Leviho pohled
Úplně se mu rozzářily oči a začal se usmívat. Aniž bych tu čekal, tak mi mě přitáhl do polibku a já se pousmál. Když jsme se odtáhli, tak si svlékl tričko a naznačil mi, že je ready. Povzbudivě jsem se na něj usmál a oznámil mu: „Tak jdu na to." A pak jsem si ho označil.
---
„Do zítřka to bude dobrý." řekl jsem mu zalepujíc mu krvácející kousanec náplastí. „Já vím. Nemusíš se bát." odpověděl mi a usmál se. Obejmul jsem ho a on mi dal pusu na čelo. Zaplavila mě vlna serotoninu a usmál jsem se. Eren se taky usmál a odešli jsme z koupelny.
---
„To byl ale špatný film." poznamenal jsem směrem k Erenovi. Po odchodu z koupelny jsme si šli pustit nějaký film a byl opravdu špatný. „Máš pravdu." odpověděl Eren a zívnul. „Už půjdu spát. Zítra brzo vstávám. Musím totiž ještě cvičit." dodal a odešel se osprchovat. Já už jsem osprchovaný byl, tak už jsem se jenom převlékl do spacích kraťas a čekal na chodbě, až vyleze Eren. Vylezl s ručníkem kolem ramen a mokrými vlasy. Usmál jsem se na něj a beze slova ho chytl za ruku a vedl k sobě do ložnice. „Levi... Já to nechci." zašeptal a já jsem se k němu otočil čelem. „A kdo říkal, že to teď s tebou chci dělat, ty úchylná duše." odpověděl jsem a uchechtnul se. Eren zrudl a dál nic neříkal. Dovedl jsem ho k sobě do postele a lehl si. On tam ještě chvíli trapně postával, než jsem ho zatáhnul k sobě pod peřinu. Dotknul jsem se jeho nahého břicha a zachvěl jsem se. On strnul, ale po chvíli se uvolnil a obejmul mě. „Dobrou noc, Levi..." zašeptal a během minuty byl tuhý. Ještě více jsem se na něj natisknul a usnul taky.
---
Ráno když jsem se probudil, tak Eren už v posteli nebyl. Celkem mě to zamrzelo, ale rychle jsem vstal, převlékl se a šel dolů do kuchyně. Eren tam nebyl. Prošel jsem všechny místnosti v domě, kde taky nebyl. Pomalu jsem začínal panikařit, ale sedl jsem si a zhluboka dýchal. Napadlo mě Erenovi zavolat, ale jak jsem později zjistil, tak mobil měl doma. To je kterén! Pravděpodobně by mi nezdrhl, ale mohl o sobě dát alespoň vědět.
---
Asi za deset minut jsem uslyšel bouchnutí vchodových dveří. Šel jsem se podívat na chodbu a stal tam udýchaný Eren. Pravděpodobně šel běhat. „Dobré rán-" řekl, ale nestihl to doříct, protože jsem k němu rychle přiběhl a dal mu pěstí. On to ale vykryl, tak jsem po něm začal křičet. „Co sis myslel, že děláš? To si myslíš, že můžeš jenom tak jít běhat? Co kdyby se ti něco stalo? Hajzle!" „Hej Levi klídek. Vždyť mě máš označeného. Taky se umím více než dobře bránit sám, tak co řešíš kurva." odpověděl mi klidně Eren a já se zamračil. Vzápětí se ale ze vzteku stal smutek a řekl jsem: „Vždyť jsi jenom omega..." Hned jsem věděl, že je zle. Eren svíral ruce v pěst, až mu zbělaly klouby a já se připravoval na případné vykrytí útoků. Žádná rána ale nepřišla a já se podivil. Místo toho mě ale Eren chytl za zadek a přenesl do kuchyně, kde mě posadil na linku. Neschopen pohybu jsem ho pozoroval, jak si svléká tričko a začíná mě líbat. U toho mi rozepínat košili a já mu stáhl kraťasy. Nakonec jsme se oba svlékli do naha. Oba už jsme byli dost vzrušení. Pak ale přišlo něco, co jsem nečekal. Sundal mě z linky a přinutil mě si kleknout. Než jsem stihl něco říct, tak mi ho strčil do pusy. A pak už jsem o ničem nepřemýšlel a vykouřil mu ho. Když se udělal, tak jsem to poslušně spolknul a čekal, že teď minimálně vykouří on mně, ale ten hajzl odešel. Ještě ve dveřích poznamenal: „Příště si nech takové poznámky od cesty. Díky." a šel do koupelny. Nemohl jsem tomu uvěřit. Ještě chvíli jsem tam tak klečel a nakonec jsem si usmyslel, že se mu za to pomstím, až bude mít heat.
---
Asi za hodinu jsem měl mít firemní schůzi, tak jsem řekl Erenovi, ať se přichystá. On už ale přichystaný byl a jakmile jsem na něj zavolal, tak sešel dolů ze schodů. Na sobě měl černý oblek, bílou košili a černý pásek. Vlasy měl stažené do drdolu a z kapsy vytáhl sluneční brýle. „Jak z nějakého filmu o mafii že?" poznamenal s úsměvem a já na to neodpověděl. Kurevsky mu to seklo. Šel jsem se taky přichystat, zatímco Eren se dole vyvaloval na gauči.
---
Půl hodiny před tím, než měla ta schůze začít, tak jsme vyšli z domu a já zamknul. Jelikož to bylo celkem dál, tak jsme jeli autem. Eren nevím sice jak, ale nějak měl ten spratek možnost udělat si řidičák, tak řídil. Ještě v autě jsem mu vysvětloval pravidla chování. Měl čekat přede dveřmi, jako ostatní bodyguardi či omegy. Všechno mi odkýval, takže jsem předpokládal, že všemu rozuměl. A on snad není takový kretén, aby mi neporozuměl.
ČTEŠ
Omega
FanfictionJsem Eren Yeager. Kód? Omega. Hele upřímně nejsem z toho moc nadšený, ale co s tím udělám žejo? Je mi 19 a letos maturuju ve škole pro omegy. Já měl to štěstí, že jsem se dostal na jednu, která je vlastně jako gympl pro alfy, akorát tam teda máme př...