Fantasi bakal terlaksana

28.2K 193 45
                                    

Petang itu kira kira pukul 5, Man...suami Aida pulang ke rumah. Aida sikit pun tak menyambutnya. Aida yg sedang berbaring di sofa hanya menjeling sekilas ke aras suaminya. Tangannya sibuk bermain hp. Aida masih mengenakan baju kelawar yg dipakai pagi tadi. Aida betul betul tiada mood untuk melakukan apa apa hari ni, termasuk untuk mandi dan membersihkan dirinya. 

"Hai syg..kenapa ni monyok ajer..?"tegur Man bila melihat keadaan isterinya.

"Takde apa la bang, abg nk makan apa malam ni..?"balas Aida.

"Abg nak makan syg dulu boleh tak hehehee..."jawab Man.

"Jangan nak ngengada la....syg lum mandi lagi ni...badan syg pun bau masam ni...tunggu la malam nanti..."balas Aida sambil lewa. 

"Hurmm yg bau masam tu la abg suka...jom la syg..."ujar Man masih tak berputus asa cuba memujuk Aida.

"Hishh abg ni...jom la...tapi kita buat kat sini je yer..." biarpun Aida malas nak melayan suaminya, tapi sebagai isteri Aida terpaksa akur juga dengan kehendak suaminya.

Mendengar persetujuan Aida, Man segera mengunci pintu dan menutup semua tingkap dengan langsir. Man kemudian menuju ke arah Aida yg masih berbaring di sofa. Man menyelak dan menyingkap perlahan kain baju kelawar Aida. Aida membiarkan dan masih sibuk bermain hp. Man mengangkangkan kaki Aida dan mencium kaki Aida bermula dari betis hingga ke peha. Tiba di depan puki Aida, Man menghidunya dan menyedut aromanya sedalamnya.  Setelah beberapa kali, Man mula menjulurkan lidahnya dan menguis guis biji kelentit Aida dengan hujung lidahnya. Aida seperti terkena kejutan elektrik dan mula hilang fokus untuk bermain hp. Aida meletakkan hp ke tepi dan memegang kepala Man untuk menekan muka Man supaya terus tersembam diatas pukinya. 

" Ooughh seedaapp bangg....jilat lagi bang...jilat puas puas...arghhh..."keluh Aida.

Man yg mendengar suara erangan Aida semakin bersemangat. Lidahnya menjilat puki Aida semakin laju. Aida menarik baju kelawarnya dan melepaskannya melalui kepala.

"Arghh...sedap ke jilat puki masam tu bang arghh...ahhh...?"tanya Aida sambil mengerang.

"Ermm...sedap syg....abg suka puki masam macam ni slurpp...slurpppp...."balas Man.

"Oughh....arghh...kalau puki bekas batang kote jantan lain pun mesti abg suka jilat juga kan arghhh...owhhh...sedapppp...."tanpa disangka, kerana terlalu ghairah, terpacul pertanyaan tak sepatutnya dari Aida. Fantasi Aida pagi tadi muncul kembali di fikirannya hingga dia tak dapat mengawal kata katanya. Aida yg terperasan akan kata katanya yg dah terlepas cakap terus terdiam menunggu reaksi dari suaminya.

"Ermm....slurrppp...slurpp...yer syg....abg lagi suka kalau dapat jilat puki syg yg bekas batang kote jantan lain ermmm....slurpp..."jawab Man yg amat tak disangka oleh Aida. Aida terdiam memikirkan jawapan dari suaminya tadi. " Adakah suamiku juga berfantasi aku disetubuhi lelaki lain.."bisik hati Aida. Sebuah senyuman terukir dibibirnya. " Mungkin ini peluang yg ditunggu tunggu olehnya.." bisik hati Aida lagi.

"Apa abg cakap tadi? Cuba abg ulang sekali lagi..."ujar Aida dan menolak kepala Man dari pukinya.

Man seolah tersedar akan kata katanya tadi. Sebenarnya Man juga memang ada berfantasi seperti Aida. Dia memang teringin untuk melihat Aida bersama lelaki lain. Sebab itu lah ketika dia pulang dan melihat Aida yg terbaring di sofa dalam keadaan yg tak terurus tadi, nafsunya terus meningkat naik. Dia membayangkan yg Aida baru ajer lepas disetubuhi lelaki lain. Fantasi ini sudah lama dipendam dalam hatinya, cuma dia takut untuk menyatakannya pada Aida kerana tidak mahu Aida tersalah anggap, disamping untuk menjaga reputasinya sebagai suami. Dia berfantasi demikian adalah kerana dia sedar kemampuan dirinya yg tak dapat memuaskan Aida.

