𓆩Bölüm 2𓆪

516 66 153
                                    

⊰᯽⊱┈──╌❊╌──┈⊰᯽⊱


Taro ve Genji hızla oradan uzaklaştılar. Shigeo bir küfür savurdu ve hareket etmeye çalıştı, ama yapamıyordu. Sen ise sadece olanları izliyordun.

"Bıraksana lan artık beni!"diye kıvranıyordu yerde.

"Eğer lafımı çiğneyip üzerine hareket edersen kendini bu sefer yerde değil başka bir yerde bulursun."dedi ve üzerine uyguladığı baskıyı bıraktı. Shigeo hızla yerden kalktı ve üzerini silkeleyip oradan uzaklaştı. Giderken ise sürekli küfür ediyordu.

Ne diyeceğini bilemez haldeydin. Teşekkür etmek istiyordun ama konuşmaya halin yoktu. Sadece bu lanet okuldan defolup gitmek istiyordun. Ama teşekkür etmek zorundaydın..

"Şey, ben- teşekkür ederim, yani beni o pisliklerin elinden kurtardığın için. Ertesi gün tekrar bulaşacaklar ama- olsun.."

"Önemli değil. Ayrıca bu korku onlara yeter. Bir daha bulaşmazlar."dedi ve çantasını tekrar sırtına alıp sınıftan ayrıldı. Sen ise arkasından bakmakla yetinmiştin.

"Çantamı toplasam iyi olacak.."diyip yere çömeldin ve etrafa saçılan eşyalarını çantana doldurdun.

⊰᯽⊱┈──╌❊╌──┈⊰᯽⊱

Ertesi gün olmuştu. Gitmek istemesen de okul için kalkmış ve hazırlanmıştın.

"Günlük maratonun yine başlıyor işte
Y/n.."

Anahtarını alıp evden ayrıldın. Hava güneşli ve sıcaktı. Bugünün sorunsuz geçmesini umdun. İçten içe bunun olmayacağını bildiğin halde..

Okula vardın ve sınıfına çıktın. Yorulmuş hislerin artık seni duygusuzluğa sürüklüyordu. Çantanı sırana attın ve başını sıraya koyup kısa bir süre için sessiz sınıfta kafa dinlemek istedin.

Sürekli senden sınav için notları istiyorlardı. Ama vermek istemiyordun. Bu sefer yapmayacaktın.

"Bu sefer kendini ezdirme Y/n! Yeter! Daha ne kadar kendini küçük düşüreceksin!?"
diye kendi kendine konuşmaya başladın. Gözlerinden sinir ve stresten akan birkaç damla gözyaşı yanaklarından süzülüyordu. Zaten onlara hiçbir zaman engel olamamıştın.

"Al şunu, gözyaşlarını sil."dedi bir ses.

Kafanı kaldırıp sesin kaynağına döndün. Bu oydu, Levi. Elinde bir mendil, sana uzatmış, almanı bekliyordu.

Bir şey demedin, mendili aldın ve gözyaşlarını sildin. O ise çoktan sırasına geçmiş, oturmuştu.

Saat daha erkendi, bu yüzden sınıfın geri kalanı henüz gelmemişti. Bu senin için bulunmaz bir nimetti. Sen de bunu değerlendirmek istedin ve yapabileceğin en iyi şeyi yapıp başını sıraya yaslayıp uyudun. Ama pek de uzun sürmedi.

Sınıfa yaklaşan Shigeo, Taro ve Genji üçlüsü kapının eşiğinde durdular. İçeriye göz attılar ve sadece seni gördüler. Levi'ı gözden kaçırmışlardı. Bu sebeple ise:

"Bakıyorum da yine moduna geçmişsin
Y/n."dedi Shigeo.

Aldırış etmedin.

"Ne o? Kıçını koruyan biri var diye kendine güvenin mi arttı yoksa?"

Yine aldırış etmedin.

"Oi! Kime diyorum seni ahmak sürtük!-"

"Lafını bil, öyle konuş."dedi arkadan Levi.

✎ᝰ┆𝐏𝐎𝐏𝐔𝐋𝐀𝐑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin