Η σύλληψη

96 1 9
                                    

  Η μεγάλη μέρα είχε πλέον φτάσει. Μετά από σοβαρή σκέψη, που ομολογουμένως δεν διήρκησε πολύ, η Τσαμπά είχε πάρει την απόφαση της. Θα αφιερωνόταν ψυχητε και σώματι στο είδωλο της. Στην πολυαγαπημένη της Έφη Θώδη.

  Ανέβηκε για άλλη μια φορά στη σκηνή για το πανυγηρι της Παναγίας της Γοργοϋπήκοου. Η γνωστή σιλουέτα καθόταν στο πλάι της σκηνής να την κολάζε με τα σταυρωμένα πόδια της και το δικτυωτό καλσόν.

  Τα μάτια τους συναντήθηκαν και η Γωγω ήξερε πως πίσω από το αυτάρεσκο χαμόγελο η Έφη είχε πιάσει το βλέμμα της να την λυμπίζεται. Έκατσε με τη σειρά της στη θέση της που η καθηγήτρια της είχε φροντίσει να φυλάξει πλάι της. Απύφθηναν έναν απλό χαιρετισμό και σιώπησαν περιμένοντας την έναρξη πανηγυριού.

  Μετά το τέλος των τυπικών διαδικασιών, η Θώδη κλήθηκε να πάρει το λόγο. Η ακαταμάχητη αύρα της υπεροχής της την περιέβαλε κάνοντας το κοινό να βουβαθεί.

《 Κυρίες και Κύριοι, αγαπητοί μου θαυμαστές. Είναι τιμή μου να βρίσκομαι για ακόμη μια νύχτα στη συντροφιά σας. Πριν ξεκινήσουμε το αποψινό μας γλέντι θα ήθελα να σας συστήσω ένα ανερχόμενο αστέρι που πολλοί ίσως γνωρίζετε ήδη.》Είπε απλώνοντας το χέρι της μεγαλόπρεπα στη Γωγώ.《 Τη νέα μαθητευόμενή μου, τη μια και μοναδική Γωγώ Τσαμπά!》

  Οι επεφυμίες του πλήθους ήταν ακράτητες καθώς η νεαρή τραγουδίστρια έπαιρνε το χέρι της προστάτιδας της και έκανε μια βαθιά υπόκλιση. Μες στις ζητωκραυγιές η Τσαμπά ένιωσε το κεφάλι της Θώδης να σκύβει και να της ψιθυρίζει στο αυτί.《 Ποιά είναι η απάντηση σου τσούπραμ;》 Χωρίς δισταγμό η Γωγώ φώναξε,《Ναι! Χίλιες φορές ναι!》

  Τα τραγούδια διαδέχονται το ένα το άλλο δίχως να το καταλαβαίνει. Για τη Τσαμπά ο χρόνος ειχε σταματήσει. Το πλήθος είχε εξαφανιστεί και το μόνο άτομο που γέμιζε τον κόσμο της, ήταν η αγαπημένη της Έφη.

  Δυστυχώς, άξαφνα μια φωνή ταράξε την προσωρινή ευτυχία της.《Κυρία Έφη Θώδη, ύστερα από καταγγελία, συλαμβανεστε για κατάχρηση δημόσιας περιουσίας. Συγκεκριμένα, κατηγορειστε πως κλέβατε κατ' εξακολούθηση ηλεκτρικό ρεύμα από γεννήτρια πανυγηριού δίπλα στη οικία σας στην Καρδίτσα.》Ο αστυνόμος άνοιξε δρόμο μέσα στο κοινό και ανέβηκε στη σκηνή χωρίς καθυστέρηση.

《Έχετε το δικαίωμα να μην μιλήσετε, ο,τι πείτε μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον σας.》Είπε και με αυτά τα λόγια πέρασε τις χειροπέδες στους καρπούς της μεγάλης τραγουδίστριας. Η Γωγώ, όπως και η πλειοψηφία των θεατών, είχαν μείνει άναυδοι να κοιτούν τη σκηνή να εξελίσσεται.

  Μόνο όταν η καλλιτέχνιδα είχε κατέβει πια την σκηνή και οδηγούταν προς το περιπολικό, βρήκε η νεαρή την δύναμη να τρέξει ξωπίσω τους.《Σας παρακαλώ αφήστε την! Για κάποια παρεξήγηση πρέπει να προκείτε δίχως άλλο!》

  Μάταια ωστόσο πήγαιναν τα παρακάλια της. Ο αστυνόμος ανένδοτος ήταν αποφασισμένο να φέρει εις πέρας την αποστολή του.《Κυρία Θώδη, το ορκίζομαι θα έρθω να σας βρω! Θα σας ελευθερώσω!》

  Με την πόρτα του περιπολικού να κλείνει πίσω της η Έφη έκανε μια προσπάθεια να την ηρεμήσει.《Μην φοβάσαι χρυσό μου, όλα θα πάνε καλά...》Ωστόσο το ωραίο πρόσωπο της, που είχε πλέον πανιάσει, πρόδιδε το αντίθετο και δεν ξέφυγε από τα δακρυσμένα ματιά της Γωγώς.
______________________________________

      *Μια εβδομάδα αργότερα*

  Η Γωγώ καθισμένη στο σαλόνι, άνοιξε την τηλεόραση της. Έπεσε κατευθείαν στις ειδήσεις που μόλις άρχιζαν.《Καλησπέρα κυρίες και κύριοι. Σάλο έχει προκαλέσει στο πανελλήνιο η υπόθεση της γνωστής λαϊκής τραγουδίστριας Έφη Θώδη. Μετά από σύντομη δικαστική διαμάχη, η κ. Θώδη καταδικαστηκε σε οκτώ μήνες φυλάκιση χωρίς αναστολή, για κατάχρηση δημόσιας περιουσίας.》

  《Οκτώ μήνες;!;!》Αναφώνησε αγανακτισμένη η νεαρή.《Πως τολμούν;! Δεν πιστεύω τίποτε από όσα λένε, αλλά η ίδια δεν μου μιλάει και αρνείται να με δεχθεί σε επισκεπτηρειο》σωριάστηκε στον καναπέ κλείνοντας την οθόνη, 《γιατί με αποστρεφεται;》Αναρωτήθηκε με παράπονο στη φωνή.

  Πραγματικά η στάση του είδωλού της, της φαινόταν από αδικαιολόγητη έως εξοργιστικη. Πήγε να ελέγξει το γραμματοκιβωτιο της για τυχόν λογαριασμούς, και σαν απάντηση στις προσευχές της, βρήκε ένα λευκό φάκελο με το όνομά της αποτυπωμένο σε καλλιγραφικά. Χωρίς καν δεύτερη σκέψη, έτρεξε πίσω στο σπίτι και άνοιξε το μυστηριώδες γράμμα.

《Στη Γωγούλαμ》προσφωνούσε, και επιβεβαίωσε απευθείας όλες τις υποψίες της

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 15, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Η γίδα της Γουργουτσέλας μουWhere stories live. Discover now