𝙱𝚊𝚗𝚊𝚗𝚊 𝚖𝚊𝚗 𝚌𝚘𝚖𝚎𝚜 𝚑𝚘𝚖𝚎.

11 0 0
                                    

𝙾𝚗 𝚊 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚕𝚢 𝚍𝚊𝚢 𝚖𝚘𝚗𝚔𝚎𝚢 𝚖𝚊𝚗 𝚌𝚘𝚖𝚎𝚜 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚘𝚛𝚔 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚑𝚒𝚜 '𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍'. 𝙷𝚎 𝚞𝚗𝚕𝚘𝚌𝚔𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚎𝚎𝚜 𝚖𝚞𝚏𝚏𝚒𝚗 𝚖𝚊𝚗 𝚋𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚋𝚊𝚗𝚊𝚗𝚊 𝚗𝚞𝚝 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚍.

𝙼𝚘𝚗𝚔𝚎𝚢 𝚖𝚊𝚗 𝚝𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚊 𝚠𝚒𝚏𝚏 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚎𝚕𝚒𝚌𝚒𝚘𝚞𝚜 𝚊𝚛𝚘𝚖𝚊 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚜. 𝙼𝚘𝚗𝚔𝚎𝚢 𝚖𝚊𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚢𝚜 "𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚖𝚎𝚕𝚕𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚐𝚘𝚘𝚍, 𝚠𝚑𝚊𝚝 '𝚌𝚑𝚊 𝚋𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐?"

𝙼𝚞𝚏𝚏𝚒𝚗 𝚖𝚊𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚛𝚎𝚙𝚕𝚢𝚜 "𝙸'𝚖 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚊𝚗𝚊𝚗𝚊 𝚗𝚞𝚝 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚍 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞. 𝙸 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚎𝚗𝚓𝚘𝚢 𝚒𝚝" 𝙼𝚘𝚗𝚔𝚎𝚢 𝚖𝚊𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚌𝚘𝚖𝚎𝚜 𝚞𝚙 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍 𝚖𝚞𝚏𝚏𝚒𝚗 𝚖𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚞𝚐𝚜 𝚑𝚒𝚖. 𝙼𝚘𝚗𝚔𝚎𝚢 𝚖𝚊𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚢𝚜 "𝙸𝚝 𝚜𝚖𝚎𝚕𝚕𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘."

𝙼𝚞𝚏𝚏𝚒𝚗 𝚖𝚊𝚗 𝚋𝚕𝚞𝚜𝚑𝚎𝚜 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝. 𝚃𝚑𝚎𝚗 𝚖𝚞𝚏𝚏𝚒𝚗 𝚖𝚊𝚗 𝚜𝚊𝚢𝚜 "𝚁𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚗𝚘𝚠?" 𝙼𝚘𝚗𝚔𝚎𝚢 𝚖𝚊𝚗 𝚌𝚘𝚖𝚎𝚜 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚗𝚎𝚌𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚊 𝚠𝚒𝚏𝚏 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚌𝚎𝚗𝚝. "𝙷𝚖𝚖~" 𝚃𝚑𝚎𝚗 𝙼𝚞𝚏𝚏𝚒𝚗 𝚖𝚊𝚗 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚊𝚌𝚔.

