Šepla som ospalo a pritúlila som sa k nemu.Nate: Ssh Drahá.. Len spi ďalej.. Mňa si nevšímaj Mon Amour.
Šepol mi do vlasov ako mi venoval bozk do nich.Pritúlila som sa viac k nemu napriek tomu že mi bola zima. Nate si ma pritúlil k sebe viac ako sa mu dalo, a ja som mu dala nežný bozk na líce. Nate si ma dal náhle na seba obkročmo, a ja som tak mohla cítiť jeho hrču pomedzi džínsy pri mojom citlivom mieste. Trocha som sa na ňom pomrvila a on následne zavrčal na mňa.
Zoe: Nate? Ja... Prepáč mi zato že som sa starala do tvojej práce... Už to viac krát neurobím.. Sľubujem...
Šepla som mu ospalo a on mi venoval bozk do vlasov.Nate: Hm... To je v poriadku Drahá. Nemal som na teba tak vyletieť.
Tento spôsob jeho ospravedlnenia mi dosť nepáči.Zoe: Nate.. Ja.. Niekedy rozmýšľam nad tým, že sa s tebou rozvediem a odsťahujem sa naspäť do Francúzska..
Nenechal ma ani dohovoriť pretože hneď na mňa vyletel ako zúrivý Mafián ktorý nedostal svoje drogy.Nate: Ako to myslíš!? Huh? Myslíš si že ma opustíš len preto, lebo si si nebodaj našla nejakého druhého muža na jebanie!? Si na veľkom omyle Drahá. Žiadny rozvod sa nekoná Mon Amour.
Zavrčal na mňa dosť chladne až agresívne a ja som sa bála každou chvíľou že ma zbije.Začali mi tiecť slzy a ja som opäť prehovorila..
Zoe: Nie... Nenechal si ma dohovoriť Nate... Ja.. Niekedy sa proste necítim ako tvoja žena, ale ako hračka na sex a rozptýlenie Drahý.. Chováš sa ku mne chladne a si neprístupný.. Ja.. Chcela by som ďalšie dieťa Nate.. Prosím~...
Prosila som ho o ďalšie dieťa, iba kvôli tomu že sa cítim sama celé dni...Viem že už nemôžem otehotnieť, ale za pokus to stojí.
Nate: Ehm... D-Drahá.. Nechcem ťa nijak raniť Principessa ale vieš že už otehotnieť nemôžeš.
Ostal trocha zaskočený a v tom som pocítila ako sa mu postavil.Trocha som sa na ňom pomrvila načo zavrčal, zavrel oči a ťažko vydýchol.
Zoe: Ja viem Drahý ale.. Za pokus nič nedáme Amour. Prosím~ Nate~. Urob to pre mňa~.
Presviedčala som ho až ma nakoniec prevrátil tak že je teraz nado mnou a pozerá sa na moje telo.Nate: Kurva... Ani som si neuvedomil ako vyzeráš sexy...
Zapriadol mi a ja som sa zachichotala.Zoe: To asi preto Nate, že si ma vôbec nevšímaš a jediné čo chceš po mne je len sex a bozky.
Zavrčala som na neho načo sa uškrnul a naklonil sa k môjmu uchu.Nate: Si neskutočne sexy a rozkošná keď si naštvaná. No keď chceš ďalšie dieťa, tak prečo nepožiadaš o to svojho nového priateľa?
Zavrčal mi do ucha šepky a ja som sa od neho odtiahla a vlepila som mu facku.Zoe: Asi som urobila chybu že som sa za teba vydala Nate Nicholas Smith.
Zavrčala som na neho a on sa šokovane na mňa pozeral a držal si líce kde som mu dala silnú facku.Nate: Zoe-
Zoe: Nie Nate! Nikdy som nepovedala že sa chcem rozviesť, alebo že ťa podvádzam! Uvedom sa čo hovoríš! Už viac sa necítim ako tvoja žena ale ako tvoja hračka do postele! Necítim sa už viac milovaná! Cítim sa ako vec ktorú použiješ a zahodíš do kúta na druhé použitie!
Kričala som po ňom načo dnu vošiel Alexander.Nate: Zoe! Ty nie si moja hračka ale si moja žena! Tak to už pochop!
V tom ma oprel drsno o stenu a vrhol sa na moje pery ktoré dravo bozkával.Alexander opustil spálňu pre svoje dobro a zamkol nás tu. Tsh.. Aký zradca..
Zoe: N-Nate~... Mm~..
Zastonala som do bozku a Nate ma začal vyzliekať.Nate: Kurva Zoe ani nevieš ako si ma naštvala.. Heh.. No teraz dostaneš trest Principessa.
Zapriadol do bozku a v tom ma ani neviem ako a kedy vyzliekol do naha a zhodil ma na posteľ.Dal sa medzi moje nohy a strčil do mňa dva prsty a začal nimi vrážať do mňa tvrdo až rýchlo a agresívne. Nemohla som si pomôcť, chytila som mu ruku a dopomáhala som si na mojom treste Nateovi. Po chvíli som sa urobila a Nate ani neviem kedy sa stihol vyzliecť a nestihla som so seba vydať ani hlásku a Nate ho do mňa hrubo vrazil až na samé dno mojej dierky a ja som sa prehla v páse a v tom do mňa začal vrážať ako nepríčetný. Vrážal do mňa tak hrubo, tvrdo, rýchlo a nenormálne agresívne že som mu doškriabala chrbát a hmírila som sa pod ním a triasla od rozkoše.
༺♡༻
Po 2. hodinách Nate neprestal do mňa vrážať ale naopak som zato mohla ja, pretože som chcela viac aj napriek tomu že už som nevládala viac.. Nate sa do mňa opäť urobil a ja hneď po ňom, vyšiel so mňa a lahol si vedľa mňa na posteli. Celá som sa triasla od slasti a v tom som do tela dostala kŕče bolesti a ja som sa schúlila do klbka od bolesti a behom chvíľe som zaspala pretože som bola neskutočne unavená a vyčerpaná s toľkej rozkoše ktorú mi Nate poskytol behom 2. hodín.
YOU ARE READING
Princesse De La Mafia 18+
RandomMôj život bol zo začiatku tragédia a samí chaos. Až dokým som nestretla Natea. Od kedy sa zjavil u mňa doma, som vedela že nebudem mať len tak pokojný život. A mala som aj pravdu. Najprv bol ku mne milí, pozorný, no neskôr sa zmenil. Ukázal svoju...