Setengah jam sudah berlalu sejak Man pergi ke rumah uncle Suresh. Aida sudah siap mandi dan wajahnya juga sudah siap disolek dengan sempurna. Dengan lipstik merah dan kening yg dihitamkan, kelihatan wajahnya memang amat cantik, seksi dan mengoda sekali. Memang dah lama Aida tak bersolek sebegini rupa. Sebelum berkahwin dulu memang Aida rajin bersolek dan selepas berkahwin hanya beberapa bulan ajer Aida rajin bersolek untuk suaminya. Bila suaminya tidak seperti yg diharapkan, Aida terus hilang mood untuk menghias dirinya.tapi hari ini Aida bersolek sebaiknya semata mata untuk seorang uncle india yg berkulit gelap dan berperut boroi yg bakal menidurinya. Jubah yg ketat dari kain yg amat lembut dan nipis memang menampakkan segala lekuk yg ada ditubuhnya. Puting teteknya yg dah mengeras kelihatan terjojol kerana Aida tidak mengenakan pakaian dalam sama sekali. Tudung yg dikenakan amat singkat dan mempunyai sanggul tinggi di kepalanya. Aida sudah menyiapkan segalanya untuk mempersembahkan dirinya pada uncle Suresh. Bukan saja tubuhnya yg berbau wangi, malah biliknya juga turut disembur dengan pewangi. Aida masih lagi duduk di depan meja soleknya memerhati sekiranya ada kecacatan lagi pada solekannya. Aida berdebar debar menunggu kedatangan uncle Suresh. Debarannya seperti semasa malam pertama perkahwinannya dulu yg amat mengecewakan pada akhirnya. Tapi malam ini Aida amat yakin yg uncle Suresh pasti takkan mengecewakannya sebagaimana suaminya mengecewakannya dulu. Aida cuma tak tahu bagaimana tubuhnya akan dikerjakan oleh uncle Suresh nanti. Yg lebih menarik lagi semuanya akan dilakukan didepan mata suaminya sendiri. Aida akan menunjukkan pada suaminya semua sisi kejalangannya nanti, biar suaminya tahu betina macam apa yg suaminya bersusah payah jadikan isteri dahulu.
" Ishh mana la suami aku ni....jangan jangan dia sengaja nak kenakan aku..."bisik hati Aida yg mula tak sabar.
Tanpa diketahui Aida, di rumah sebelah telah berlaku kejadian yg Aida sendiri pun tak akan percaya jika melihatnya. Man sedang sibuk dan tekun mengisap kote kulup uncle Suresh sambil dirakam oleh uncle Suresh. Ini berlaku kerana uncle Suresh mahu jadikan video itu sebagai jaminan sekiranya Man mahu mengenakannya di kemudian hari. Uncle Suresh seperti tak percaya bagaimana seorang suami boleh mempelawa lelaki lain untuk tidur bersama isterinya. Apatah lagi isterinya seorang yg cantik dan seksi seperti Aida. Uncle Suresh takut Man akan meminta duitnya dengan mengugut akan melapur kepada pihak polis dengan tuduhan dia merogol isteri Man. Sebab itu lah dia dah bersedia dengan video tersebut yg akan disebarkan sekiranya berlaku apa apa. Uncle Suresh tersenyum memandang Man yg begitu bersungguh dan bersemangat menghisap batang kote kulupnya yg berwarna hitam.
"Ok...sekarang pandang sini dan cakap apa yg awak mahu saya buat sama awak punya isteri..."arah uncle Suresh pada Man setelah dia cukup berpuas hati melihat Man yg begitu bersungguh mengisap kotenya. Man mendongak memandang kamera hp uncle Suresh. Tangannya masih mengenggam kote uncle Suresh seolah terlalu sayang untuk dilepaskan.
"Uncle...saya tak mampu nak puaskan isteri saya yg bernama Aida. Saya dengan rela hati mau uncle tolong saya untuk puaskan isteri saya. Saya takkan mendakwa uncle dengan apa apa tuduhan dan selepas ini isteri saya akan jadi milik uncle sepenuhnya dan uncle bebas melakukan apa saja pada saya dan isteri saya..."ucap Man tanpa ragu ragu sedikit pun.
Uncle Suresh tersenyum mendengar pengakuan dari Man. Dia dah terbayang tubuh Aida yg selalu diidamkan akan menjadi miliknya sekejap lagi. Apatah lagi bila tadi, Man juga telah menceritakan keadaan Aida yg dah tak sabar nak merasa kotenya. Dan dengan video itu juga dia pasti bukan saja Aida dapat dimilikinya, tapi Man juga akan dapat ditundukkannya. Uncle Suresh menyarung semula seluar slack hitam lusuhnya. Kotenya yg masih terpacak membuat seluarnya kelihatan mengelembung. Man tersenyum melihatnya kerana dia dah tahu betapa besar dan panjang saiz kote yg akan masuk ke puki isterinya sekejap lagi. " Memang meraung la ko nanti Aida hehehee.."bisik hati Man gembira. Man dan uncle Suresh akhirnya berjalan beriringan menuju ke rumah Man.
YOU ARE READING
Aida
FantasyKisah fantasi pasangan suami isteri yg menjadi realiti tanpa disengajakan