Bu arada bazen kendimide katıyorum örnek olarak
Namjoon mutluydu(bi zahmet aq) gibi NYS siz okumaya devam edin <3
______________________________________Şuan şaşkınlığımı gizlemiş ve koltuğa doğru gitmiştim
Chae-young (Rosé):selam herkese
Seokjin:sonunda gözümüz yollarda kaldı.
Jisoo: Bakın kızlar sizi çok özlemişim
Lalisa:Bizde sizleri ama meşgulüm Chae'de öyle
Hoseok:Bu arada kuzeninle tanışmadık. Siz mi ilk kendinizi tanıtırsınız yoksa biz mi? Bence siz başlayın.
Gerçekten hyungum doğru kişiye aşık olmuştu. Bide şimdi kendimi tanıtmak lazım(zahmet olucak).
Jimin: Tamamdır o zaman. Ben Park Jimin 20 yaşındayım ve Betayım. Bilgisayar mühendisliği bölümünü okuyorum. Hobilerim müzik dinlemek, şarkı söylemek ve dans etmek. Peki siz?
Birazcık gerilmiştim ama olsun.
Seokjin: Öncelikle tanıştığımıza memnun oldum Jimin. Ben Kim Seokjin 22 yaşındayım ve omegayım.
İnternet üzerinden muhasebecilik benzeri bir işim var ve bir çocuk babasiyim.Seokjin hyung son dediklerinden sonra duraksamıştı diğerleri anlamıştı ama ben bilmiyordum yinede sormayacaktım(aferim böyle ol).
Jisoo: Sıra bende.
Öncelikle tanıştığımıza memnun oldum Jimin. Ben Kim Jisoo 22 yaşındayım ve omegayım. Candy Kafede çalışıyorum. Hobilerim müzik dinlemek şarkı söylemek ve Jin söylemedi ama onunda hobileri bunlar.Jisoo bunu dedikten sonra Jin'de onu onaylamıştı
Jennie: Hobi sen mi tanıtıcan yoksa ben mi ?
Hoseok:Ben en son konuşucağım
Gerçekten hobi hyung iyi biriydi (evet kendisi mükemmeldir)
Jennie:Tamam o zaman. Ben Kim Jennie 21 yaşındayım ve omegayım. Jisoo ile 6 yıldır sevgiliyiz. Benimde hobilerim müzik dinlemek şarkı söylemek heleki vocal ve rap dans etmektir. Bende Jisoo gibi Candy Kafede çalışıyorum.
Gerçekten Jensoo shipi birbirine yakışıyordu. Evet bu çifte isimde verdim.
Yeonjun denilen çocuk Hobi hyunga bakıp sonra konuşmaya başladı.
Yeonjun:Ben Choi Yeonjun 20 yaşındayım ve betayım. Hobi hyungumun öğrencisiyim. Hobilerim müzik dinlemek şarkı söylemek ve dans etmek.
Hobi hyung öğretmen miydi?Sonunda hobi hyunga sıra gelmişti.
Hobi hyung kendine gelip konuşmaya başladı.
Hoseok: Ben Jung Hoseok bana hobi'de diyebilirsin. 21 yaşındayım ve alfayım arkadaş grubumuzda birtek ben alfayımdır. korean hope high school(Kore umut lisesi)'nin (kesinlikle sallamadım) dans kocuyum tabi öğretmen de diyebiliriz. Hobilerim aynı arkadaşlarımın ki gibidir.
Gerçekten hobi hyung alfa olduğunu göstermiyordu(Ayn aq) ve cidden çok iyi birisiydi. Umarım bu gece mükemmel geçer. Şimdi onu suga hyungum ile shiplemeye başladım zaten suga hyunguma alfa birisi yakışırdı (Jimin'de bizden :D) .
Jennie:Durun ben kahve yapıp getiriyim Jimin-ah sen nasıl kahve içersin?
Jimin:Latte olsun Jennie noona
Jennie: Tamam Jimin-ah
Jisoo: Ha bu arada isterseniz pijamalarınızı giyebilirsiniz.
Jimin:Ben pijamamı getirdim mi acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Hata, Güzel Aşk|ℕ𝕒𝕞𝕛𝕚𝕟
FanfictionDÜZENLENİYOR Omega verse💗 Namjoon ve Seokjin lise sondayken bir partide sarhoş olurlar. Ne yaptıklarını fark etmeden Namjoon ve Seokjin birlikte olur ve Seokjin, Namjoon'dan hamile kalır. Bu ikili bu geceden sonra bir daha karşılaşmazlar fakat Seok...