"Errr takde apa apa la syg...abg minta maaf...dah lah lupakan ajer kata kata abg tadi....tu sekadar fantasi abg ajer..."Man cuba memberi alasan kerana takut di marahi Aida.

"Ooo jadi abg memang ada berfantasi syg bersama lelaki lain lah yer..?"balas Aida cuba memerangkap Man supaya membenarkan Aida disetubuhi lelaki lain.

"Err....yer syg...abg minta maaf...ni semua kerana abg sedar yg abg tak mampu nak puaskan syg. Abg selalu berharap supaya syg berlaku curang semasa abg tiada dirumah...maafkan abg syg...abg janji takkan berfikir macam tu lagi..."jawab Man sambil menundukkan kepala.

"Kenapa tak direalisasikan dan jadikannya kenyataan...dan siapa lelaki yg abg fantasikan untuk bersama syg tu..."balas Aida sambil tersenyum. Aida mula melihat macam ada harapan untuknya merasai kote lelaki lain dengan seizin suaminya.

Man mengangkat kepalanya perlahan dan memandang Aida yg tersenyum nakal.

"Err syg sanggup ker? Kalau abg cakap siapa lelaki yg abg fantasikan untuk  bersama syg mesti syg takkan sanggup nanti.."ujar Man.

"Abg cakap la dulu siapa orangnya..."pujuk Aida lembut dan Aida duduk merapati suaminya. Tangannya mula membelai kote kecik suaminya yg duduk disebelahnya.

"Un..uncle Suresh...jiran kita tu.."terketar ketar Man memberitahu Aida. Aida terperanjat mendengar jawapan suaminya. Tak disangka suaminya turut berfantasi lelaki yg sama untuk menidurinya.

"Cuba abg ceritakan, apa yg abg fantasikan tu. Kalau ok ..syg akan setuju..."Aida sengaja bertanya untuk memalukan suaminya. Man menceritakan semua fantasinya pada Aida, dan yg membuat Aida tersenyum adalah kebanyakan fantasi suaminya sama dengan fantasi Aida sendiri. Malah fantasi suaminya lebih hebat lagi, bukan ajer suaminya sanggup menjadi hamba kepadanya dan uncle Suresh, suaminya juga sanggup untuk membiarkan uncle Suresh membuntingkan Aida dan akan membiarkan Aida melahirkan anak anak dari benih uncle Suresh. Membayangkannya ajer membuat puki Aida mula kebasahan.

"Macamana syg...sanggup ke?.."tanya Man lagi ingin kepastian dan penuh pengharapan. Aida terdiam seketika. Biarpun pada mulanya Aida begitu menginginkan ini semua berlaku, tapi sekarang dia sedar sepatah jawapan 'setuju' darinya akan mengubah hidupnya dan suaminya untuk selama lamanya. Dia tidak mahu bertanggung jawab akan risiko dikemudian hari.

""Abg tengok lah puki syg ni, abg nilaikan lah sendiri jawapannya..."balas Aida sambil membuka kakinya dan menunjukkan pada suaminya keadaan pukinya yg dah basah lencun. Man menyentuh puki Aida dengan jarinya dan kemudia menarik jarinya semula. Terlihat benang dari lendir puki Aida bersambung antara jarinya dan puki Aida. Man tersenyum gembira melihat puki Aida. Puki yg akan diserahkan pada uncle Suresh tu dah basah lencun menandakan Aida sudah tak sabar ingin disetubuhi.

"Ok kalau macam tu syg pergi lah mandi dan bersiap...pakai wangi wangi dan bersolek cantik cantik...biar uncle Suresh semakin bernafsu untuk bersama  syg nanti. Nanti syg tunggu je dalam bilik...abg akan bawakkan bakal kekasih dan bakal pemilik tubuh syg ni ke dalam bilik untuk bersama syg malam ni...."arah Man yg kelihatan begitu teruja dan bersemangat. 

"Syg tak cakap setuju...tapi abg yg nilaikan sendiri kan....apa apa jadi lepas ni, abg jangan salahkan syg pulak.."Aida mengingatkan Man. 

"Baik lah syg...abg yg akan bertanggung jawab akan apa pun risiko yg bakal terjadi..."ujar Man dan mencium dahi Aida.

Man lalu bangun menuju ke pintu untuk pergi ke rumah uncle Suresh. Melihat Man sudah pergi...Aida terus bergegas menuju ke dalam bilik untuk mempersiapkan dirinya  bagi menyambut kedatangan lelaki yg dah lama diidamkannya. Hatinya begitu gembira kerana sebentar lagi dia akan dapat merasai kote yg diidamkannya.

Bersambung










AidaWhere stories live. Discover now