"Hai Puan Aida...banyak cuci baju..?" tegur seorang lelaki india yg membawa plastik hitam berisi sampah ditangannya untuk dibuang. Lelaki india itu bernama Suresh, berusia kira kira 50an berperut boroi dan berkulit gelap. Perempuan yg ditegurnya adalah jirannya yg sedang menjemur baju.
"Aah...maklum lah uncle...dah 3 hari tak basuh hehehe..." jawab Puan Aida, seorang surirumah sepenuh masa. Suaminya bernama Man, berusia 40...manakala Aida sendiri berusia 35.
"Man mana..? Kerja kah..? Lama tarak nampak..?" tegur uncle india tu lagi. Dia sebetulnya dah selesai membuang sampah, tapi sengaja nak berbual dengan Aida sambil melihat kecantikan dan keseksian tubuh Aida. Apatah lagi Aida ketika itu hanya mengenakan baju kelawar yg nipis dan dari pemerhatiannya Aida tidak mengenakan pakaian dalam sama sekali. Dia tidak melihat adanya bekas garisan tali bra atau seluar dalam pada Aida yg membelakanginya. Cahaya matahari pula membantunya untuk melihat bayangan tubuh Aida. Serta merta kotenya menegang melihat pemandangan tersebut. Dia beberapa kali membetulkan kedudukan kotenya.
Tanpa pengetahuannya, Aida yg sesekali menjeling ke arahnya perasan akan kelakuannya. Aida tersenyum. "Ermm...boleh tahan juga kote india ni...kalau la aku dapat hehehee..." bisik Aida dalam hatinya. Biarpun Aida tak tahu ukuran saiz kote uncle india tu, tapi dia cukup yakin yg saiznya lebih besar dan panjang dari saiz kote suaminya yg hanya berukuran 4 inci.
"Dia kerja la uncle...malam baru balik. Uncle dah sarapan ke? Aida ada buat mee hoon goreng tadi. Nanti...lepas siap ni Aida ambilkan yer.."balas Aida lembut.
"Ooo ok...uncle ingat Aida nak ajak uncle sarapan sama Aida sekali tadi hehehee.."usik uncle india tu penuh makna. Dia merenung Aida yg ketika itu sedang mengantungkan coli berbagai warna di ampaian. Uncle itu tak tahu ukuran saiz coli tersebut, tapi 'CUP' nya dia pasti bersaiz C dan melihat badan Aida dia mengagak coli itu bersaiz 36C. Kotenya semakin mengeras.
"Hehehee...nakal la uncle ni...jap yer, Aida ambilkan...uncle tunggu tau..."ucap Aida yg dah siap menjemur pakaian dan berjalan untuk masuk ke dalam rumah. Sampai di dalam Aida mengintip uncle tersebut melalui tingkap. Nampak uncle tu mengusap kotenya sambil merenung ke arah coli Aida di ampaian. Aida tersenyum dan berlalu ke dapur untuk mengambilkan uncle mee hoon goreng. Terkejut uncle Suresh bila Aida keluar secara tiba tiba.
"Errr..sorry Puan Aida, saya tak sengaja..."ucap uncle Suresh serba salah kerana tahu perbuatannya diketahui Aida.
"Takpe uncle...Aida okay je. Ni mee hoonnya uncle...uncle makan tau...Aida masuk dulu yer...."balas Aida lembut sambil tersenyum.. Aida menjeling manja kearah uncle sebelum memandang ke bawah, ke arah kote uncle Suresh. Aida sebenarnya juga dah tak tahan melihat kelakuan uncle. Pukinya dah basah dan itulah sebabnya dia ingin segera masuk ke dalam rumah. Aida adalah seorang isteri yg tak pernah mendapat kepuasan dari suaminya. Kalau diikutkan hatinya, ingin aje dia mengajak uncle itu masuk ke rumahnya dan memintanya mengerjakan pukinya yg selalu meronta minta dipuaskan. Tapi akal sihatnya masih mampu berfikir dengan betul dan dia masih menyedari dia adalah isteri orang. Bila mengingatkan suaminya, Aida sebetulnya benar benar kecewa dengan suaminya. Selain masalah kotenya yg kecik dan cepat pancut, suaminya juga terlalu naif dalam hubungan seks. Satu satunya gaya yg dilakukan suaminya hanyalah gaya konvensional. Nasib la suaminya suka menjilat puki dari mula berkahwin lagi hingga sekarang. Biasanya suaminya akan menjilat pukinya dan bila merasa Aida hampir klimak, suaminya akan cepat cepat memasukkan kote keciknya ke dalam puki Aida. Setelah beberapa kali henjut, dapatlah mereka klimak bersama sama. Dah 5 tahun mereka melakukan begitu. Aida dah bosan. Aida perlukan kelainan.
