Namjoon'dan
Beylere mesaj yazacaktım ofise gelmeleri için.
Telefonu açıp mesaj yazdım.
Siz
Beyler ofise gelsenize.Jimin
Ben gelirim hyung
Hem sizi özledim.Yoongi
Bende gelirim canım
sıkılıyor zatenJungkook
Bizde geliriz hyung
merak etmeSiz
Tamam o zaman
saat 11:30'da burada
olun.Telefonumu kapattıktan sonra bizimkileri beklemeye başladım. Acaba arama işine (Jin ve Yeong'u aramayı diyor) devam etsek mi? Çünkü bundan sonrası daha kolay olabilir. Gelen seslerden sonra kafamı kaldırdığımda Jimin'in geldiğini gördüm.
Namjoon: Hoş geldin Jimin
Jimin:Hoşbuldum hyung
dedi ve masanın yanındaki koltuklardan birsine geçti.
Sonrasında Yoongi hyung ve Tae ile Jungkook gelmişti.
Yoongi: Eeee Jimin nasıl geçti kuzeninde kalman iyi eğlendin mi?
Jimin: Hem eğlendim hemde yeni bilgiler buldum.
Namjoon:Ne gibi yeni bilgiler?
Yoongi:Heh bende onu soracaktım.
Jimin: Şimdi anlatıyorum;
Ben kuzenimde dururken bir eve gittik ama kimlere gittik bilmiyordum. Sadece yeni arkadaşlar edinmek için ve kuzenimi kırmamak için gitmiştim. Sonra oraya vardık. Eve girdiğimizde bilin bakalım kimi gördüm.Namjoon:Kimi gördün Jimin anlat devamını?
Diyip bekledim ve Jimin yine devam etti.
Jimin:Hoseok hyungu ve kahveci kızları yani Jisoo ve Jennie noonalarim, yeonjun ve son olarak Seokjin hyungum vardı.
Yoongi:Ne!?
Yoongi hyunga baktığımda şaşırdığı belli oluyordu.
Taehyung:Bir dakika bu Hoseok Yoongi hyungun aşık olduğu Hoseok mu!?
Jimin:Evet o neyse sonra bende şaşırdım ilk şaşkınlığımı gizleyerek onlarla konuştum ve bazı bilgiler edindim.
Yoongi:Neler edindin bakalım?
Jimin:İlk olarak Hoseok hyungtan başlayayım;
Kendisi Jung Hoseok 21 yaşında ve alfa bir bilgi daha arkadaş grubunda tek alfası neyse kendisi Kore umut lisesinde dans koçu araştırdığımda okulun en iyi hocası olduğunu öğrendim ve YouTube da dans videoları var. Müzik yetenekleri çok iyi ve son olarak çok neşeli enerjik. Hobi hyung bu kadar.Jungkook:Bir dakika o nasıl alfa oluyor!?
Cidden Hoseok nasıl alfa oluyor aklım almıyor.
Yoongi:Evet o konuda haklısın ama biliyorsunuz bana alfalar daha çekici geliyor.
Jimin:Ha bide çok merhametli ve cömert.
Jungkook: Gerçekten hobi hyung çok iyi birisiymis.
Namjoon:Acaba arama işine devam mı etsek?
Taehyung:Bence devam edelim. İçimdeki bir his bana onları bulmamıza az kaldığını diyor.
Jungkook:Tae böyle düşünüyorsa bence de devam edelim.
Yoongi:Bende katılıyorum. Peki sen Jimin?
Jimin:Tabiki bende katılıyorum. Belki bir kaç tane ipucu bulmuş olabilirim.
Namjoon: Neymiş o ipucular anlat bakalım?
Jimin:Hobi hyungun bir arkadaşı var kafede görmüştürsünüz. Adı Seokjin senle aynı yaşta Namjoon hyung. Onun bir oğlu var ama nokta sadece oğlu olması değil. Kendisi omega ve oğlunun diğer babasını bilmiyor. Çünkü lise sonlardayken bir alfayla sarhoşken ilişkiye girmiş ve oğlu Yeong-Ji doğmuş. Yeong sanada benziyor. Son olarak Seokjin hyungum da oğlunun babasını arıyor.
Jimin'in dediklerinden sonra şok geçirmişe döndüm. Nasıl Seokjin denilen adamla bu kadar benzer yanımız vardı.
Namjoon:Siktir. Seokjin denilen kişiyle nasıl bu kadar benzerliğim var.
Jungkook:Hyung cidden bu kadar benzerlik sizce garip değil mi?
Yoongi: Katılıyorum
5 saat sonra
Şuan eve gelmiş duşumu alıp evimdeki ofisimde duruyordum. Hemen o defterimi çıkartıp bugün öğrendiklerimi yazdım.
3~ Arkadaşım ilk maddelerde yazdığım Seokjin denilen kişiyle arkadaş olmuş ve oğlum ile diğer babası hakkında bilgi niteliğinde birşeyler bulmuş. Şimdi onları anlatacağım.
4~ İlk olarak oda oğlunun babasını bulamıyor yani o omega. Oğlu Yeong-Ji lise sonlardayken bir alfayla sarhoşken ilişkiye girmesi sonucu hamile kalmış.
Bu yazdıklarımdan sonra defteri çekmeceye koyup odama doğru ilerledim.
Yatağıma girip uykuya daldım.
Gittikçe daha fazla bilgi ve hedefe daha fazla adım atılıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Hata, Güzel Aşk|ℕ𝕒𝕞𝕛𝕚𝕟
FanficDÜZENLENİYOR Omega verse💗 Namjoon ve Seokjin lise sondayken bir partide sarhoş olurlar. Ne yaptıklarını fark etmeden Namjoon ve Seokjin birlikte olur ve Seokjin, Namjoon'dan hamile kalır. Bu ikili bu geceden sonra bir daha karşılaşmazlar fakat Seok...