𝙼𝚞𝚏𝚏𝚒𝚗 𝚖𝚊𝚗 𝚙𝚞𝚝𝚜 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚞𝚝𝚎𝚗𝚌𝚒𝚕𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚜 𝚝𝚘 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚖𝚘𝚗𝚔𝚎𝚢 𝚖𝚊𝚗. 𝙼𝚘𝚗𝚔𝚎𝚢 𝚖𝚊𝚗 𝚝𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚘𝚙𝚙𝚘𝚛𝚝𝚞𝚗𝚒𝚝𝚢 𝚝𝚘 𝚔𝚒𝚜𝚜 𝚖𝚞𝚏𝚏𝚒𝚗 𝚖𝚊𝚗. 𝙼𝚞𝚏𝚏𝚒𝚗 𝚖𝚊𝚗, 𝚜𝚞𝚙𝚛𝚒𝚜𝚎𝚍 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗 𝚊𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑, 𝚖𝚘𝚗𝚔𝚎𝚢 𝚖𝚊𝚗 𝚞𝚜𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚍𝚟𝚊𝚗𝚝𝚊𝚐𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚕𝚒𝚙𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚘𝚗𝚐𝚞𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚖𝚞𝚏𝚏𝚒𝚗 𝚖𝚊𝚗'𝚜 𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕𝚎𝚛 𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚘𝚊𝚗 𝚊𝚜 𝚖𝚘𝚗𝚔𝚎𝚢 𝚖𝚊𝚗 𝚜𝚞𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚘𝚗𝚐𝚞𝚎.

𝙼𝚘𝚗𝚔𝚎𝚢 𝚖𝚊𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚙𝚞𝚜𝚑𝚎𝚜 𝚖𝚞𝚏𝚏𝚒𝚗 𝚖𝚊𝚗 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚗𝚝𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚛𝚊𝚙𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚛𝚖𝚜 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚖 "𝚖𝚞𝚏𝚏𝚒𝚗 𝚖𝚊𝚗... 𝚒𝚝𝚜 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚜𝚘 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚠𝚎 𝚍𝚒𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜." 𝙼𝚞𝚏𝚏𝚒𝚗 𝚖𝚊𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚖𝚘𝚊𝚗𝚜 𝚜𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚕𝚢 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚜 𝚖𝚘𝚗𝚔𝚎𝚢 𝚖𝚊𝚗𝚜 𝚑𝚊𝚒𝚛. 𝙼𝚘𝚗𝚔𝚎𝚢 𝚖𝚊𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚞𝚗𝚣𝚒𝚙𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚊𝚗𝚝𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚞𝚕𝚕𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚐𝚊𝚛𝚖𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚝𝚘 𝚛𝚎𝚟𝚎𝚕 𝚊 𝚖𝚊𝚜𝚜𝚒𝚟𝚎 𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛. 𝙼𝚞𝚏𝚏𝚒𝚗 𝚖𝚊𝚗 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍. "𝙰-𝚊𝚑 𝚒𝚝𝚜 𝚜𝚘 𝚋𝚒𝚐..." 𝙼𝚘𝚗𝚔𝚎𝚢 𝚖𝚊𝚗 𝚜𝚖𝚒𝚛𝚔𝚜 𝚊𝚝 𝚖𝚞𝚏𝚏𝚒𝚗 𝚖𝚊𝚗'𝚜 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝. "𝙸𝚝 𝚒𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚝'𝚜 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚐𝚘 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚑𝚎𝚛𝚎." 𝙼𝚘𝚗𝚔𝚎𝚢 𝚖𝚊𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚐𝚛𝚘𝚙𝚎𝚜 𝚖𝚞𝚏𝚏𝚒𝚗 𝚖𝚊𝚗'𝚜 𝚊𝚜𝚜, 𝚜𝚚𝚞𝚎𝚎𝚣𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝. 𝙼𝚞𝚏𝚏𝚒𝚗 𝚖𝚊𝚗 𝚋𝚒𝚝𝚎𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚒𝚙. "𝙱𝚞𝚝 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝, 𝚖𝚢 𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 𝚗𝚎𝚎𝚍𝚜 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚕𝚞𝚋𝚎𝚍 𝚞𝚙, 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚕𝚙?" 𝙼𝚘𝚗𝚔𝚎𝚢 𝚖𝚊𝚗 𝚝𝚎𝚊𝚜𝚎𝚜, 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚖𝚒𝚛𝚔 𝚐𝚛𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚍𝚎𝚛.

Banana muffinWhere stories live. Discover now