Tiba tiba Aida teringatkan video lucah yg ditontonnya melalui hp. Aida memang kerap menonton video lucah bila bersendirian di rumah. Beberapa bulan yg lepas Aida secara tak sengaja telah terjumpa video lucah bertemakan cuckold. Video yg mengisahkan seorang suami kulit putih membawa lelaki berkulit hitam pulang kerumah untuk bersetubuh dengan isterinya. Suaminya menonton bagaimana isterinya dipuaskan dan setelah lelaki kulit hitam itu memancutkan airmaninya ke dalam puki isterinya, suaminya dengan rela menjilat puki isterinya, menelan airmani lelaki kulit hitam itu hingga bersih. Bermula daripada itu, Aida kerap mencari lagi video video dengan tema yg sama. Aida terjumpa banyak lagi aksi aksi yg merendahkan martabat seorang suami. Ada aksi suami yg sanggup menjadi hamba kepada isteri dan kekasihnya hingga sanggup bersujud, mencium dan menjilat kaki isterinya. Ada juga suami yg sanggup kotenya dikunci oleh isterinya dan dilarang menikmati puki isterinya lagi, sementara lelaki lain yg merupakan kekasih isterinya bebas menikmati tubuh dan puki isterinya sepuasnya. Aida membayangkan bagaimana sekiranya suaminya menjadi seperti suami kulit putih tersebut. Aida tersenyum sambil tangannya laju mengentel biji kelentit dan menjolok 3 batang jari ke dalam pukinya yg semakin basah lencun. Aida membayangkan suaminya membawa uncle Suresh masuk ke dalam bilik mereka, dimana Aida sedang terbaring berbogel menunggu di atas katil. Aida pasti akan dengan rela hati membukakan kakinya untuk uncle Suresh menikmati pukinya sepuasnya. Aida akan melayani semua kemahuan uncle Suresh sebaiknya dan sepuasnya. Biarlah uncle Sureh menjadikan Aida sebagai alat pemuas nafsunya. Aida rela diperlakukan sebagai alat seks asalkan nafsunya dapat dipuaskan. Aida akan memperlakukan suaminya sebagaimana suami suami cuckold di dalam video yg ditontonnya. Aida mahu suami tak bergunanya itu menjadi hamba pada dirinya dan uncle Suresh. Macam macam yg Aida bayangkan untuk dilakukan. Aida betul betul dah kemaruk dan kergersangan ingin menikmati kote uncle Suresh. Tangan Aida semakin laju mengorek pukinya, mengusap tetek besarnya dan akhirnya klimak yg dicarinya muncul juga bersama jeritan mulutnya menyebut nama uncle Suresh.
Aida terdampar diatas sofa bertelanjang bogel. Wajahnya tersenyum penuh kepuasan. Lebih puas dibandingkan sewaktu bersama suaminya. Baru dia perasan baju kelawarnya sudah ditanggalkan dan dicampakkannya dari tadi lagi. Bajunya terlonggok dikakinya di atas lantaii. Perlahan Aida mencapai baju kelawarnya, mengenggamnya dan dengan keadaan masih berbogel, Aida jalan berjingkit menuju ke arah tingkap. Hatinya kecewa. Uncle Suresh sudah tiada. Mungkin dah masuk ke dalam rumahnya. Aida lalu berjalan masuk ke dalam bilik dan menghempaskan dirinya yg masih berbogel ke atas katil. Aida tersenyum mengingat semula kejadian tadi dan segala fantasi nakalnya. Dia memikirkan cara untuk menjadikannya realiti. Dia mesti melakukan sesuatu. Aida dah tak peduli lagi pasal perkahwinannya. Yg ada dalam fikirannya hanyalah untuk memuaskan nafsunya ajer. "Haihh..seronoknya kalau jadi betul betul.."bisik Aida sebelum terlelap. Aida tak perlu memikirkan untuk memasak kerana suaminya hanya akan pulang pada petang nanti dan Aida hanya perlu memasak untuk makan malam sahaja.
BERSAMBUNGGG....
YOU ARE READING
Aida
FantasyKisah fantasi pasangan suami isteri yg menjadi realiti tanpa disengajakan