*Nefesim kesiliyordu, daha büyük adımlar atmaya başladım. Sonbaharın soğukluğu ve içimdeki korku daha da buz kesilmeme sebep oluyordu, sokakta kimse yoktu sanki özellikle şimdi insanlar kaybolmuştu.
Arkama bakmaya cesaretim yoktu Çünkü, nedense eğer arkama bakarsam daha hızlı gelmeye başlıyacak gibiydi.
Ellerim titriyordu sonra başıma bi ağrı girdi, kalbim durucak gibiydi telefonumu Açtım 15 dakika önce konum paylaşmıştım ama cevap yoktu şarjım da bitmek üzereydi, en iyi bildiğim numarayı tuşluyordum sonra bir el-*
____________
Nefes nefese uyandım, karşımda annem endişeli ve şaşkın bir şekilde duruyordu. Ne olduğunu anlamadan annem yanıma oturdu ve kafamı göğsüne dayadı Sonra
"tamam sorun yok geçti" dedi.
o an hatırladım korkunç bi kabus görmüştüm -yine- gözlerimden yaşlar akmaya başladı biraz böyle kaldıktan sonra boynumun ıslak olduğunu hissettim. Annem kafamı kaldırdı, saçlarım kulaklarımın arkasına Attı ve şöyle dedi
"bir daha böyle bişeyin olmasına asla izin vermiyeceğim, şimdi bi duş al bende sana güzel bi kahvaltı hazırlayacam sonra güzelce kahvaltımızı yapıp okula gideceksin tamam mı?"
Kafamı salladım ve "peki" dedim.
Annem odadan çıktı, bende soğuk bir duş aldım duştan sonra daha sakindim aynadan yüzüme baktım, dudaklarım çatlamıştı hafif turuncu rengi veren şeftalili dudak kremini dudaklarıma sürdüm ve aşağıya indim.
Annem kahvaltıyı hazırlamıştı masaya oturdum, babam telefonuyla sabah haberlerini dinliyordu. Sabah sabah gerginlik karnımı acıktırmıştı yani normalde iştahımın kesilmesi lazım sanırım, ama ben gerildiğimde acıkıyorum napim. Güzelce karnımı doyurdum ve yukarı çıkıp üstümü değiştirdim, ilkbahar ayındaydık hava ne sıcak ne de soğuktu ama bazen yağmur yağıyordu onun için genellikle hava durumuna bakıp çıkıyordum ve bugün hava güneşiydi.
(Millie'nin giydikleri)
çantamı hazırladım ve aşağıya indim annemlere gidiyorum diye seslendim sonra kaykayımı alıp çıktım.
Genellikle kaykayla okula gidiyordum çünkü okulum eve yakındı. Kaykayla okula giderken kulaklığımı taktım şarkı dinlemeyi seviyordum rahatlatıyordu beni, özellikle yağmurlu havalarda dinlemeye bayılırım çünkü sanki yağmurla şarkının sesi karışıp içime dökülüyor, sadece kendim gibi hissettiriyor, huzur veriyor. işte bu yüzden en sevdiğim mevsim sonbahar. Hem doğanın eşsiz renkleri ortaya çıkıyor, hem de soğuk, yağmur ve toprak kokusu hepsi bir arada harika hissettiryor.